home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1292 1293 [1294] 1295 1296 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4229414 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19395: 20 Aug 2008, 15:54 »

Og ericsson skulle erstatte elmander, bare for lige at sætte prikken over dit indlæg Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #19396: 20 Aug 2008, 15:55 »

Og da hvor godt syntes du selv fck's køb af ulrik laursen for 20 mio ( Shockeret) er hvis man sammenligner med Hangeland... Elendigt hvis du spørger mig..

Citat

Tror nu at med tiden så kunne William Kvist blive en ny Linderoth men Ståle bruger ham ikke så tit hvilket jeg ikke fatter.

Nu tænkte jeg ikke på Ulrik Laursen.

Men mere spillere som Nordstrand ? Borring?

Og Brøndby har virkelig råd til høje lønninger

Vi skal alle være her.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19397: 20 Aug 2008, 15:56 »

Og ericsson skulle erstatte elmander, bare for lige at sætte prikken over dit indlæg Wink
Nå jo, ham glemte jeg lige. Jeg skulle også mene han havde klassen..

Zone 43
Manager

« Svar #19398: 20 Aug 2008, 15:56 »

Men nu er Peter Foldgast på fri transfer , de henter sikkert ham hjem.

Foldgast er fortid hos os, og kommer næppe til, at bære den gule trøje i kamp på VP. Så inpompetent er AB nu ikke mere. Han lavede, i samarbejde med Møllestenen, et par dumme handler, men det sidste års tid, har det godt ud, hvad angår indkøb. Smiley

At vi så taber der, skyldes at vores træner er elendig( i min verden kan godt underbygge det), men det er jo ik vores skyld at Horsens ikke vil slippe ham Huh

Jeg vil ikke kalde TK for elendig, men derimod udbrændt, og er da også mere end parat til, at tage på pension nu, men eftersom KN først tiltræder 1/1 (forhåbenlig finder de ud af noget før), så er TK der som en 'venne tjeneste', som så at sige.
Tbh. så synes jeg, at når han officielt træder tilbage, at han har en fenerbahce, hvilket er det mindste, vi kan give ham ovenpå det arbejde han har gjort for klubben i så mange år. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #19399: 20 Aug 2008, 15:57 »

Han har da været et stort flop :S

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #19400: 20 Aug 2008, 15:59 »

Og da hvor godt syntes du selv fck's køb af ulrik laursen for 20 mio ( Shockeret) er hvis man sammenligner med Hangeland... Elendigt hvis du spørger mig..

Citat

Tror nu at med tiden så kunne William Kvist blive en ny Linderoth men Ståle bruger ham ikke så tit hvilket jeg ikke fatter.

Nu tænkte jeg ikke på Ulrik Laursen.

Men mere spillere som Nordstrand ? Borring?

Og Brøndby har virkelig råd til høje lønninger

William kvist er ingen leder, og bliver det vel aldrig... Men en god spiller er han... Men han er ikke indpiskeren derråber, og sætter de andre i gang, og kaster sig i tacklingerne!

Forstå nu mit budskab... Jeg prøver at illustrere at, det at bruge 20 mio eller mere på en spiller heller ikke altid nødvendigvis er en succes...

Og nordstrand kostede så vit jeg husker kun 10..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #19401: 20 Aug 2008, 16:00 »

Eller har han? 29 mål i 102 kampe er imo fint, når han har været brugt på alverdens pladser, hvor er han mindre god. Dertil kan du også ligge en masse assist, bl.a. lavede han 17 stk. i forrige sæson, så vidt jeg lige kan huske.
Men kan vi fyre ham af for en 10 mio, som det har været rygtet, så ser jeg ingen problemer i det.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #19402: 20 Aug 2008, 16:00 »

Foldgast er fortid hos os, og kommer næppe til, at bære den gule trøje i kamp på VP. Så inpompetent er AB nu ikke mere. Han lavede, i samarbejde med Møllestenen, et par dumme handler, men det sidste års tid, har det godt ud, hvad angår indkøb. Smiley

Jeg vil ikke kalde TK for elendig, men derimod udbrændt, og er da også mere end parat til, at tage på pension nu, men eftersom KN først tiltræder 1/1 (forhåbenlig finder de ud af noget før), så er TK der som en 'venne tjeneste', som så at sige.
Tbh. så synes jeg, at når han officielt træder tilbage, at han har en fenerbahce, hvilket er det mindste, vi kan give ham ovenpå det arbejde han har gjort for klubben i så mange år. Thumbs Up

Elendig = udbrændt... Køhlert er forvirret, har ingen rød tråd, og aner ofte ikke hvad han selv laver, hvilket tydeligt illustreres i hans udtalelser til pressen, og hans manglende taktiske linie... det er elendigt i min bog, men udbrændt kan det også kaldes Wink

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #19403: 20 Aug 2008, 16:05 »

Eller har han? 29 mål i 102 kampe er imo fint, når han har været brugt på alverdens pladser, hvor er han mindre god. Dertil kan du også ligge en masse assist, bl.a. lavede han 17 stk. i forrige sæson, så vidt jeg lige kan huske.
Men kan vi fyre ham af for en 10 mio, som det har været rygtet, så ser jeg ingen problemer i det.

Enig... Jeg har længe været en stor kritiker af ericsson, men et flop kan han ikke kaldes, da han ahr leveret meget af det man forventede...

Problemet er at man købte ham med tanke på at vi skulle være tophold... Man må have vidst at ericsson er en medgangsspiller, så dermed havde tanken om en 2 årig krise nok ikke spøget på daværende tidspunkt Peace

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #19404: 20 Aug 2008, 16:06 »

William kvist er ingen leder, og bliver det vel aldrig... Men en god spiller er han... Men han er ikke indpiskeren derråber, og sætter de andre i gang, og kaster sig i tacklingerne!

Forstå nu mit budskab... Jeg prøver at illustrere at, det at bruge 20 mio eller mere på en spiller heller ikke altid nødvendigvis er en succes...

Og nordstrand kostede så vit jeg husker kun 10..
Det var nu 15 Wink

jeg vil da også lige tilføje sandsynligvis verdens bedste eksempel: (f)Ailton! Jeg vil faktisk mene chancen for at floppe er større hvis man bliver købt for 20 mio. end for 10. Så er der jo meget større forventninger!

Flop og flop. Men nu var han en klasse spiller, og det var ligesom bare det faktum (eller hvad man skal kalde det) at der BLEV
købt erstatning for Elmander.
Jeg vil da også mene at der blev købt en erstatning med det samme da Retov blev solgt?

verdenskrig
Manager

« Svar #19405: 20 Aug 2008, 16:09 »

Det var nu 15 Wink

jeg vil da også lige tilføje sandsynligvis verdens bedste eksempel: (f)Ailton! Jeg vil faktisk mene chancen for at floppe er større hvis man bliver købt for 20 mio. end for 10. Så er der jo meget større forventninger!

Flop og flop. Men nu var han en klasse spiller, og det var ligesom bare det faktum (eller hvad man skal kalde det) at der BLEV
købt erstatning for Elmander.
Jeg vil da også mene at der blev købt en erstatning med det samme da Retov blev solgt?

Var det 15  Ubeslutsom.. Nå det må være min overbelastede hjerne der spiller mig et puds Grin

Men godt eksempel, og er totalt enig... Syntes du (slikkel) virker lidt manager præget, når du snakker transfer.. I fm koster de bedste spillere ofte uhyrlige summer, men i irl kan man godt være heldig og få den til tibudspris Smiley

Og husk... Elmander, skoubo, blev hentede utroligt billigt i mens at kamper, kalle, og agger er fra egne rækker... Så selvom klubben kvajede sig tilbage i 06 da krisen startede, handlede de på sin vis ikke meget mere anderledes end vi gjorde da vi havde vores vel bedste hold ever Opstemt Thumbs Up

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #19406: 20 Aug 2008, 16:10 »

Og det er i øvrigt også sådan vi handler lige nu, så måske skulle du se tingene i perspektiv inden du kommer med dommedags profetierne Grin Thumbs Up

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #19407: 20 Aug 2008, 16:10 »

Elendig = udbrændt... Køhlert er forvirret, har ingen rød tråd, og aner ofte ikke hvad han selv laver, hvilket tydeligt illustreres i hans udtalelser til pressen, og hans manglende taktiske linie... det er elendigt i min bog, men udbrændt kan det også kaldes Wink

Jeg er helt enig, jeg vælger dog, at kalde det udbrændt af respekt for manden Smiley

Jeps. Jan K. kom til kort tid efter, men jeg vil ikke kalde ham en direkte afløser for Retov, da jeg ser dem som to forskellige typer. Jan K. er fløj typen, mens Retov er central midtbane.

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19408: 20 Aug 2008, 16:20 »

Jeps. Jan K. kom til kort tid efter, men jeg vil ikke kalde ham en direkte afløser for Retov, da jeg ser dem som to forskellige typer. Jan K. er fløj typen, mens Retov er central midtbane.
Jeg mente en vis herre ved navn Alexander Farnerud Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #19409: 20 Aug 2008, 16:22 »

Jeg mente en vis herre ved navn Alexander Farnerud Wink

Syntes overhoved ikke han minder om Retov... Han kan nemlig alt det som retov ikke kan... Sætte en mand af, holde fart, sætte tempoet...

At han er købt til hans plads er en helt anden snak Wink

Cool

Sider: 1 ... 1292 1293 [1294] 1295 1296 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010