home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1284 1285 [1286] 1287 1288 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4232717 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19275: 17 Aug 2008, 21:37 »

Det skal bare indføres i DK så hurtigt som muligt...!

Zone 43
Manager

« Svar #19276: 17 Aug 2008, 21:37 »

Videoovervågning Smiley

CCTV er det offentlige overvågningssystem som de bruger i (bl.a.) England, hvor de overvåger gader og stræder hvor der forventes at der kan blive ballade, samt mørke gyder osv. De bruger det faktisk rigtig meget i politiarbejdet, hvor politifolkene under en anholdelse faktisk ringer ind til CCTV for at høre om de har fat i den rigtige fyr.. Der sidder 24/7 folk og kigger på kameraerne, så det er et rigtig godt middel. Jeg bryder mig dog ikke om det...

Ahh.. Selvom det må være et ret så kedeligt job, at have, så tror jeg det kunne være effektivt over for de hools, som vi nu engang har Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #19277: 17 Aug 2008, 21:37 »

CCTV? :-)

Closed Circuit Television!

Overvågning... Opstemt

Det står over ALT i England... Wink

Verdens mest overvågede folk... Og jeg har ingen problemer med at være i England... Hverken til fodbold eller som "borger", var der i to måneder, så borger er så meget sagt... Men i ved.... Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #19278: 17 Aug 2008, 21:40 »

Men vi skal FANDME tage os sammen hvis vi skal holde det, på det...

Spiller vi sådan her i mod fck, får vi en 5-0 lussing!

Ja helt enig, der skal andre boller på suppen når vi tager imod FC København. + at der bliver mere ballade. Men der restere stadigvæk 28 spillerunder, så alt kan ske. Vi kan rykke ned, vi kan vinde mesterskabet.

Men med det spil vi har leveret hidtil, så er vi på vej ned ad bakke igen! Skuffet

Tja lige idag spillede vi altså ikke godt. Der skal arbejdes mere i de resterende kampe.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19279: 17 Aug 2008, 21:41 »

Ja, selvfølgelig læste jeg dit indlæg - Jeg misforstod bare ordet "tribune" med ordet "stadion" Opstemt. Det kan godt ske at du har en pointe... Men hooligans'ene vil jo stadig kunne komme ind på de neutrale tribuner uanset om der er registrering eller ej? Jeg synes da næsten at det vil være et forsøg værd - Og så skal man se at kropsvisitere ordentligt.. Ellers kan jeg ikke se hvilke tiltag der ellers skal til.

Ja det vil de.. Derfor er det spild af ressourcer. Kender ikke løsningen ellers havde jeg kontaktet klubberne og politet, men måske kunne man intensivere overvågningen, samt få flere og bedre vagter ud.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #19280: 17 Aug 2008, 21:43 »

Jeg har snakket med en uoff FCK, han og de andre kunne ikke komme ind på den neutrale tribuene i Randers.
Nu ved jeg ikke om jeg misforstår dig, men jeg kom da ind og se Randers - FCK, hvor jeg havde ståpladser ved Randers Fans.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19281: 17 Aug 2008, 21:43 »

Ahh.. Selvom det må være et ret så kedeligt job, at have, så tror jeg det kunne være effektivt over for de hools, som vi nu engang har Smiley

Genialt ungdomsjob! Opstemt PEnge for ikke at lave en skid Thumbs Up

Bryder mig dog heller ikke om det.. Synes det er ubehageligt at blive overvåget Skuffet

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19282: 17 Aug 2008, 21:46 »

Genialt ungdomsjob! Opstemt PEnge for ikke at lave en skid Thumbs Up

Bryder mig dog heller ikke om det.. Synes det er ubehageligt at blive overvåget Skuffet

Tvivler sgu på at folk sætter unge til at overvåge det Wink Det skal jo helst være folk med en anelse af seriøsitet Wink Jeg synes også at det er ubehageligt at blive overvåget, men når jeg ser diverse programmer hvor systemet bliver vist i funktion, er det utroligt imponerende. De fanger faktisk folk FØR de begår forbrydelser, så det er jo ganske udemærket. Her den anden dag så jeg at de nappede en gut fordi at han havde handsker på om sommeren, samt gik med en skruetrækker i baglommen Wink Problemet med det danske system er så bare at man ALDRIG vil kunne dømme vedkommende for noget som helst.

EDIT: For lige at holde mig til topic, tror jeg faktisk at øget overvågning omkring stadions med bl.a. opstilling af adskillige kameraer, samt overvågning af tribunerne vil være et rigtig godt tiltag for at få bremset den øgede fodboldvold.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #19283: 17 Aug 2008, 21:47 »

Drop nu den latterlige diskusion om de åndsvage idioter... de er dumme, der skal handles, færdigt...

De vil jo netop have den opmærksomhed som hele fodbolddanmark giver dem... Utroligt at folk ikke bliver klogere ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19284: 17 Aug 2008, 21:51 »

Tvivler sgu på at folk sætter unge til at overvåge det Wink Det skal jo helst være folk med en anelse af seriøsitet Wink Jeg synes også at det er ubehageligt at blive overvåget, men når jeg ser diverse programmer hvor systemet bliver vist i funktion, er det utroligt imponerende. De fanger faktisk folk FØR de begår forbrydelser, så det er jo ganske udemærket. Her den anden dag så jeg at de nappede en gut fordi at han havde handsker på om sommeren, samt gik med en skruetrækker i baglommen Wink Problemet med det danske system er så bare at man ALDRIG vil kunne dømme vedkommende for noget som helst.

EDIT: For lige at holde mig til topic, tror jeg faktisk at øget overvågning omkring stadions med bl.a. opstilling af adskillige kameraer, samt overvågning af tribunerne vil være et rigtig godt tiltag for at få bremset den øgede fodboldvold.

Lad nu vær med at ødelægge min drøm! Opstemt :-D

Jep lige min pointe.. Det er vel også meget nemmere for politiet, i stedet for at bruge så meget energi på det andet.. Og så professionelle kontrollører til at tage de skyldige på rigtige tidspunkter, og ikke mens tribunen koger efter en scoring

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #19285: 17 Aug 2008, 22:25 »

Skammeligt! intet ringere...

Det er som at se dem sidste år. Svinger mellem at vinde og tabe hele tiden...

Dog er vi ikke langt bagud i tabellen...det blir vi hvis det her fortsætter....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #19286: 18 Aug 2008, 03:15 »

Plus de voldlige har stået en del i skyggen af fcks voldlige det seneste stykke tid. Jeg tror at, de føler, de skal vise sig. Der var jo også ballade i Rønne får et år siden - et sted der, ligesom Allerød, er et mindre sted.

Skuffet

Det tror jeg nu ikke. Så har de ihvertfald dummet sig godt og grundigt med udtalelser om FCK sagerne. For hool'sne i Danmark handler det om ikke at komme på forsiden.

Det er jo også umuligt da vi lever i et frit land, man kan godt benægte folk at få adgang til et stadion da det er "privat" område... En by er et offentligt sted, og det er derfor ikke muligt at benægte folk adgang til en by i Danmark... Sådan er det heldigvis stadigvæk her i landet... Opstemt

Politiet kan så vidt jeg er informeret, godt smide dig ud af en by hvis de føler du er til fare for dine omgivelser. Hvilken paragraf de gemmer det under, er jeg dog ikke bekendt med. Men de fleste away fans burde kende til at blive fulgt til og fra toget af polisen i et jerngreb.

Nu ved jeg ikke om jeg misforstår dig, men jeg kom da ind og se Randers - FCK, hvor jeg havde ståpladser ved Randers Fans.

Så er du højst sandsynligt en af dem der ikke følger FCK både hjemme og ude.

Og mht til alt den snak om registrering og bif away kort så... Nej jeg gider ikke engang begynde igen, brugere der har deres daglige gang i fodbold forummet, burde kende min holdning allerede  Smiley

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #19287: 18 Aug 2008, 10:40 »

Nå. Endnu en gang hæslig kamp. Jeg glæder mig efterhånden en del til Kent Nielsen kommer og tager roret.

For så vidt angår balladen, så er det jo tydeligt, at disse personer ikke har omløb i hovedet. Det må være i deres egen interesse, at undgå et tiltag der svarer til FCK's away-koncept. Men på den her måde, så har de lige bragt sig selv et stor skridt nærmere en sådan registrering. Tabere.

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #19288: 18 Aug 2008, 11:11 »

Synes det var griner med han der stod og slog på skiltet på væggen... Hvorfor gør man det? Nu har brøndby lige tabt, så nu vil jeg slå på et pølsevogn skilt, AAAHAHAHAHA

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19289: 18 Aug 2008, 12:46 »

Kender en der er med i Blue Front. Han siger, at BF laver mindst ligeså meget som SSU. Jeg tror dog, at vi bare skal placere skylden på alle de uoff. generelt. Det er svært at sige, hvem de er med. De behøver jo sågar heller ikke at være med i noget firm.

Helt fejlplaceret udtaelse.. For lige at få det på plads, så er Alpha og supras mf. uofficielle, og de to grupper er ikke voldlige, men stemningsskabende, så at give dem skylden er helt væk, da de ikke er voldelige.

Sider: 1 ... 1284 1285 [1286] 1287 1288 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010