home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1094 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1283 1284 [1285] 1286 1287 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4232985 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19260: 17 Aug 2008, 21:23 »

Jeg har snakket med en uoff FCK, han og de andre kunne ikke komme ind på den neutrale tribuene i Randers.

Hvordan det? Dem på de andre tribuner skal jo ikke registreres.. Og man kan ikke se om de er randers eller fck fans, hvis de ikke selv afslører det

andersfa123
Gæst

« Svar #19261: 17 Aug 2008, 21:24 »

Jeg har snakket med en uoff FCK, han og de andre kunne ikke komme ind på den neutrale tribuene i Randers.
Ja og det er noget værre pis man!
Det er jo 100% krænkelse, folk skal jo kunne komme ind medmindre de havde karantæne!

andersfa123
Gæst

« Svar #19262: 17 Aug 2008, 21:24 »

Hvordan det? Dem på de andre tribuner skal jo ikke registreres.. Og man kan ikke se om de er randers eller fck fans, hvis de ikke selv afslører det
Fordi at Patruljen (de vagter der er med overalt, dem som "styre" det hele) kender ALLE uoff.!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19263: 17 Aug 2008, 21:26 »

Altså, de hold der har problemer med ballade bør da bestemt indføre det - Ja, det kan godt holde folk fra stadions at man indfører kontrol, men er det ikke bedre at der kommer lidt færre folk og så ikke bliver ballade? Jeg vil da personligt ikke have noget imod at blive registreret i et register, for så er man da forholdsvis sikker på at folk opfører sig ordentligt. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk kan have noget imod tiltag der øger sikkerheden..

Læste du mit indlæg? Har ikke sagtom jeg er for eller imod. Min pointe er bare, at jeg ikke tror det vil hjælpe! Og mener ikke det øger sikkerheden, da uromagerne enten vil komme ind på andre tribuner, eller lave vold uden for stadion.. De er sikkert godt sure fordi de ikke kan komme ind, og det tror jeg vil volde politiet problemer..

absalonsen
Gæst

« Svar #19264: 17 Aug 2008, 21:28 »

Syntes egentligt, at det er fint, de nægtes adgang ved indgangen. Hvis man ved, at de kan finde på at lave ballade, er det da fint nok, at Randers eller andre klubber siger "Bliv ude. I er ikke ønsket her!"

tturbo1
Manager

« Svar #19265: 17 Aug 2008, 21:29 »

Har Brøndby ikke også registrering af fans til udekampe? Hvis ikke, bør de så ikke indføre dem? Jeg synes at det er et skide smart system som FCK har indført, for det kan da holde ballademagerne væk fra kampene.
Tragisk det er sådan men det er jo desværre nødvendigt...
Og trist at det skal koste Staten så mange millioner hver år at holde styr på en lille gruppe fjolser som ødelægger alt for andre.
Så i Tyskland, at der ville Politiet sende regningen videre til Fodboldforbundet.
Det var mange millioner det drejede sig om...

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #19266: 17 Aug 2008, 21:29 »

Altså, de hold der har problemer med ballade bør da bestemt indføre det - Ja, det kan godt holde folk fra stadions at man indfører kontrol, men er det ikke bedre at der kommer lidt færre folk og så ikke bliver ballade? Jeg vil da personligt ikke have noget imod at blive registreret i et register, for så er man da forholdsvis sikker på at folk opfører sig ordentligt. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk kan have noget imod tiltag der øger sikkerheden..

Det er de samme folk der er imod CCTV på åben gade... Folk er så pissebange for at alting bliver kontrolleret og alt det andet pis... Der sker jo absolut ingenting med dig hvis ikke du selv laver noget... Alle de tiltag er til for vores skyld... De er der for at beskytte den almene, lovlydige borgers ve, vel og retssikkerhed! Der er INGEN undskyldninger for ikke at gøre det andet end en ubegrundet frygt for selv at komme i problemer, den er self. kun ubegrundet hvis du har i sinde at opføre dig ordenligt! Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19267: 17 Aug 2008, 21:30 »

Læste du mit indlæg? Har ikke sagtom jeg er for eller imod. Min pointe er bare, at jeg ikke tror det vil hjælpe! Og mener ikke det øger sikkerheden, da uromagerne enten vil komme ind på andre tribuner, eller lave vold uden for stadion.. De er sikkert godt sure fordi de ikke kan komme ind, og det tror jeg vil volde politiet problemer..

Ja, selvfølgelig læste jeg dit indlæg - Jeg misforstod bare ordet "tribune" med ordet "stadion" Opstemt. Det kan godt ske at du har en pointe... Men hooligans'ene vil jo stadig kunne komme ind på de neutrale tribuner uanset om der er registrering eller ej? Jeg synes da næsten at det vil være et forsøg værd - Og så skal man se at kropsvisitere ordentligt.. Ellers kan jeg ikke se hvilke tiltag der ellers skal til.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19268: 17 Aug 2008, 21:31 »

Syntes egentligt, at det er fint, de nægtes adgang ved indgangen. Hvis man ved, at de kan finde på at lave ballade, er det da fint nok, at Randers eller andre klubber siger "Bliv ude. I er ikke ønsket her!"

Jeg er helt enig - Og det er dejligt at kontrollørerne kan genkende dem. Det kan være at de til sidst bliver trætte af at tage turen rundt i Danmark, hvis de alligevel aldrig får lov til at komme ind Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #19269: 17 Aug 2008, 21:32 »

Balladen er totalt ude i hampen. De kunne bare komme til mig, så skulle jeg sgu nok ordne dem! Det er så skandaløst at de knægte/bøller kan være sådan! Deres fædre er alkoholikere og deres mødre er døde forlængst! De skal bare væk herfra. Og til kampen, den var godt nok ringe fra vores side af. Bare ikke bedre. Ligesom AaB og Midtjylland. Levere en god indsats i Europa, men spiller som LORT kampen efter herhjemme. Så er dansk fodbold altså bare ikke bedre.

Klap hesten, vi er kun 5 kampe henne, og vi har 3 point op til OB på 1. pladsen.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Zone 43
Manager

« Svar #19270: 17 Aug 2008, 21:33 »

Glæder mig til Kent Nielsen kommer. Jeg tror godt, at han rette op på det. Smiley

Kan vi ikke bare give Henrik Jensen en sæk med ti mio. og sende ham til Horsens, og så kan Kent tage Gil under armen og tiltræde her og nu. Det ville saftsusme være lækkert..

Det er muligt, at TK er træner endnu, som en venne tjeneste indtil Kent kommer, men kan han i det mindste ikke bare stille op med Dunken og Dave i front istedet to spillere (Ericsson og Madsen), som passer bedre til midtbanen?
Tre ting er sikkert: Der skal ændres taktik, hentes mindst 1-2 klassespillere og Kent skal tiltræde her og nu istedet for til vinter! :-)

Det er de samme folk der er imod CCTV på åben gade...

CCTV? :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #19271: 17 Aug 2008, 21:33 »

Balladen er totalt ude i hampen. De kunne bare komme til mig, så skulle jeg sgu nok ordne dem! Det er så skandaløst at de knægte/bøller kan være sådan! Deres fædre er alkoholikere og deres mødre er døde forlængst! De skal bare væk herfra. Og til kampen, den var godt nok ringe fra vores side af. Bare ikke bedre. Ligesom AaB og Midtjylland. Levere en god indsats i Europa, men spiller som LORT kampen efter herhjemme. Så er dansk fodbold altså bare ikke bedre.

Klap hesten, vi er kun 5 kampe henne, og vi har 3 point op til OB på 1. pladsen.

Men vi skal FANDME tage os sammen hvis vi skal holde det, på det...

Spiller vi sådan her i mod fck, får vi en 5-0 lussing!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #19272: 17 Aug 2008, 21:34 »

Men med det spil vi har leveret hidtil, så er vi på vej ned ad bakke igen! Skuffet
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 21:36 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19273: 17 Aug 2008, 21:35 »

Videoovervågning Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19274: 17 Aug 2008, 21:36 »

CCTV er det offentlige overvågningssystem som de bruger i (bl.a.) England, hvor de overvåger gader og stræder hvor der forventes at der kan blive ballade, samt mørke gyder osv. De bruger det faktisk rigtig meget i politiarbejdet, hvor politifolkene under en anholdelse faktisk ringer ind til CCTV for at høre om de har fat i den rigtige fyr.. Der sidder 24/7 folk og kigger på kameraerne, så det er et rigtig godt middel. Jeg bryder mig dog ikke om det...

Sider: 1 ... 1283 1284 [1285] 1286 1287 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010