home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 939 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1282 1283 [1284] 1285 1286 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4232966 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19245: 17 Aug 2008, 21:03 »

Det der skete i Århus var forventet.

Men mener ikke at bare fordi nogle herinde har en holdning til at det er "ok" så skal man ikke angribes. Nok svarede han grimt igen, men bare fordi han siger at det er ok at frustrationerne kommer ud efter en pinlig indsats, så skal han ikke hænges ud som hooligan.

Elendig kamp, Tom K = TK = Taktisk katastrofe.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

MLL
Manager

« Svar #19246: 17 Aug 2008, 21:04 »

Nu vil jeg ikke sige om det er SSU, for det er ikke fair, at placerer skyld når man ikke er sikker på hvilken gruppe det er..

Men i lyngby sidste sæson var der også ballade... Kæft hvor laver brøndby fansene tit ballade egentlig... Skuffet

Ja, det er lige før at jeg fortryder at tage til Vejle, d 14 August...

Tilbage på FmF Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #19247: 17 Aug 2008, 21:04 »

Det er ikke fans, det er syge hooligans.
De skulle bare forbydes til kampene! ticked off

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19248: 17 Aug 2008, 21:05 »

Du fortryder at du tager til Vejle i torsdags? Huh

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MLL
Manager

« Svar #19249: 17 Aug 2008, 21:07 »

Du fortryder at du tager til Vejle i torsdags? Huh

Jep Wink

Ej mener selvfølgelig september

Tilbage på FmF Opstemt

andersfa123
Gæst

« Svar #19250: 17 Aug 2008, 21:09 »

Det skal man altså ikke.
Det kan godt være der kommer ballade, men jeg plejer altid at holde mig væk og bare tage det stille og roligt.

Alle de aways jeg har været med hvor folk har gået amok har jeg ik slået mig

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19251: 17 Aug 2008, 21:13 »

Har Brøndby ikke også registrering af fans til udekampe? Hvis ikke, bør de så ikke indføre dem? Jeg synes at det er et skide smart system som FCK har indført, for det kan da holde ballademagerne væk fra kampene.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #19252: 17 Aug 2008, 21:13 »

Det der skete i Århus var forventet.

Men mener ikke at bare fordi nogle herinde har en holdning til at det er "ok" så skal man ikke angribes. Nok svarede han grimt igen, men bare fordi han siger at det er ok at frustrationerne kommer ud efter en pinlig indsats, så skal han ikke hænges ud som hooligan.

Elendig kamp, Tom K = TK = Taktisk katastrofe.

Helt ærligt, manden forsvarer mænd som er i fuld gang med at slå den danske fankultur ihjel!

Han bliver spurgt om han er dum? Hvilket jeg synes er fair, det er et spørgsmål... Wink

Reaktionen på det bliver et direkte angreb på NF med konstateringer om at han er både en svans og er hjernedød! Det synes jeg ikke er iorden på nogen måde, og det er dermed fair hvis manden får en advarsel...

Kampen har jeg ikke set da jeg arbejdede. Men at folk reagerer på den måde er fuldstændig uacceptabelt, men vi må jo desværre bare acceptere at der bliver holdt ekstra øje med os på udebane (og hjemmebane), det er jo tydeligvis nødvendigt! Men det er ærgeligt at vi er nået dertil! Men jeg kan snart ikke se nogen udvej på problemet andet end registrering af samtlige gæster på stadion! Skuffet

Har Brøndby ikke også registrering af fans til udekampe? Hvis ikke, bør de så ikke indføre dem? Jeg synes at det er et skide smart system som FCK har indført, for det kan da holde ballademagerne væk fra kampene.

Nej... Det har de ikke, og JO! Det burde de!  Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

andersfa123
Gæst

« Svar #19253: 17 Aug 2008, 21:15 »

Hmm, det kan holde folk væk fra stadion ja, men ikke fra byen hvor holdet spiller...

verdenskrig
Manager

« Svar #19254: 17 Aug 2008, 21:17 »

Jeg mangler ord!!

Jeg ved ganske enkelt ikke hvor jeg skal starte min sønderlemmende kritik af vores lorte hold!!!! ticked off

Jo lad os da starte med Tumpe nr 1..

Tom k!!!

Syntes det er ekstremt flot at stille sådan her op på midten og angreb.

Madsen

Lorentzen-ericsson-farnerud

Hvad har det til fælles udover farnerud... Jo de var stammen da vi havde krise... Og det var der fandme en grund til... Hold kæft hvor er alle 3 PIVHAMRENDE elendige!!! Jeg kan ikke nævne et eneste positivt ord om de tre spillere... Og så stiller han op med farnerud som dårligt nok er i form... Og straks er han skadet igen... Flot Køhlert, det var din fejl nr. 500.000.000.000 i din tid som træner... Selv jeg kunne fandme gøre det bedre!!!. Eller nej... SELV MIN MOSTER KUNNE!!!!

Lad os så se på spillernes præstation..

Eller nej ved i hvad... Det gider jeg ikke... Jeg giver hele holdet 00 for ikke at være på banen... Og tom får -3 får igen igen igen igen at have ramt den mest elendige taktisk man kan forestille sig...

Ob, fcm, fck, og aab, har problemer med hinaden... Vi har problemer med Randers, agf, og alle andre lorte hold...

VI ER SAT!!!!!!! Mesterskabet vil i ik have igen!!!

Træk spillerne i løn, pin dem, sæt dem af, sælg dem, torturer dem.. Gør et eller andet!!!!!!!!!!!!!

Madsen, lorentzen, ericsson, gislason, duncan, tobias mikkelsen ud NU!!!!!!!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #19255: 17 Aug 2008, 21:17 »

Hmm, det kan holde folk væk fra stadion ja, men ikke fra byen hvor holdet spiller...

Det er jo også umuligt da vi lever i et frit land, man kan godt benægte folk at få adgang til et stadion da det er "privat" område... En by er et offentligt sted, og det er derfor ikke muligt at benægte folk adgang til en by i Danmark... Sådan er det heldigvis stadigvæk her i landet... Opstemt

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19256: 17 Aug 2008, 21:18 »

Det kan holde ballademagerne væk fra udeholdets afsnit, ja. Men de kan jo bare komme ind ved de andre tribuner.. Det er da værre at holde tåberne sammen med børnefamilier.. Tror ikke det vil hjælpe Ubeslutsom

-LFC-
Manager

« Svar #19257: 17 Aug 2008, 21:19 »

Hvor er det dog skuffende. Ikke bare spillet var elendigt, men det fansene (Eller hvad man nu skal kalde dem) lavede efter kampen er under al kritik. De skulle forbydes at se fodbold på stadion skulle de. Skuffet

Glæder mig til Kent Nielsen kommer. Jeg tror godt, at han rette op på det. Smiley

MLL
Manager

« Svar #19258: 17 Aug 2008, 21:22 »

Det kan holde ballademagerne væk fra udeholdets afsnit, ja. Men de kan jo bare komme ind ved de andre tribuner.. Det er da værre at holde tåberne sammen med børnefamilier.. Tror ikke det vil hjælpe Ubeslutsom

Jeg har snakket med en uoff FCK, han og de andre kunne ikke komme ind på den neutrale tribuene i Randers.

Tilbage på FmF Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19259: 17 Aug 2008, 21:22 »

Altså, de hold der har problemer med ballade bør da bestemt indføre det - Ja, det kan godt holde folk fra stadions at man indfører kontrol, men er det ikke bedre at der kommer lidt færre folk og så ikke bliver ballade? Jeg vil da personligt ikke have noget imod at blive registreret i et register, for så er man da forholdsvis sikker på at folk opfører sig ordentligt. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk kan have noget imod tiltag der øger sikkerheden..

Sider: 1 ... 1282 1283 [1284] 1285 1286 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010