home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1269 1270 [1271] 1272 1273 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4229162 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19050: 15 Aug 2008, 16:32 »

Bechmann er skiftet til Freiburg, så ham bliver det næppe, selvom det kunne være spænende, at se ham i dansk fodbold igen.. Især hvis han og Jannie K. kunne levere det samme antal mål som i Esbjerg Opstemt
jamen er det ikke noget med han vil væk derfra allerede? eller er det bare mig der har grus i mskinerriget

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #19051: 15 Aug 2008, 16:34 »

At kalde ham målfarlig er vidst stadig en overdrivelse..

Nu ved jeg ik lige hvor målfarlig kommer ind i billedet, men 8 mål er for mig ik godt, men acceptabelt...

Timm er en bedre offensiv strateg end friis og det kan man vel også se på at de valgte at hente Henrik hansen og ikke bruge friis dengang de havde mulighederne...

Og nu da de gør det, går det rent ud sagt af lort!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #19052: 15 Aug 2008, 16:34 »

At kalde ham målfarlig er vidst stadig en overdrivelse..
ja okay trækker jeg tibage så.... Smiley

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #19053: 15 Aug 2008, 16:35 »

Bernburg har i år scoret 5 mål i 7 kampe for FC Nordsjælland efter hvad jeg lige kan regne mig frem til.

Det bekræfter vel også min teori om at han ikke er den døgnflue som zone og flere andre har skreget ham op til Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #19054: 15 Aug 2008, 16:39 »

Det bekræfter vel også min teori om at han ikke er den døgnflue som zone og flere andre har skreget ham op til Peace
ja han er nemlig ikke en døgnflue, og kommer han til BIF, bliver han rigtig god tror jeg Opstemt

hay que joder?

Zone 43
Manager

« Svar #19055: 15 Aug 2008, 16:54 »

Nej skoubo og elmander var ik dyre, men kan ikke se problemet i at hive et kæmpe pose penge op af hatten for at hente en angriber med et kæmpe potientiale, som allerede har vist at han kan begå sig i superligaen, og som har vist en utrolig stor komplthed af en targetmand at være... Og hvad nytter det at hente en spiller som har været med i mange år, hvis han ikke ahr vist noget specielt de år Huh.. det forstår jeg altså ik Peace...

Og som jeg tidligere har sagt... Klasse koster... Tænk på storklubberne... De køber ofte talenter for det dobbelte, og de talenter er lige så gode i forhold til deres spillere, som Bernburg er for vores... Det ville være et genialt tegn at sende fra ledelsen...  Thumbs Up

Hvis vi skal betale den latterlige pris, som FC Brixtofte forlanger for ham, så skal han imo bevise sit værd i denne sæson ligeså. Han gjorde det godt i forrige sæson, ja, men har så absolut intet vist i denne sæson, hvorfor jeg ser det et tvivlsomt køb pt. Dertil kan også ligge oveni, at vi ikke kan bruge ham i UEFA'en, hvilket er med til at trække ned hos mig.

Vi skulle angiveligt være interessete i Toivonen før han tog til Malmö, så jeg er sikker på, at de i ledelsen ved, hvem de evt. henter. At han ikke har scoret så meget er en ting, men jeg vil vædde med, at vi ikke har set ham spille, hverken på stadion eller i TV, så vi kender ham ikke som spiller. Hvad jeg har kunne læse mig frem til, så er den type, som bevæger sig tilbage i banen, lidt a la Katongo/Dave..

Bernburg har i år scoret 5 mål i 7 kampe for FC Nordsjælland efter hvad jeg lige kan regne mig frem til.

Det passer meget godt, JS. At fire af målene, to af dem på straffe, har været mod et hold, som jeg vil mene er på niveau med hold som Hvidovre, Ølstykke, Thisted and you name them gør det ikke just bedre i min verden..
Jeg er sikker på, at Dunken også kan score en fire mod de før nævnte hold, og specialt, hvis to af dem er på straffe..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #19056: 15 Aug 2008, 16:58 »

Lad nu være med at nedgøre Duncan hele tiden. Han skal blive, han er vigtig når han ikke er skadet.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Bave
Gæst

« Svar #19057: 15 Aug 2008, 17:00 »

Lad nu være med at nedgøre Duncan hele tiden. Han skal blive, han er vigtig når han ikke er skadet.

Er fuldstændig enig

synes det er latterligt at gøre ham dårligere end han er når han til tit scorer de vigtige mål (selvfølgelig når han ikke er skadet)

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #19058: 15 Aug 2008, 17:03 »

Og det med Dunken er ligeså latterligt som dem der har fundet på Bundby. Kom nu ind i kampen. Tror bestemt også at Bernburg er den spiller vi mangler, kender ikke til Ola, kun igennem medier, så skal ikke udtale mig om ham pt.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager

« Svar #19059: 15 Aug 2008, 17:04 »

Hvis vi skal betale den latterlige pris, som FC Brixtofte forlanger for ham, så skal han imo bevise sit værd i denne sæson ligeså. Han gjorde det godt i forrige sæson, ja, men har så absolut intet vist i denne sæson, hvorfor jeg ser det et tvivlsomt køb pt. Dertil kan også ligge oveni, at vi ikke kan bruge ham i UEFA'en, hvilket er med til at trække ned hos mig.

Vi skulle angiveligt være interessete i Toivonen før han tog til Malmö, så jeg er sikker på, at de i ledelsen ved, hvem de evt. henter. At han ikke har scoret så meget er en ting, men jeg vil vædde med, at vi ikke har set ham spille, hverken på stadion eller i TV, så vi kender ham ikke som spiller. Hvad jeg har kunne læse mig frem til, så er den type, som bevæger sig tilbage i banen, lidt a la Katongo/Dave..

Det passer meget godt, JS. At fire af målene, to af dem på straffe, har været mod et hold, som jeg vil mene er på niveau med hold som Hvidovre, Ølstykke, Thisted and you name them gør det ikke just bedre i min verden..
Jeg er sikker på, at Dunken også kan score en fire mod de før nævnte hold, og specialt, hvis to af dem er på straffe..

Hvorfor ikke bare købe ham og lade ham bevise prisne hos os, i stedet for igen at hukke 12-15 mål ind for fcn Peace... Vil da hellere have at han kommer til et velfungerende hold som kun mangler ham for at blive genialt... er 15-20 mio ikke billigt sammenlignet med hvis det giver os mesterskabet, plus eventuelt cl Thumbs Up... Penge rager mig en høstak, hvis de kan betale sig...

Og angående toivonen... Nej jeg har never ever set ham spille, men hvorfor hente ham hvis han ik har tradition for at være den målscorer vi mangler.. Du modsiger dig selv ved at sige at du gerne vil have en der laver mange mål, mens du gerne vil have toivonen som aldrig har gjort det... Jeg forholder mig bare til hans scoringsgennemsnit. .. Som er det vores angriber skal kunne... Så kan han være nok så god i alt andet...

Til det sidste... Fakta er at han har scoret 5 i 7, hvis spurs har ret.. Han har med andre ord gjordt det han skal... Om det er i mod avedøre, eller esbjerg er da ligegyldigt... Han beviser igen at han kan det en angriber skal.. Få den ind over stregen!

Det var trods alt ikke et amatør hold de mødte!

Cool

Chakana
Manager

« Svar #19060: 15 Aug 2008, 17:05 »

Det er for sjov vi siger, Dunken..
Selvfølgelig er han en god spiller, og spiller i Brøndby, men derfor kan man vel godt kalde ham Dunken?

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #19061: 15 Aug 2008, 17:14 »

Hvorfor ikke bare købe ham og lade ham bevise prisne hos os, i stedet for igen at hukke 12-15 mål ind for fcn Peace... Vil da hellere have at han kommer til et velfungerende hold som kun mangler ham for at blive genialt... er 15-20 mio ikke billigt sammenlignet med hvis det giver os mesterskabet, plus eventuelt cl Thumbs Up... Penge rager mig en høstak, hvis de kan betale sig...

Og angående toivonen... Nej jeg har never ever set ham spille, men hvorfor hente ham hvis han ik har tradition for at være den målscorer vi mangler.. Du modsiger dig selv ved at sige at du gerne vil have en der laver mange mål, mens du gerne vil have toivonen som aldrig har gjort det... Jeg forholder mig bare til hans scoringsgennemsnit. .. Som er det vores angriber skal kunne... Så kan han være nok så god i alt andet...

Til det sidste... Fakta er at han har scoret 5 i 7, hvis spurs har ret.. Han har med andre ord gjordt det han skal... Om det er i mod avedøre, eller esbjerg er da ligegyldigt... Han beviser igen at han kan det en angriber skal.. Få den ind over stregen!

Det var trods alt ikke et amatør hold de mødte!

Man skulle næsten tro, at var Bernburg, vk crazy .. Vi ved ikke, hvor mange mål han vil score og dertil TROR JEG ikke, at han ene og alene vil sikre os mesterskabet, som jeg kan fornemme på dit indlæg, at han vil..

Eller gør jeg? Jeg siger, at en Toivonen kunne være god at have, i og med han kan dække flere pladser. Ja, vi skal hente en bomber, men det behøver ikke nødvendigvis, at være Toivonen. Derfor en bomber og en alt-mulig-mand-til-offensiven i form af Toivonen.

I såfald, så ser jeg frem til, at Dunken scorer 3-4-5 mål mod Sakskøbing, for så har han også gjort sit arbejde..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #19062: 15 Aug 2008, 17:19 »

Man skulle næsten tro, at var Bernburg, vk crazy .. Vi ved ikke, hvor mange mål han vil score og dertil TROR JEG ikke, at han ene og alene vil sikre os mesterskabet, som jeg kan fornemme på dit indlæg, at han vil..

Eller gør jeg? Jeg siger, at en Toivonen kunne være god at have, i og med han kan dække flere pladser. Ja, vi skal hente en bomber, men det behøver ikke nødvendigvis, at være Toivonen. Derfor en bomber og en alt-mulig-mand-til-offensiven i form af Toivonen.

I såfald, så ser jeg frem til, at Dunken scorer 3-4-5 mål mod Sakskøbing, for så har han også gjort sit arbejde..

Begynder at tro at du er madsen der frygter for sin plads Grin.. Nej jeg tror ikke Bernbug enehændigt giver os mesterskabet, men jeg tror at han er spilleren der kan spille en afgørende rolle i det Thumbs Up

Men enig i at toivonen ville være god at have til andre pladser... Men han er dælme ikke vores topscorer... Det ses da tydeligt i hans karriere statistik Ubeslutsom... Det er da underligt at påstå alt andet, da INTET understøtter det argument!

Men det har han jo Rullende Øjne... En angriber der scorer har gjordt sit job... Duncan kan bare intet andet, når vi spiller i suppen da hans teknik er så elendig, og det gør at han sjældnere og sjældnere scorer...

Og er vi enige om at Bernburg pt har scoret flere mål end alle vores angribere tilsammen i suppen Grin crazy.. Og europa for den sags skyld Peace

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #19063: 15 Aug 2008, 17:26 »

Jeg er næsten fuldstændig ligeglad hvad vi giver for spillerne. HH og de andre i ledelsen må koncentrere sig om det økonomiske. Jeg hungrer bare efter en angriber, som kan banke kasser ind på stribe. Og der er Bernburg perfekt i mine øjne. Han kan både tage dybdeløb selv, men kan også gå ned i banen og lægge afleveringen til en SuperDave eller Jan K. f.eks. Og så selvfølgelig score en hel masse mål. Det beviste han i sidste sæson, og han er også startet super i denne sæson. Så om vi giver 15 eller 20 mio. for ham er for mig lidt ligegyldigt. Hvis ledelsen mener vi har pengene til det, så gør det. For efter min mening er han den perfekte. Toivonen skal jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har set ham spille, men han lyder da som en spændende spiller. Vi skal dog ikke have ham uden også at få en anden som kan score.

Cencur
Manager

« Svar #19064: 15 Aug 2008, 17:29 »

HVIS vi skal have to nye angribere skal der også sælges to stykker og det må jo være Duncan og Dave der kommer til at smutte og så have Madsen, Mortensen og Agger som backup.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1269 1270 [1271] 1272 1273 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010