home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1268 1269 [1270] 1271 1272 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4229449 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19035: 15 Aug 2008, 16:15 »

Jeg siger bare, at der findes langt bedre alternativer end Bernburg, som ikke har imporeneret mig i denne sæson. At de vil have 20 mio/14 + en spiller er jo ude i hampen. Så god er han heller ikke, som mange gør ham til. Jovist scorede han 15 mål i forrige sæson, så vidt jeg lige ved, og hvad er det blevet til, her et godt stykke inde i sæsonen? 1 mål? 2 mål?

Nej, så hellere en Toivonen, Prica og hvem nu ellers er sat i forbindelse med.

Kan kun være enig i det med prisen, hvilket jeg tidligere har givet udtryk for... Men nogle gange må man bare betale det det koster, for succes!.. Det er imo mange år siden at vores ledelse har haft den store pengepung frem crazy

Og måske har Bernburg kun leveret varen i en sæson hvor han har scoret mange mål, men det er også hans eneste på topplan, og på trods af det, har han allerede lavet flere mål end toivonen nogensinde har lavet i allsvenskaen... det siger efter min mening alt...

I den her situation skal vi sige fuck penge, og hente det som styrker vores hold mest... Hvilket er prica eller Bernburg!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MLL
Manager

« Svar #19036: 15 Aug 2008, 16:17 »

jo, har også tidligere være angriber Smiley

Statestikken lyver aldrig, og den siger at han ingen mål score, næsten!

Hva? var det ikke dig der ville droppe OT?

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #19037: 15 Aug 2008, 16:18 »

Der er vi så uenige.

Men så kom med et argument, der modbeviser det Huh

For timm er da rent teknisk langt bedre end friis... Hvilket er det vigtigste som kreatør!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #19038: 15 Aug 2008, 16:20 »

Kan kun være enig i det med prisen, hvilket jeg tidligere har givet udtryk for... Men nogle gange må man bare betale det det koster, for succes!.. Det er imo mange år siden at vores ledelse har haft den store pengepung frem crazy

Og måske har Bernburg kun leveret varen i en sæson hvor han har scoret mange mål, men det er også hans eneste på topplan, og på trods af det, har han allerede lavet flere mål end toivonen nogensinde har lavet i allsvenskaen... det siger efter min mening alt...

I den her situation skal vi sige fuck penge, og hente det som styrker vores hold mest... Hvilket er prica eller Bernburg!
i får ikke Prica!! Opstemt Grin

Ej jeg vil give dig ret. Desuden er han allerede begyndt godt i den nye sæson, og han har udviklet sig rigtig meget i FCN. Da vi inde i FCK revolutionerede, hvis man kan sige det sådan, sprængte vi jo også banken og hentede B. la en Grønkjær hjem fra Stuttgart, Berglund i ESbjerg, Wendt i IFK, og det bar altså frugt Smiley tror bare i skal ud på markedet og finde en man der kan gøre det for jer, og så smide de penge han koster. Ifølge Kasi Jesper skulle i dog kigge meget i Bundesligaen. Og så tænker jeg Tommy Bechmann? Smiley Gammel EFB topscorer og er en flittig målscorer Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

MLL
Manager

« Svar #19039: 15 Aug 2008, 16:20 »

For timm er da rent teknisk langt bedre end friis... Hvilket er det vigtigste som kreatør!

Kom da selv med et argument, for jeg synes Friis har en god teknik, samt et okay skud fra distancen.

Tilbage på FmF Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #19040: 15 Aug 2008, 16:21 »

lige præcis!
Et er at kunne tænke tankerne, et andet er at kunne udførere dem, og der har Timm altså en bedre teknik, og er vel egentlig en af de bedste teknikere i suppen. Ser slet ikke Friis som en teknikker Smiley

hay que joder?

Zone 43
Manager

« Svar #19041: 15 Aug 2008, 16:24 »

Plus 5-6 stk i Uefa cuppen Smiley Han er bedre end de nuværende angribere vi har hvis man går efter fakta.

Nu havde jeg taget ligaen med, da jeg ikke var sikker på deres kampe mod TVMK.. Men efter en lille research har jeg fundet ud af, at det var 4 mål, hvoraf to af dem var på straffe.. Smiley

Skoubo og Elmander kostede os næppe meget dengang, vi hentede dem, og jeg vil mene, at vi også kan hente en Ljuboja, Pinilla m.fl. billigere end Bernburg, så prisen for succes behøver ikke koste det hvide ud af øjnene..

Som jeg har været inde på flere gange, så vil jeg hellere have en spiller, som været med på topplan (læs: spillet i den bedste række) i mindst 2-3 år, hvilket Toivonen har. At han så også kan bruges på midten gør ham kun endnu bedre i tilfælde af, at Holmén f.eks. skulle være ude til en kamp.

Det sidste er jeg enig i. Vi skal hente den angriber som kan lave 20+ mål, men ikke, hvis klubben forlanger en overpris, som er direkte latterlig *hint: FCN*.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #19042: 15 Aug 2008, 16:26 »

Ifølge Kasi Jesper skulle i dog kigge meget i Bundesligaen. Og så tænker jeg Tommy Bechmann? Smiley Gammel EFB topscorer og er en flittig målscorer Smiley

Bechmann er skiftet til Freiburg, så ham bliver det næppe, selvom det kunne være spænende, at se ham i dansk fodbold igen.. Især hvis han og Jannie K. kunne levere det samme antal mål som i Esbjerg Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #19043: 15 Aug 2008, 16:27 »

Kom da selv med et argument, for jeg synes Friis har en god teknik, samt et okay skud fra distancen.

Har jeg gjordt, og kan slet ikke se hvordan du kan sige det crazy

Friis er ikke i nærheden af at have det overblik og den teknik som timm har... det er jo ikke manglende fodboldmæssige evner der har fået ham fyret... Det er skader, og elendig personlighed...

Men det har intet at gøre med hvem der er den bedste offensive spiller... For mig at se er Friis er to vejs spiller som kan fighte, arbejde defensivt, og også kan arbejd eoffensivt, og komme med i feltet og være farlig... Men han er ikke en der sætter folk af, og stikker guldbolden i dybden... Se nu på Horsens spil, efter at de har brugt friis der... De er jo ikke halvt så farlige, da han simpelthen ikke magter opgaven, som den spiller han er!

Cool

Cencur
Manager

« Svar #19044: 15 Aug 2008, 16:27 »

Jeg vil heller ikke se at vi køber os til alt og bliver en købeklub. Sats på en man tror på, betal og ikke andet pis! Over 12 mio for Bernburg er No go og hvis han ikke kommer til Vestegnen denne sæson og spiller godt i FCN så rykker han nok til udlandet.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst

« Svar #19045: 15 Aug 2008, 16:28 »

Hvis man kalder Timm for en målfarlig, kan man ligeså godt kalde Zone for en steg. Begge dele er nemlig fandens usandt. Otte mål i 56 kampe siger vidst alt.

Kilde: Bold.dk

fc-hansen
Manager

« Svar #19046: 15 Aug 2008, 16:30 »

Hvis man kalder Timm for en målfarlig, kan man ligeså godt kalde Zone for en steg. Begge dele er nemlig fandens usandt. Otte mål i 56 kampe siger vidst alt.

Kilde: Bold.dk
Jeg vil da sige at det er fornuftigt for en offensiv midt.

hay que joder?

N17
Manager

« Svar #19047: 15 Aug 2008, 16:31 »

Jeg siger bare, at der findes langt bedre alternativer end Bernburg, som ikke har imporeneret mig i denne sæson. At de vil have 20 mio/14 + en spiller er jo ude i hampen. Så god er han heller ikke, som mange gør ham til. Jovist scorede han 15 mål i forrige sæson, så vidt jeg lige ved, og hvad er det blevet til, her et godt stykke inde i sæsonen? 1 mål? 2 mål?

Nej, så hellere en Toivonen, Prica og hvem nu ellers er sat i forbindelse med.

Bernburg har i år scoret 5 mål i 7 kampe for FC Nordsjælland efter hvad jeg lige kan regne mig frem til.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst

« Svar #19048: 15 Aug 2008, 16:32 »

Jeg vil da sige at det er fornuftigt for en offensiv midt.

At kalde ham målfarlig er vidst stadig en overdrivelse..

verdenskrig
Manager

« Svar #19049: 15 Aug 2008, 16:32 »

Skoubo og Elmander kostede os næppe meget dengang, vi hentede dem, og jeg vil mene, at vi også kan hente en Ljuboja, Pinilla m.fl. billigere end Bernburg, så prisen for succes behøver ikke koste det hvide ud af øjnene..

Som jeg har været inde på flere gange, så vil jeg hellere have en spiller, som været med på topplan (læs: spillet i den bedste række) i mindst 2-3 år, hvilket Toivonen har. At han så også kan bruges på midten gør ham kun endnu bedre i tilfælde af, at Holmén f.eks. skulle være ude til en kamp.

Det sidste er jeg enig i. Vi skal hente den angriber som kan lave 20+ mål, men ikke, hvis klubben forlanger en overpris, som er direkte latterlig *hint: FCN*.

Nej skoubo og elmander var ik dyre, men kan ikke se problemet i at hive et kæmpe pose penge op af hatten for at hente en angriber med et kæmpe potientiale, som allerede har vist at han kan begå sig i superligaen, og som har vist en utrolig stor komplthed af en targetmand at være... Og hvad nytter det at hente en spiller som har været med i mange år, hvis han ikke ahr vist noget specielt de år Huh.. det forstår jeg altså ik Peace...

Og som jeg tidligere har sagt... Klasse koster... Tænk på storklubberne... De køber ofte talenter for det dobbelte, og de talenter er lige så gode i forhold til deres spillere, som Bernburg er for vores... Det ville være et genialt tegn at sende fra ledelsen...  Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 1268 1269 [1270] 1271 1272 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010