|
sheriffen87
|
|
Eller McD(uncan)!  Bud: 0-3 McD x2 Gisla Uhh, jeg glæder mig! Tror vi kommer virkelig op i omdrejninger nu. Nogen der ved om den sendes på TV? Mener jeg har læst at den sendes på 3+, men kan ikke huske om det kun er home, eller home & away.. HAHA den kendte jeg ik  Den blir vist på 3+! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mlarsen
|
|
2 Brødby angribere der scorer i samme kamp? Tror jeg ærlig talt ikke på, da vores angribere nærmest aldrig scorer  Mine mavefornemmelse siger mig, at DETTE er kampen. Deraf mit bud 
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
mit bud:
FC HAKA-De kommende danmarksmestre 1-3 0-1 Duncan 0-2 Gislason 1-2 En hakaspiller 1-3 Holmén
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Mlarsen
|
|
Mit nystartede FM-spil har talt:
Vi vinder 3-1 i Finland på mål af
JPP (urealistisk?) Holmén D. Williams
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Ved i om kampen bliver live streamet nogle steder  ?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
mit bud:
FC HAKA-De kommende danmarksmestre 1-3 0-1 Duncan 0-2 Gislason 1-2 En hakaspiller 1-3 Holmén
FCK spiller altså imod Lillestrøm 
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
FCK spiller altså imod Lillestrøm  Du vedkender dig altså spillerne som FCK's? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Det kan jeg også at BIF ikke gør  Pt er vi dog bedre end PSE, såee  Nok OT! Ved i om kampen bliver live streamet nogle steder  ? Den bliver vist på 3+
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Pt er vi dog bedre end PSE, såee  Nok OT!Den bliver vist på 3+ kan diskuteres.....
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Pt er vi dog bedre end PSE, såee  Nok OT!Den bliver vist på 3+ Hvor ser du ot  Men det hjælper jo ik meget når man ikke længere har viasat vel 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
kan diskuteres.....
Så vidt jeg ved lyver tabellen aldrig  Jeg vil sige vi er bedre netop nu. Men jeg ved ikke hvem der kommer til at stå med flest point i maj, for det kan sagtens ændre sig. Men det sker næppe ;-) Hvor ser du ot  Men det hjælper jo ik meget når man ikke længere har viasat vel  Syntes bare mere det blev en FCK snak. Det kunne jeg da ikke vide 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Så vidt jeg ved lyver tabellen aldrig  Jeg vil sige vi er bedre netop nu. Men jeg ved ikke hvem der kommer til at stå med flest point i maj, for det kan sagtens ændre sig. Men det sker næppe ;-) Syntes bare mere det blev en FCK snak. Det kunne jeg da ikke vide  Enig i det første.. Glæder mig allerede til vi skal møde fck  God blanding syntes jeg  Hvorfor skulle jeg ellers spørge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|