home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1241 1242 [1243] 1244 1245 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4224854 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18630: 08 Aug 2008, 00:48 »

Ja, men hvad så hvis Bernburg ikke dur til noget når vi køber ham. Det sker så tit at der er en spiller som er spændende og scorer mål osv. men det er den anden sæson som er afgørende imo.

Der er ingen der ved hvornår han kommer i kampform, men det er en svær situation fordi der er ulemper ved begge købene.

Vi ved ikke om Bernburg kan blive ved med at præstere, og hvis vi køber ham og han ikke gør det, ender det med endnu en angriber som ikke dur til noget.

Smiley

Så har vi købt katten i sækken Grin Skuffet... Men enig i at anden sæson bliver afgørende... DOG!!! Når vi snakker døgnfluer, hvilket jeg kan læse mig frem til, at du mistænker bernburg for at være, skal man huske på at det er YDERST sjældent at døgnfluer klarer sig godt igennem en hel sæson Peace... Plus at Bernburg ik bare ser spændende ud... Han er spændende, da han har ALLE de kvaliteter som en ægte klasseangriber, i moderne fodbold skal have...

Han er ik fysisk dårlig som dalgaard, og bræmer, og han har laangt bedre teknik end mogens laursen havde... Blot for at nævne de værste Grin

Selvfølgelig ved vi ik hvornår skoubo når sit gamle niveau (eller om han når det)... Men statistisk set, plejer det at vare et års tid, før den gamle timning sidder der igen... Og det har vi ikke tid til at vente på.. crazy

Plus at Bernburg modsat skoubo har langt flere af de kvaliteter som vi søger... Netop som ham der både er hurtig, teknis stærk, med en god pasningsspil, men også kropsstærk...

Den egentlige fysiske angriber, har vi allerede i duncan, så ham vi køber skal passe med de kvaliteter som jeg beskrev ovenover... Her mener jeg at Bernburg, og prica, passer bedre end skoubo...  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Rasser Krasser
Lilleputspiller
*

« Svar #18631: 08 Aug 2008, 01:27 »

Ja, men hvad så hvis Bernburg ikke dur til noget når vi køber ham. Det sker så tit at der er en spiller som er spændende og scorer mål osv. men det er den anden sæson som er afgørende imo.

Der er ingen der ved hvornår han kommer i kampform, men det er en svær situation fordi der er ulemper ved begge købene.

Vi ved ikke om Bernburg kan blive ved med at præstere, og hvis vi køber ham og han ikke gør det, ender det med endnu en angriber som ikke dur til noget.

Smiley
.
Sikke en gang pølsegøgl, sådan er det jo med alle spillere.

Bif!

Zone 43
Manager

« Svar #18632: 08 Aug 2008, 01:33 »

Copy fra SSO:

Har nættet været forbi Brændby Stadion i et andet ærinde, og kunne da ikke dy mig for lige at spejde lidt ekstra ;-)

Bernburg, elelr i al fald, en glimrende dobbelgænger kom ned ved lounge nedgangen ved shoppen, og satte kursen mod en bil på p-pladsen.

Kort tid efter kom endnu en spiller ned...ved jeg har set ham før et eller andet sted, men kunne ikke lige sætte navn på...
Begge spillere var fulgt af en person mere, formentlig agenten. Så jeg tror der er lidt under opsejling...

Den anden, skal dog lige slås fast her, var IKKE Prica.

Nice, nice, nice.. Opstemt

Helt enig her. :-)

http://www.brondby.com/print.asp?aid=48198 Årets sign xD

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #18633: 08 Aug 2008, 01:41 »

.
Sikke en gang pølsegøgl, sådan er det jo med alle spillere.

Kæft hvor er du lam at hører på Huh.. Har du overhoved set hvad det er vi diskuterer crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #18634: 08 Aug 2008, 01:42 »

Copy fra SSO:

Har nættet været forbi Brændby Stadion i et andet ærinde, og kunne da ikke dy mig for lige at spejde lidt ekstra ;-)

Bernburg, elelr i al fald, en glimrende dobbelgænger kom ned ved lounge nedgangen ved shoppen, og satte kursen mod en bil på p-pladsen.

Kort tid efter kom endnu en spiller ned...ved jeg har set ham før et eller andet sted, men kunne ikke lige sætte navn på...
Begge spillere var fulgt af en person mere, formentlig agenten. Så jeg tror der er lidt under opsejling...

Den anden, skal dog lige slås fast her, var IKKE Prica.

Nice, nice, nice.. Opstemt

Helt enig her. :-)

http://www.brondby.com/print.asp?aid=48198 Årets sign xD

Det er sjovt som sådan nogen personer aldrig liiiiige har deres kamera tlf i nærheden  Grin

Zone 43
Manager

« Svar #18635: 08 Aug 2008, 04:04 »

Men her skal man igen tænke langsigtet Wink... Nok er prisen for høj ( mon ik ab kan presse den ned, hvis de får en af vores med i købet) men jeg gætter på at vi i fremtiden kan skyde ham til udlandet for omkring 30-40 millioner hvis han fortsætter sin udvikling, hvilket jeg ik kunne forestille mig at han ik gør...

En ting er sikkert: det er satme spændende hvem de hiver op af hatten... Hvis de både præsnterer prica, og bernburg kommer jeg ud over hele nygade Opstemt Grin Thumbs Up... Men en af dem går også an Peace

Prisen ryger så afgjort ned, hvis de får en spiller med, men hvem skulle det være? :-)
Spørgsmålet til 1000 kr. er om han vil slå igennem, i tilfælde af et skifte, og vi så senere hen kan sælge ham videre for en højrer pris. Men, og jeg gentager men, hvad nu hvis, han ikke bliver en succes. Nordsjælland er ikke ligefrem nogen topklub herhjemme pt., hvorfor jeg gerne ser, hvad han kan for dem denne sæson også.

Enig her.. Det er spænende at se, hvem AB har haft kig på.

Enig her, hvilket jeg også har forklaret tidligere.. :-)

Det er sjovt som sådan nogen personer aldrig liiiiige har deres kamera tlf i nærheden Grin

Indeed.. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #18636: 08 Aug 2008, 04:11 »

Zone hvad fanden er det for et tidspunkt at komme med et svar ticked off Grin...

Svarer om lidt Wink

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #18637: 08 Aug 2008, 04:23 »

Prisen ryger så afgjort ned, hvis de får en spiller med, men hvem skulle det være? :-)
Spørgsmålet til 1000 kr. er om han vil slå igennem, i tilfælde af et skifte, og vi så senere hen kan sælge ham videre for en højrer pris. Men, og jeg gentager men, hvad nu hvis, han ikke bliver en succes. Nordsjælland er ikke ligefrem nogen topklub herhjemme pt., hvorfor jeg gerne ser, hvad han kan for dem denne sæson også.

Enig her.. Det er spænende at se, hvem AB har haft kig på.

Enig her, hvilket jeg også har forklaret tidligere.. :-)

Indeed.. Wink

Williams måske Smiley... Nej men jeg tror ikke at han bliver et flop ud fra disse kriterier: Han har spillet stabilt i et år, hvilket er længere end tidligere døgnfluer... Han har sågar anførerbindet til tider i fcn Shockeret...

Plus at han simpelthen er for komplet til ikke at blive en succes... De døgnfluer jeg tidligere har nævnt har haft en eller anden svaghed... Den kan jeg ik se hos Bernburg, plus at han mindst er en klasse over dem Opstemt...
Derfor bliver Bernburg ingen døgnflue NÅR vi køber ham Thumbs Up

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #18638: 08 Aug 2008, 04:36 »

Dave håber jeg ikke på. Jeg tror, at han om et par år kan blive guld værd. Så skulle det da lige være på en lejeaftale.. :-)

At Bernburgeren er anfører fortæller også lidt om Nordsjælland, nemlig, at deres trup er meget, meget ung. Imo kunne jeg godt forestille mig, at Bernier med tiden blev anfører for dem, men nok om det. Graulund spillede også godt for GF i forrige sæson, så vil du måske også have ham? Rullende Øjne

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #18639: 08 Aug 2008, 04:45 »

Dave håber jeg ikke på. Jeg tror, at han om et par år kan blive guld værd. Så skulle det da lige være på en lejeaftale.. :-)

At Bernburgeren er anfører fortæller også lidt om Nordsjælland, nemlig, at deres trup er meget, meget ung. Imo kunne jeg godt forestille mig, at Bernier med tiden blev anfører for dem, men nok om det. Graulund spillede også godt for GF i forrige sæson, så vil du måske også have ham? Rullende Øjne

Nej for han er bare ikke god nok, og efterspørger ikke de kvaliteter som vi søger...  Tunge

Dårlig sammenligning zåne Kys

Men faktisk enig med williams... Så måske ericsson Thumbs Up

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #18640: 08 Aug 2008, 04:47 »

De har jo begge spillet godt i et år og scoret mål for middelmådige hold.. Wink

Hvis de skal Ericsson, så skal vi satme ha' Bernburgeren gratis!

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #18641: 08 Aug 2008, 04:55 »

De har jo begge spillet godt i et år og scoret mål for middelmådige hold.. Wink

Hvis de skal Ericsson, så skal vi satme ha' Bernburgeren gratis!

Bortset fra at de er to vidt forskellige typer, og at Bernburg har mulighed for at blive endnu bedre i mens graulund er på vej over the hill Cool

Vi burde næsten betale fcn for at for ham crazy

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #18642: 08 Aug 2008, 09:01 »

verdenskrig
Manager

« Svar #18643: 08 Aug 2008, 09:08 »

Fint med mig...

Prica, og bernburg bør komme foran skoubo i købet Thumbs Up

Argumenterne for det, finder i hvis i læser 5 sider tilbage Grin Thumbs Up

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #18644: 08 Aug 2008, 09:12 »

Ja enig (Shockeret) Men ik hvis Bernburg koster 14,5 mio plus en spiller! Det er kæmpe overpris for en, der kun har præsteret én enkel sæson.

Sider: 1 ... 1241 1242 [1243] 1244 1245 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010