home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 969 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1235 1236 [1237] 1238 1239 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4224154 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18540: 06 Aug 2008, 15:23 »

verdenskrig
GE - Zone 43 - Ben - Brodtgaard
Absa - Gossey - U-S - John Spurs
MLL - Cencur

Det vil passe mig fint, at spille i midterforsvaret.. Skulle det lykkes for Gilberto eller Lawan, at komme forbi, så skal de bare sparkes ned. Det har mine gode venner Tøffe, Keano og ikke mindst Martin P. selv vidst ;-)

Nå, nok OT..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #18541: 06 Aug 2008, 15:31 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158673

Fortæl os noget vi ikke ved...? Lavt hvis man langer ud efter Agger for ikke at score mål. :S

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #18542: 06 Aug 2008, 15:54 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87374 vi kan nå at få ham endnu Smiley
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 15:56 af Brøndby 1964 » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #18543: 06 Aug 2008, 16:07 »

Per Frimann peger på Skoubo og Løvenkrands som mulige indkøb, men i mine øjne er Skoubo da heller ikke en voldsomt bevægelig angriber, hvorfor det jo ikke ville løse Brøndbys problem.
Hvis Brøndby på den anden side kan få fat i Peter Løvenkrands, hvilket dog umiddelbart lyder usandsynligt, ville det være et scoop, synes jeg.

verdenskrig
Manager

« Svar #18544: 06 Aug 2008, 16:12 »

verdenskrig
GE - Zone 43 - Ben - Brodtgaard
Absa - Gossey - U-S - John Spurs
MLL - Cencur

Det må vel næsten være stærkeste opstilling, vi kan stille med i Horsens? Specielt hvis Brodtgaard og GE er lidt offensive i det. Vi skal dog passe på med Z43 og Ben i forsvaret, da de spiller overfor de to hurtige Gilberto og Lawan.

Spøg til side. Gilberto ville da være spændende, men ikke fra 1/1. Ville simpelthen bare være lort, hvis vi skal vente til nytår. Så må man smide nogle ekstra mio. på bordet - vi kan ikke vente!
Prica kunne også være rigtigt spændende, ham ser jeg gerne i en gul trøje. Bernburg er jeg stadig ikke så meget for, da jeg har svært ved at se ham løfte holdets niveau, mens Prica da har prøvet noget mere i sin karriere end Bernburg.

Stærk opstilling Cool

Men nu kender jeg GE, og har spillet bold med ham et par gange, og kan sige at hans forcer er alt andet end det defensive... en venstre kant ville være ideelt til ham Thumbs Up

Hvis det står til mig må gilberto- Pricas være ønskeduoen Thumbs Up
Verdenskirg på Mål!! i vil taber 11-0 eller hvad:D

Du har aldrig set mig spille din papmache struds Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18545: 06 Aug 2008, 16:20 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87353

Det siger de efterhånden hele tiden, men det tegner da godt...

Styrkes skal "vi" i hvert fald....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #18546: 06 Aug 2008, 16:22 »

Fuck hvor jeg dog håber på Prica... det er helt vildt... Og gilberto oveni... det ville være så vanvittigt ondt Opstemt

Men egentlig er det vel gilberto vi har mest brug for... Da vi klart mangler hurtighed på holdet Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18547: 06 Aug 2008, 16:28 »

Prica kunne være ekstremt nice...håber mere på ham end Gilberto!

Men er Prica realistisk, mon ikke han foretrækker sin gamle klub?

Selvom alle burde foretrække Brøndby Cool

Brøndby fan til jeg dør!

MLL
Manager

« Svar #18548: 06 Aug 2008, 16:31 »

Det kan ikke gå andet end godt! MEMLÆLLÆL og mig løber fra Duncan og Madsen til hver en tid!

Selvfølgelig gør vi det, der skal tilgengæld heller ikke meget speed til.

Tilbage på FmF Opstemt

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #18549: 06 Aug 2008, 17:47 »

Kunne han måske være en mulighed, hvis vores andre emner, til angrebet, ikke kan blive til noget?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87378

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #18550: 06 Aug 2008, 17:52 »

Kunne han måske være en mulighed, hvis vores andre emner, til angrebet, ikke kan blive til noget?

Tror han skal havde noget af en løn Opstemt Og så mere en målfarlig herre til klubben.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18551: 06 Aug 2008, 17:57 »

Ljungberg er da blevet alt for gammel, selvom han ku' være nice at have, så mener jeg at han er mere en fallit erklæring end Perez...

Tror heller aldrig han ville overveje BIF...

Brøndby fan til jeg dør!

Zone 43
Manager

« Svar #18552: 06 Aug 2008, 19:40 »

Min tidligere omtalte liste:

Mauricio Pinilla, 24. Erfaring fra Serie A, La Liga, Superligaen (Portugal) og den chilenske liga. 21 landskampe. Klubløs.

Mohammed Kallon, 28. Erfaring fra Serie A (og B?), Ligue 1, den bedste græske liga. Kan dække alle offensive pladser. Klubløs

Albert Luque, 30. Succes i La Liga, erfaring fra Premier League og Æresdivision. En god håndfuld landskampe for Spanien, kan hentes billigt i Ajax.

Leonardo Santiago, 25. Masser af erfaring fra Æresdivisionen. Kan, foruden angrebspladsen, dække venstrekanten. Kan hentes billigt i Ajax.

Petter Anderson, 23. Hammarbys Henry. Stort talent, som bliver bedre og bedre med tiden. Årets Allsvenskan profil '08. Har fået en enkelt landskamp for Sverige

Han er fløj spiller, og det er ikke der, vi mangler spiller. Ingen tvivl om, det kunne være fedt, at få så stor en spiller til Brøndby, men chancen for det er maks. 5%?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #18553: 06 Aug 2008, 19:49 »

Min tidligere omtalte liste:

Mauricio Pinilla, 24. Erfaring fra Serie A, La Liga, Superligaen (Portugal) og den chilenske liga. 21 landskampe. Klubløs.

Mohammed Kallon, 28. Erfaring fra Serie A (og B?), Ligue 1, den bedste græske liga. Kan dække alle offensive pladser. Klubløs

Albert Luque, 30. Succes i La Liga, erfaring fra Premier League og Æresdivision. En god håndfuld landskampe for Spanien, kan hentes billigt i Ajax.

Leonardo Santiago, 25. Masser af erfaring fra Æresdivisionen. Kan, foruden angrebspladsen, dække venstrekanten. Kan hentes billigt i Ajax.

Petter Anderson, 23. Hammarbys Henry. Stort talent, som bliver bedre og bedre med tiden. Årets Allsvenskan profil '08. Har fået en enkelt landskamp for Sverige

Synes de lyder spændende.

Du skulle næsten sende den liste til AB Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #18554: 06 Aug 2008, 19:53 »

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1235 1236 [1237] 1238 1239 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010