home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1232 1233 [1234] 1235 1236 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223850 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18495: 04 Aug 2008, 14:00 »

Hvem har i af forslag til en klasse angriber

Mohammed Zidan Opstemt

Vi skal alle være her.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #18496: 04 Aug 2008, 14:07 »

Zidan ville være god, fordi han er bevægelig og løber i dybden, syntes vores angribere er for stillestående, hvilket Katongo ikke var og derfor fungerede vores spil bedre med ham(Hvilket var tydeligt igår)... Vi mangler ikke en stor boksspiller, dem har vi(Madsen/Duncan), vi skal have den hurtige angriber ved siden af en af de store vi har i truppen... Også derfor jeg ikke syntes at vi skal hente Skoubo/Bernbug og for den sags skyld også Prica, for de minder for meget om de andre i type... Og jeg syntes at kampen igår viste at vi ikke kan spille med to stillestående angribere, vi skal ud og have fat i en spiller som fx. Zidan eller måske endda Jeppe Curth, selvom jeg ikke lige tror vi for ham... En anden der måske kun være spændede efter at have set ham her de første runder af suppen, kunne være en type som Dioh Williams fra AGF... Men jeg har virkelig ikke lige nogen bud på hvem en ny angriber kunne være, håber bare på at de ikke i ledelsen er blevet blændet af de store stærke angriberes kvaliteter(For kvaliteter har de), for det er simpelthen ikke den type angriber vi skal bruge!

Brodtgaard
Manager

« Svar #18497: 04 Aug 2008, 14:12 »

Ønskesedlen er M. Zidan og Prica.  Så har vi Duncan og Madsen som backup...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #18498: 04 Aug 2008, 14:14 »

Ønskesedlen er M. Zidan og Prica.  Så har vi Duncan og Madsen som backup...

Der ville jeg så erstatte Madsen med David W. af den ene grund at Williams vist mere gå på mod og virket farligere i den smule spilletid han har fået, end Madsen har i alle den kampe han har fået... Bare min holdning...

Brodtgaard
Manager

« Svar #18499: 04 Aug 2008, 14:16 »

Det har du nok ret i Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18500: 04 Aug 2008, 14:26 »

Dagens pt. bedste nyhed:
http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=7102

Onefootball er måske ikke de mest troværdige, men de havde ret mht. Jan Kristiansen.

Giv mig, Skoubo - Giv mig, Zidan - Giv mig, Prica. Men hold Bernburg langt væk fra Vestegnen!

Echoes, Silence, Patience and Grace

Gosser
Manager

« Svar #18501: 04 Aug 2008, 14:30 »

Det er vel ikke nogen overraskelse, at vi køber en erstatning for en spiller, som var i start 11'eren Tunge

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18502: 04 Aug 2008, 14:31 »

Det er vel ikke nogen overraskelse, at vi køber en erstatning for en spiller, som var i start 11'eren Tunge

Nej, men at vi er 'meget tæt' på en spiller - var jeg ikke klar over. Men man kunne jo håbe Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #18503: 04 Aug 2008, 14:51 »

mener vi bør købe Zidan. Men er ikke sikker på det er realistisk. Hvis ikke det er synes jeg skoubo kunne være spændende Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #18504: 04 Aug 2008, 15:47 »

Hold kæft, I har skrevet meget, mens jeg har været væk Tunge

Synes vi er kommet godt i gang, lige med undtagelsen af kampen i går, som jeg heldigvis ikke har set noget af. Hørte den radioen og fik et par SMS'er om kampen.. Skuffende, men vi må bare op på hesten igen og give den gas i de næste par kampe. Haka SKAL slåes i begge kampe, det er sikkert..

Personligt er jeg lidt skuffet over salgene af Spelmann og Katongo, som jeg begge godt kunne li'. Forhåbenlig bliver der hentet 1-2 klasse erstatninger for sidstnævnte, da der nu mangler en del foran..
Tak for denne gang, drenge. Held og lykke i udlandet Wink

BRØNDBY TIL JEG DØR!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18505: 04 Aug 2008, 15:50 »

Synes vi er kommet godt i gang, lige med undtagelsen af kampen i går, som jeg heldigvis ikke har set noget af. Hørte den radioen og fik et par SMS'er om kampen.. Skuffende, men vi må bare op på hesten igen og give den gas i de næste par kampe. Haka SKAL slåes i begge kampe, det er sikkert..

Personligt er jeg lidt skuffet over salgene af Spelmann og Katongo, som jeg begge godt kunne li'. Forhåbenlig bliver der hentet 1-2 klasse erstatninger for sidstnævnte, da der nu mangler en del foran..

BRØNDBY TIL JEG DØR!

Siden hvornår er Horsens blevet udlandet? Opstemt Jeg går ud fra at det var til Katongo og Spellman du ønskede held og lykke? Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #18506: 04 Aug 2008, 15:57 »

BRØNDBY TIL JEG DØR!

Sådan er denår man bare forlader os Tunge Skuffet

Men enig... Syntes at vi resultatmæssigt er kommet godt i gang... Syntes vores spil har været skidt som altid... Det illustreres vel godt i at et aab hold med halvdelen af stamspillerne ude spillere bedre end os, og egentlig havde fortjent noget med fra den kamp...

Når jeg ser vores hold syntes jeg altså ik man kan nøjes med at snakke om forstærkninger oppe foran... I går slog det mig, hvor relativt sjældent at vi faktisk kommer op og er farlige omkring modstandernes felt... Vi står ofte og spiller den rundt på egen banehalvdel... Vi mangler altså ik bare angribere men vi mangler også nogle spillere der kan drive spillet frem... Om Farnerud er den mand, tvivler jeg på... For vores spil har ikke været specielt godt med ham, selvom han selv har gjort det godt...

Jeg savner et eller andet på midtbanen... For når jeg ser på hvem vi havde med i går, er jeg sku ikke foundret over at vi stort set ikke kommer over midten...

For vi mangler altså nogle med noget fart i benene...

Fælles for gisla, lorentzen, holmen, og jan k er at de arbejder for holdet, og har ok teknik... Men de har INGEN hurtighed... Hvilket gør at vi bliver nødt til at spille hinanden i fødderne, da vi ik har fart til at overløbe randers... Og dermed at de bare stå og se på at vi spiller hinanden i fødderne uden at nå nogle vejne...

Når vi så samtidigt har to angribere som ik løber i dybden, og som er omtrent lige så langsomme som midtbanen så er det jo klart at vi ikke kommer nogle vejne crazy...

Så i mine øjne dækker vores angrebs problem, faktisk over et endnu større problem på holdet!! Manglende hurtighed hos næsten alle 8 ud af de 11... wass, og tr er pt de eneste på holdet som har den hurtighed som kan skabe noget farligt...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #18507: 04 Aug 2008, 16:00 »

Siden hvornår er Horsens blevet udlandet? Opstemt Jeg går ud fra at det var til Katongo og Spellman du ønskede held og lykke? Peace

Siden jeg skrev det Wink .. Det var det, ja.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #18508: 04 Aug 2008, 16:06 »

Sådan er denår man bare forlader os Tunge Skuffet

Men enig... Syntes at vi resultatmæssigt er kommet godt i gang... Syntes vores spil har været skidt som altid... Det illustreres vel godt i at et aab hold med halvdelen af stamspillerne ude spillere bedre end os, og egentlig havde fortjent noget med fra den kamp...

Når jeg ser vores hold syntes jeg altså ik man kan nøjes med at snakke om forstærkninger oppe foran... I går slog det mig, hvor relativt sjældent at vi faktisk kommer op og er farlige omkring modstandernes felt... Vi står ofte og spiller den rundt på egen banehalvdel... Vi mangler altså ik bare angribere men vi mangler også nogle spillere der kan drive spillet frem... Om Farnerud er den mand, tvivler jeg på... For vores spil har ikke været specielt godt med ham, selvom han selv har gjort det godt...

Jeg savner et eller andet på midtbanen... For når jeg ser på hvem vi havde med i går, er jeg sku ikke foundret over at vi stort set ikke kommer over midten...

For vi mangler altså nogle med noget fart i benene...

Fælles for gisla, lorentzen, holmen, og jan k er at de arbejder for holdet, og har ok teknik... Men de har INGEN hurtighed... Hvilket gør at vi bliver nødt til at spille hinanden i fødderne, da vi ik har fart til at overløbe randers... Og dermed at de bare stå og se på at vi spiller hinanden i fødderne uden at nå nogle vejne...

Når vi så samtidigt har to angribere som ik løber i dybden, og som er omtrent lige så langsomme som midtbanen så er det jo klart at vi ikke kommer nogle vejne crazy...

Så i mine øjne dækker vores angrebs problem, faktisk over et endnu større problem på holdet!! Manglende hurtighed hos næsten alle 8 ud af de 11... wass, og tr er pt de eneste på holdet som har den hurtighed som kan skabe noget farligt...

KAn ikk være mere enig i det du skriver ...  Thumbs Up

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18509: 04 Aug 2008, 20:41 »

DYBT uenig,.. Det har netop været vores problem under krisen... Folk har bare stået og gloet, uden at kæmpe de mindste, og man kunne se at vi allerede havde tabt når vi gik på banen crazy... Det vi så under krisen, er nøjagtigt det vi så i dag.. Og resultatet blev derefter... Velkommen tibage til virkligheden Ubeslutsom

Holmen og TR giver sig da lidt... Men igen... deres hoveder hænger også, og de udviser ingen tro på tingene... Det er ik godt nok når man er stammen på et hold...

Og duncan er bare til grin... At den mand kan være vores 1 angriber kan simpelthen gøre mig decideret bange Ubeslutsom

Du er lidt for hurtig til at læse mine indlæg, det er blevet en vane eller hvad?, men ok, mit indlæg var måske ikke helt klart.  Wink

Jeg mener at man altid har kunnet betegne BIF som et fighterhold, men i går, og generelt gennem hele "krisen", hvem fighter så?

Synes dog at TR og Holmén kæmpede for det, især Holmén i 1. halvleg, han forsvandt dog i 2. halvleg...

Perez kunne også være en spændende spiller at få, men er måske ikke den type vi søger...kender faktisk ikke så meget til ham...er han overhovedet god nok? Ville umiddelbart ikke tro han ville til BIF, men han er måske træt at at fare fra klub til klub....bare mig der tænker højt... Smiley
« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 20:48 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 1232 1233 [1234] 1235 1236 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010