home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 52 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1228 1229 [1230] 1231 1232 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223252 gange)
Chakana
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18435: 04 Aug 2008, 00:26 »

Hvor er du bare sød! Det du sagde mht. spillertrøjer osv. er da helt hen i skoven. Du kan da ikke forvente, at vi vinder hele tiden fordi at du køber spilletrøjer med "Hansen", Brøndus-krus, malerpensler med BIF Kids, eller en bamse.

Jeg kan ikke diskuterer med dig.. Du er helt blank!
Det er da også helt hen i skoven at du siger "alt det med sæsonkort.. prop det op i røven"...!!!

Arsenal Football Club

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #18436: 04 Aug 2008, 00:27 »

Ja, men du er totalt ude i hampen!
Ja, SAS-Liga niveauet er højere, men derfor er det ikke normalt vi bliver ydmyget..!
Jeg kan ikke proppe den ind i hovedet på dig så du forstår det...

Hvorfor er jeg ude i hampen? Du så AaB i sidste sæson mod Randers. Vandt alligevel mesterskabet. Få det ind i hovedet Lille-Per, vi kan godt nå at vinde mesterskabet endnu selvom der er mange om budet, også selvom vi ¨gik hen og tabte 0-3 på hjemmebane til Randers FC. JA!

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Cencur
Manager

« Svar #18437: 04 Aug 2008, 00:28 »

Enig...

Jeg har selv meget svært ved at se hvordan vi nogensinde skal få et mesterskab igen!!

Hvad så hvis vi ikke vinder mesterskaber? Vil du ikke stadig være til at finde på stadion for at støtte holdet og opretteholde den drøm om et mesterskab?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #18438: 04 Aug 2008, 00:30 »

Spørgsmålet er jo så bare om ikke ligaen har udviklet sig så meget de seneste år, at vi netop har en del titeludfordrere lige pludselig? <-- Dette kan Nicolas samtidig se som et svar på hans indlæg...

Nu skal du lige slappe af med at drage dine hurtige konklusioner som sædvanlig. Der er en grund til at jeg nævnte årti krisen tidligere, så jeg har en del at have min karlsmarthed i...

Tak jeg ved udemærket hvad i går igennem, det retfærdiggør i mine øjne ikke at man til at droppe støtten. Den skulle som tidligere sagt hellere intensiveres.

Endnu en gang viser du din manglende forståelse for at læse hvad andre skriver. Har jeg på noget tidspunkt sagt i ikke gav dem besked efter kampen idag? Her mentes der til næste kamp, skal der vises at deres indsats var under det acceptable...

1. Jo det har du ret i

2. Forskellen er bare at i ikke havde været en magtfaktor i dk der... Derfor går det os mere på...

3. Har du overvejet at jeg er pisse skuffet, og med garanti er på plads næste gang... Og selvom jeg måske ik kommer er faxe jo ik tomt...

4. Så skriv hvad du mener... Jeg svarer på det der står... Du viser måske snarer din svaghed i ikke at udtrykke dig klart... det er vel som man ser det Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #18439: 04 Aug 2008, 00:30 »

1. Ja jeg vælger selv at bruge pengene på dem fordi klubben er min passion... Men så er det da latterligt at du ik kan forstå når sådan en flok lejesvende ødelægger det for min klub (firkantet men sandt)

2. Ja, men skal det forekomme skal det være på udebane til et godt hold... Det var ik kun Randers's fortjenste at de vandt.. vi var simpelthen bare så piv hamrende elendige!!

3. Hvad har det med noget at gøre?

Det kan jeg skam sagtens forstå. Mindes ikke jeg har sagt andet? Siger bare du lyder forkælet, pga den måde du viser din vrede på

Kollektive kollaps kan ske når som helst, hvor som helst. (firkantet men sandt)

Det ved jeg ikke. Ville bare svare tilbage, når nu du havde været så sød at give mig lov.

Chakana
Manager

« Svar #18440: 04 Aug 2008, 00:30 »

Hvorfor er jeg ude i hampen? Du så AaB i sidste sæson mod Randers. Vandt alligevel mesterskabet. Få det ind i hovedet Lille-Per, vi kan godt nå at vinde mesterskabet endnu selvom der er mange om budet, også selvom vi ¨gik hen og tabte 0-3 på hjemmebane til Randers FC. JA!

..og hvorfor var det nu AaB vandt mesterskabet? Fordi de andre titeludfordrer var så røv elendige..
Nu må vi snart vinde det mesterskab, og JA: Jeg forventer det i år, for jeg har ventet i lang tid nu, og det er snart ved at være tiden...

Arsenal Football Club

fc-hansen
Manager

« Svar #18441: 04 Aug 2008, 00:32 »

Jeg tror det er vigtigt at i i BIF, forsøger at spille et meget stærkt hold sammen, der måske næste år, kan vinde guldet, for i SKAL ligge deroppe, det skal BIF bare, sådan er det, hvilket i også kommer til i år, 100%. Men med den store krise, en del nye folk, som lige skal spilles sammen, tror jeg ikke mesterskabet er aktuelt pt. men i vil være farlige næste år. I har fået en super start (Hvis man ser bort fra Randers kampen), men tror bare at man måske vil se et lidt svingende BIF hold i år, og ikke et mesterhold, da ligaens øvrige tophold har improviseret en hel del Smiley men hvem ved i kan stadig sagtens snuppe mesterskabet i år:)

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #18442: 04 Aug 2008, 00:33 »

Det kan jeg skam sagtens forstå. Mindes ikke jeg har sagt andet? Siger bare du lyder forkælet, pga den måde du viser din vrede på

Kollektive kollaps kan ske når som helst, hvor som helst. (firkantet men sandt)

Det ved jeg ikke. Ville bare svare tilbage, når nu du havde været så sød at give mig lov.

1. Tynd argumenteret... Hvordan viser jeg min vrede... Ja ved at overveje om det hele er det værd... Tror mere det er normalt!!.. Og som sagt kan du ik kalde mig forkælet når jeg har stået trofast på faxe igennem laaang tid nu!!!

2. Ja, men derfor er der jo stadig forskel på det hold det opstår i mod... Der er forskel på om man kolapser i parken, eller hjemme mod randers..

3. Ja men hvis du syntes det er sjovt, skal jeg da ik tage den glæde fra dig Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #18443: 04 Aug 2008, 00:33 »

Hvad så hvis vi ikke vinder mesterskaber? Vil du ikke stadig være til at finde på stadion for at støtte holdet og opretteholde den drøm om et mesterskab?

Jo!.. For Brøndby er min passion... Det jeg sagde tidligere var et sandt vredes udbrud med en snert af sandhed i sig...

Cool

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #18444: 04 Aug 2008, 00:34 »

..og hvorfor var det nu AaB vandt mesterskabet? Fordi de andre titeludfordrer var så røv elendige..
Nu må vi snart vinde det mesterskab, og JA: Jeg forventer det i år, for jeg har ventet i lang tid nu, og det er snart ved at være tiden...

Håber så sandelig også at det havner hos os, men det bliver svært. Ligaen er stærkere end sidste år.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager

« Svar #18445: 04 Aug 2008, 00:36 »

Hvor er du bare sød! Det du sagde mht. spillertrøjer osv. er da helt hen i skoven. Du kan da ikke forvente, at vi vinder hele tiden fordi at du køber spilletrøjer med "Hansen", Brøndus-krus, malerpensler med BIF Kids, eller en bamse.

Det viser igen at du ikke sætter dig ind i hvad vi siger crazy

det vi siger er at vi offrer tid, penge, og humør på vores favorit hold... Og nej det vinder vi ik mesterskabet af, men vi kan forvente en god engageret indsats... Og taber man, så taber man med støvlerne på!!!

Cool

Yessir
Manager

« Svar #18446: 04 Aug 2008, 00:37 »

1. Jo det har du ret i

2. Forskellen er bare at i ikke havde været en magtfaktor i dk der... Derfor går det os mere på...

3. Har du overvejet at jeg er pisse skuffet, og med garanti er på plads næste gang... Og selvom jeg måske ik kommer er faxe jo ik tomt...

4. Så skriv hvad du mener... Jeg svarer på det der står... Du viser måske snarer din svaghed i ikke at udtrykke dig klart... det er vel som man ser det Peace

2. KB & B1903 ikke en magtfaktor i Dk? Ja så har man da hørt det med. Og når man så samtidig bliver lovet guld og grønne skove i forbindelse med fusionen. også skal vente godt og vel 8-9 år for at få det, vil jeg mene at jeg har noget at have det i.

3. Så skriv hvad du mener... Jeg svarer på det der står... Du viser måske snarer din svaghed i ikke at udtrykke dig klart... det er vel som man ser det

4. Jeg gider helt seriøst ikke til at skære mine meninger ud i pap fra starten af, fordi du måske/måske ikke forstår dem. Hvis du nu tænkte lidt inden du svarede, kunne det være du rent faktisk regnede ud at jeg snakkede om fremtidig støtte/kritik af holdet på tribunen.

verdenskrig
Manager

« Svar #18447: 04 Aug 2008, 00:40 »

Og nu afliver jeg det her rygte en gang for alle...

Ja jeg er rasende efter holdets præstation, og har da tvivlet på om det hele var det værd, når spillerne bare skider på ens indsats...

Men nej... Jeg vil selvfølgelig være til stede på faxe næste gang i mod fck... Klar til en ny stor indsats på faxe!!!!...

Jeg er nemlig ik typen der stikker halen imellem benene... Det man siger når man er vred er sjældent det helt rigtige.. Selvom meget af det jeg har sagt i aften har været den pure sandhed... Dog ikke den her del af det...

Jeg har været Brøndby fan fra 2001, jeg er det nu, og jeg er det til jeg dør... EOD!!!!!!!!

Cool

Chakana
Manager

« Svar #18448: 04 Aug 2008, 00:41 »

Jeg tror det er vigtigt at i i BIF, forsøger at spille et meget stærkt hold sammen, der måske næste år, kan vinde guldet, for i SKAL ligge deroppe, det skal BIF bare, sådan er det, hvilket i også kommer til i år, 100%. Men med den store krise, en del nye folk, som lige skal spilles sammen, tror jeg ikke mesterskabet er aktuelt pt. men i vil være farlige næste år. I har fået en super start (Hvis man ser bort fra Randers kampen), men tror bare at man måske vil se et lidt svingende BIF hold i år, og ikke et mesterhold, da ligaens øvrige tophold har improviseret en hel del Smiley men hvem ved i kan stadig sagtens snuppe mesterskabet i år:)

Vi har netop prøvet at spille et hold sammen i to sæsoner!
Ikke flere af de der "Kom igen.. Næste år vinder i mesterskabet!"..
Tror du så at hvis vi ikke havde købt nye spillere, havde vi været bedre fordi det hold som vi har haft de sidste to sæsoner var spillet sammen? Så er der jo ingen mening med at købe spillere..

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #18449: 04 Aug 2008, 00:42 »

2. KB & B1903 ikke en magtfaktor i Dk? Ja så har man da hørt det med. Og når man så samtidig bliver lovet guld og grønne skove i forbindelse med fusionen. også skal vente godt og vel 8-9 år for at få det, vil jeg mene at jeg har noget at have det i.

3. Så skriv hvad du mener... Jeg svarer på det der står... Du viser måske snarer din svaghed i ikke at udtrykke dig klart... det er vel som man ser det

4. Jeg gider helt seriøst ikke til at skære mine meninger ud i pap fra starten af, fordi du måske/måske ikke forstår dem. Hvis du nu tænkte lidt inden du svarede, kunne det være du rent faktisk regnede ud at jeg snakkede om fremtidig støtte/kritik af holdet på tribunen.

2. Jo det har de( drop den tone)... Men det havde fusionen ikke.. Og forskellen var at godt nok blev i lovet det.. Men i havde kun oplevet det en gang!!

3. Forkert... For så burde du lave en smiley eller et eller andet der indikerer din helt oprigtige mening.. Du kan ik forvente at man igennem skrevne ord kan forstå en dybere mening... Medmindre man får sat det som opgave, hvilket man gør i skolen når man skal analyserer historier...

Men det her er ik skolen... Så skriv tingene som du mener dem klart...

Cool

Sider: 1 ... 1228 1229 [1230] 1231 1232 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010