home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1130 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1208 1209 [1210] 1211 1212 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4220114 gange)
taizon4
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18135: 31 Jul 2008, 23:02 »

Der er dog en ting jeg ikke forstår, og det er at Patrick Mortensen ikke får chancen. Han har det gen, at han bliver i feltet, som vi vel mangler. Når Duncan og Agger er skadet(surprise), så burde Patrick Mortensen være næste i køen!

Ja, man burde lade Mortensen få chancen.. han kan ikke skuffe når ingen andre i angrebet scorer.  Thumbs Up

Forresten.. I den periode hvor Duncan ikke var skadet, bombede han egentligt meget da?

verdenskrig
Manager

« Svar #18136: 31 Jul 2008, 23:02 »

Jeg forventer ikke at vores angribere scorer med det samme. Magic har været ude i længere tid med en skade, det samme har Duncan konstant - derfor handler det i bund og grund for vores angribere, om at få hul på bylden, og skrabe noget selvtillid sammen. SEJRE SKABER SELVTILLID.

Igen, som JS siger - er det ikke vigtigt hvem der scorer. Hvis vi har en harmonisk trup der spiller bolden flot rundt og skaber underholdende fodbold. Kan det være ligemeget om det er Katongo der scorer alle målene, eller Max Von Schlebrügge. Topscorertitlen giver ikke et mesterskab. Det gør sejrene!

Ej den med skader køber jeg ik... Duncan, samt madsen har ahft hele opstarten til at komme i form... den holder bare ik  Peace

Hehe men det evige spørgsmål er om de får huld på den byld.. Vi så at Katongo fik huldet i foråret, og smadrede kasser ind... Men vi kan hurtigt blive enige om at chris ik er en stabil målscorer Peace

Nej du har også ret i at det sådan set er ligemeget hvem der scorer... Men det bliver først et problem når angriberne ikke score.. For i kampe mod ekstra gode modstandere vil midtbanespilleren ikke have den plads til dybdeløb, og max vil komme i menneskehænder... derfor skal vores angribere være i stand til at skabe noget farligt... Har madsen, og katongo overhoved haft en chance endnu i denne sæson Peace.. Og det har altså været i mod modstandere som ik er imponerende..

Men du siger: topscorer titler giver ik mesterskab... Nej enig.. Men det gør sejre... Og hvis midtbane spilleren ik har pladsen til at få scoret må angriberne gøre det.. Gør de ik det, får vi ik sejrene... Og dermed intet mesterskab..
Måske lidt firkantet stillet op, men princippet er det samme som du fremviste bare omvendt Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18137: 31 Jul 2008, 23:07 »

Klasse at BIF er videre Thumbs Up

Holmén er fandeme målfarlig for tiden Shockeret

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #18138: 31 Jul 2008, 23:08 »

Men i virkeligheden er vi vel ik så uenige... Vi mener vel alle at en ny angriber ville gavne Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #18139: 31 Jul 2008, 23:10 »

Ja, helt sikkert.. Katongo har haft mange chancer, og jeg mener mange, hvor han ikke har scoret ticked off
Det nytter ikke noget at han først begynder at scorer til foråret, og Duncan kan bare ikke holde sig fra skader..

Vi skal have en ny angriber!! Wink

Arsenal Football Club

N17
Manager

« Svar #18140: 31 Jul 2008, 23:13 »

Men i virkeligheden er vi vel ik så uenige... Vi mener vel alle at en ny angriber ville gavne Thumbs Up

En ny angriber kunne godt lune ja, men vi bliver stadig ikke enige om, at Kjegge ikke bare brokker sig for at brokke sig

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #18141: 31 Jul 2008, 23:18 »

En ny angriber kunne godt lune ja, men vi bliver stadig ikke enige om, at Kjegge ikke bare brokker sig for at brokke sig

Hehe så må vi bare erkende at vi ik kan blive enige om alt Wink

Har bare aldrig rigtigt lagt mærke til at kjegge er SÅ slemt som du siger... Lige her har han en yderst fornuftig pointe, men skal da prøve at læse hans indlæg i fremtiden, og så drage en konklusion der Thumbs Up

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #18142: 31 Jul 2008, 23:20 »

Er fuldstændig enig i at vi mangler en angriber der scorer. Det er alle vel. Men så længe vi scorer kan vi vel ikke være så utilfredse endda. Men tvivler på at midtbanen og forsvaret bliver ved med at score.

Men fedt at vi vandt. Vil helst ikke trække et svensk eller norsk hold.

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #18143: 31 Jul 2008, 23:23 »

Er fuldstændig enig i at vi mangler en angriber der scorer. Det er alle vel. Men så længe vi scorer kan vi vel ikke være så utilfredse endda. Men tvivler på at midtbanen og forsvaret bliver ved med at score.

Men fedt at vi vandt. Vil helst ikke trække et svensk eller norsk hold.

Så længe vi score/vinder kan vi ikke være utilfredse med holdet som helhed nej. men angrebet kan man nu godt sætte spørgsmålstegn ved når de sjældent scorer

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18144: 31 Jul 2008, 23:26 »

Ej den med skader køber jeg ik... Duncan, samt madsen har ahft hele opstarten til at komme i form... den holder bare ik  Peace

Hehe men det evige spørgsmål er om de får huld på den byld.. Vi så at Katongo fik huldet i foråret, og smadrede kasser ind... Men vi kan hurtigt blive enige om at chris ik er en stabil målscorer Peace

Nej du har også ret i at det sådan set er ligemeget hvem der scorer... Men det bliver først et problem når angriberne ikke score.. For i kampe mod ekstra gode modstandere vil midtbanespilleren ikke have den plads til dybdeløb, og max vil komme i menneskehænder... derfor skal vores angribere være i stand til at skabe noget farligt... Har madsen, og katongo overhoved haft en chance endnu i denne sæson Peace.. Og det har altså været i mod modstandere som ik er imponerende..

Men du siger: topscorer titler giver ik mesterskab... Nej enig.. Men det gør sejre... Og hvis midtbane spilleren ik har pladsen til at få scoret må angriberne gøre det.. Gør de ik det, får vi ik sejrene... Og dermed intet mesterskab..
Måske lidt firkantet stillet op, men princippet er det samme som du fremviste bare omvendt Peace

Det jeg mente med skaderne, er at de skal ind i rytmen igen. Magic f. eks. har meget at bevise, og det tror jeg hænger ham over hovedet, som dengang hende den mørke i Robinson Ekspeditionen klagede over, at hun skulle have sandsækken på. crazy Anyway. Det er svært at komme fra sidelinjen og falde i hak med makkeren oppe foran. Det mærkelige er sådan set bare, at til træning tonser de mål ind på stribe. Men ligeså snart der er en dommer på banen, er det ikke lykkedes endnu.

MEN - jeg tilslutter mig også brokhovederne og John Spurs, om at en ny angriber er et must. Men han sidder vidst allerede klar i kulissen, hvis man skal tro rygterne.

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager

« Svar #18145: 31 Jul 2008, 23:26 »

Fakta for mig, er bare, at vi ik bliver ved med at vinde hvis vi ik har et par angribere der kan dunke blommen indenbords Opstemt

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #18146: 31 Jul 2008, 23:29 »

Det jeg mente med skaderne, er at de skal ind i rytmen igen. Magic f. eks. har meget at bevise, og det tror jeg hænger ham over hovedet, som dengang hende den mørke i Robinson Ekspeditionen klagede over, at hun skulle have sandsækken på. crazy Anyway. Det er svært at komme fra sidelinjen og falde i hak med makkeren oppe foran. Det mærkelige er sådan set bare, at til træning tonser de mål ind på stribe. Men ligeså snart der er en dommer på banen, er det ikke lykkedes endnu.

MEN - jeg tilslutter mig også brokhovederne og John Spurs, om at en ny angriber er et must. Men han sidder vidst allerede klar i kulissen, hvis man skal tro rygterne.

Men igen... det er jo ikke serie 4 det her...

En professionel spiller bør ik bruge meget mere end to kampe på at have opbygget en vis forståelse... Og set ud fra min betragtning spiller madsen, og Katongo's indbyrdes forståelse dårligere og dårligere for hver gang der går crazy

Syntes faktisk vi burde sælge dem begge to... De bør ik være en del af de ambitioner som vi har, da de ALDRIG vil få det niveau en sådan ambition kræves...

Kvalitet overalt tak!!!!

Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18147: 31 Jul 2008, 23:29 »

Fakta for mig, er bare, at vi ik bliver ved med at vinde hvis vi ik har et par angribere der kan dunke blommen indenbords Opstemt

Sejle skibet i land, uden at ramme kejen - mener du vel Wink

Bore hullet i jorden, uden at ramme kablerne.

Peace
Angriberen er på vej ... i hope!

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager

« Svar #18148: 31 Jul 2008, 23:34 »

Sejle skibet i land, uden at ramme kejen - mener du vel Wink

Bore hullet i jorden, uden at ramme kablerne.

Peace
Angriberen er på vej ... i hope!

Prøvede bare at være lidt kreativ  Cool  Wink

Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #18149: 01 Aug 2008, 09:54 »

Katongo tættere på Bielefeld: http://www.bold.dk/nyt/?vis=87112

De danske hold mulige modstandere i UEFA Cup: http://www.bold.dk/nyt/?vis=87116

Mht. lodtrækningen skal vi nok bare håbe at undgå Kalmar og Djurgården.

Sider: 1 ... 1208 1209 [1210] 1211 1212 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010