home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4844938 gange)
Gosser
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #795: 21 Jun 2006, 11:20 »

Jeg synes sgu Retov er fin nok!

Det er for let at svine spillere, jeg synes han er god!

United-styrer
Gæst

« Svar #796: 21 Jun 2006, 11:25 »

Retov er klasse. Godt nok har dette ikke været hans bedste sæson, men han er stadig en rigtig stærk pasningsspiller og meget vigtig for midtbanen.

-KNM-
Manager

« Svar #797: 21 Jun 2006, 11:25 »

Jeg synes han er god på sine gode dage, men der er bare for langt i mellem disse. Elllers synes jeg han er en spiller, der ikke er bedre end gennemsnittet. For mig at se er han dog ikke svageste punkt på brøndbys hold.

Gosser
Manager

« Svar #798: 21 Jun 2006, 11:26 »

Retov er klasse. Godt nok har dette ikke været hans bedste sæson, men han er stadig en rigtig stærk pasningsspiller og meget vigtig for midtbanen.

Præcis!

Rigtigt at det ikke har været hans bedste sæson, men selv på en sæson der ikke har været hans bedste, har han ikke spillet dårligt!

Gosser
Manager

« Svar #799: 21 Jun 2006, 11:38 »

Zone 43
Manager

« Svar #800: 21 Jun 2006, 11:42 »

Fy'fan det ville være et nice køb Opstemt

Lækkert at Meulensteen er sikker nu, så skal der i stedet handles. Angrebet ser fornuftigt ud med Rasmussen, Christensen og i nødstilfælde Williams, mens midtbanen også er stærk, dog skulle der måske hentes en offensiv spiller, hvis, hvilket jeg tror, Elmander bliver solgt. En ny målmand vil jeg også gerne have efter salget af Zaza, men det er især forsvaret, der skal forstærkes. En ny, stærk midterforsvar er nærmest et krav og to nye, dygtigere backs ville heller ikke være i vejen.

Kim C og Ericsson kan da også bruges som offensiv midt?

Hold da op.. Vi har da Trond og "Molle" Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #801: 21 Jun 2006, 11:53 »

Nej, Kim C er lort der, tror jeg Peace

Desuden har Ericsson ikke spillet så godt, og bliver Elmander solgt, ja og Kamper, skal vi da have en erstatning der!

Jeg håber heller aldrig vi får Trond at se i forsvaret igen, for han er da elendig! Morten Forsvar er nok heller ikke ham vi skal bruge igennem hele sæsonen, hvis vi skal gøre os forhåbninger om et mesterskab..

United-styrer
Gæst

« Svar #802: 21 Jun 2006, 12:02 »

Fy'fan det ville være et nice køb Opstemt

Kim C egner sig ikke til den offensive midtbane, han er langt bedst helt fremme. Enhver, selv dig ( Wink ), kan se, at Ericsson har skuffet enormt, så det er ikke nok kun at satse på ham.

Trond har spillet en elendig sæson, og Morten Rasmussen havde enkelte gode kampe, men det er ikke nok til at udgøre forsvaret på et hold, der skal udfordre FCK med et forsvar, der tæller Gravgaard og Hangeland.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #803: 21 Jun 2006, 12:10 »

Nej, Kim C er lort der, tror jeg Peace

Desuden har Ericsson ikke spillet så godt, og bliver Elmander solgt, ja og Kamper, skal vi da have en erstatning der!

Jeg håber heller aldrig vi får Trond at se i forsvaret igen, for han er da elendig! Morten Forsvar er nok heller ikke ham vi skal bruge igennem hele sæsonen, hvis vi skal gøre os forhåbninger om et mesterskab..

Dobbeltmoral længeleve?

Det er fantastisk at RM har joinet! Først Laudrup og så ham, det kan næsten ikke blive bedre!

Angående indkøb, så kunne jeg godt tænke mig at se en Raimond van der Gouw  Wink Peace Han er jo både hollænder og gammel Man Utd spiller.

Mesterskabet kommer hjem til Brøndby igen!

Gosser
Manager

« Svar #804: 21 Jun 2006, 12:44 »

Dobbeltmoral længeleve?

Jeg sagde bare det var let at svine spillere, jeg sagde ikke jeg ikke selv gjorde det..

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #805: 21 Jun 2006, 14:10 »

Lækkert at Meulensteen er sikker nu, så skal der i stedet handles. Angrebet ser fornuftigt ud med Rasmussen, Christensen og i nødstilfælde Williams, mens midtbanen også er stærk, dog skulle der måske hentes en offensiv spiller, hvis, hvilket jeg tror, Elmander bliver solgt. En ny målmand vil jeg også gerne have efter salget af Zaza, men det er især forsvaret, der skal forstærkes. En ny, stærk midterforsvar er nærmest et krav og to nye, dygtigere backs ville heller ikke være i vejen.

Ah, mon ikke det er lige i overkanten at signe en ny venstreback, når I, efter danske forhold vel at mærke, har to kompetente folk dér?

Ellers bliver det spændende at se, hvor meget Meulensteen vil satse på talenter kontra hente gode spillere hjem. Hvis der bliver for meget af det første, tror jeg, at det bliver svært for Brøndby for alvor at udfordre FCK i næste sæson.

mvh,
mathias

United-styrer
Gæst

« Svar #806: 21 Jun 2006, 14:14 »

Ah, mon ikke det er lige i overkanten at signe en ny venstreback, når I, efter danske forhold vel at mærke, har to kompetente folk dér?

Tjo, desværre er de to spillere jo ikke helt oppe at ringe, men det er absolut ikke førsteprioritet. Det må midterforsvaret og målmandsposten tage på sig i mine øjne.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #807: 21 Jun 2006, 14:17 »

Tjo, desværre er de to spillere jo ikke helt oppe at ringe, men det er absolut ikke førsteprioritet. Det må midterforsvaret og målmandsposten tage på sig i mine øjne.

Elanga er da fremragende.

Eneste back der nogensinde har kunne røvrende Lars Jakobsen i Superligaen. Synes han er formidabel.

Gosser
Manager

« Svar #808: 21 Jun 2006, 14:19 »

Jeg kan nu også godt lide Elanga, han bliver bedre og bedre Cool

Bademesteren
Manager

« Svar #809: 21 Jun 2006, 14:24 »

Jeg kan nu også godt lide Elanga, han bliver bedre og bedre Cool

Og så kæmper han for det, som var der tale om stammekrig!

Elanga - we love you!

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010