home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1189 1190 [1191] 1192 1193 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227645 gange)
krelle1987
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17850: 26 Jul 2008, 17:34 »

omg hvor er det klamt der er ikke bliver fløjet da holmen ligger ned. men da jppe c lå ned  og vi havde bolden kunne han godt fløjte

sådan nu er den til at forstå Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jul 2008, 17:38 af krelle1987 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #17851: 26 Jul 2008, 17:36 »

omg hvor er det klamt der er ikke bliver fløjet da holmen ligger ned at jppe c lå og vi havde bolden kunne han godt fløjte

Omg, det der forstod jeg ikke et klap af! Wink

N17
Manager

« Svar #17852: 26 Jul 2008, 17:46 »

MAX VON MÅLFARLIGGGGG!!! x 2.................. ................. JJJJJJJJJJAAAAAAAAA AAAAAA 2-1

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #17853: 26 Jul 2008, 17:48 »

Måske mark skal spille i stedt for jon syntes ike har jeg været serlig heldig i dag

hvordan kunne han dog ikke se det straffe på magic  ticked off
« Seneste Redigering: 26 Jul 2008, 17:50 af krelle1987 » Logged

N17
Manager

« Svar #17854: 26 Jul 2008, 17:49 »

Nej JJ har ikke været særlig overbevisende.... Jeg ser også hellere Mark..

TOTTENHAM HOTSPUR FC

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #17855: 26 Jul 2008, 18:56 »

dejligt med endnu en sejer i dag

Ben92
Gæst

« Svar #17856: 26 Jul 2008, 19:06 »

Dejligt med endnu en sejr. Så detsværrer kun de sidste 10 minutter, spillede vi godt? Smiley

N17
Manager

« Svar #17857: 26 Jul 2008, 19:11 »

Nej vi spillede ikke videre godt, og specielt skuffede JJ og Farnerud mig i dag. Farnerud leverede dog alligevel 2 assist Wink
Men når vi kan vinde på sådan en dag, så er det jo bare skønt Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

MLL
Manager

« Svar #17858: 26 Jul 2008, 19:11 »

Dejligt med endnu en sejr. Så detsværrer kun de sidste 10 minutter, spillede vi godt? Smiley

Nej det var lidt af en "kedelig" kamp, med få chancer ....... men vi vandt!!!!

Tilbage på FmF Opstemt

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #17859: 26 Jul 2008, 19:17 »

Man kan ikke klage over kampens resultat: I scorer 2 regulære mål, som ikke kan diskuteres voldsomt meget. Wass ser uheldig ud ved AaB's reducering, men ellers skaber AaB ikke mange åbne muligheder.

Spil og chancer taget i betragtning kan man måske stadig godt argumentere for en uafgjort? Synes specielt Jönsson virker skuffende; sparker voldsomt mange lange bolde. Heller ikke Farnerud virker skræmmende på mig. MVS udgør forskellen mellem to jævnbyrdige hold idag.

BenMusalho
Gæst

« Svar #17860: 26 Jul 2008, 19:48 »

Shit en dårlig første halvleg! Alt for mange misforståelser, boldtab, ikke nok løbevillighed. Der var stort set intet der fungerede i første halvleg. Det var dog godt at se vi er meget farlige på dødbolde - Max som topscorer, ole ole ole! Og endnu en gang synes jeg Wass gør det glimrende! Han skulle nok lige have haft lidt mere fat på Caca ved deres mål, men ellers gør han det fantastisk. Både god offensiv og defensiv. Også Katongo gør det fremragende. Jeg tror ikke man finder en mere boldsikker angriber SAS Ligaen. Og samtidig får han sluppet bolden godt. Magic synes jeg ikke gjorde det så godt. Det er dog godt at se han kan fighte. Men han har alt for mange boldtab.

Og så kan jeg ikke forstå I synes Alex og Jon skuffede. Jeg synes de begge leverer en solid præstation. De spillede ikke prangene, men skam heller ikke dårligt. Jon må dog godt spille bolden lidt mere lang jorden. Wink Og shit hvor kan han hoppe højt! Hvis der var nogen der skuffede så var det Magic. Ingen ting lykkedes for ham.

Anden halvleg synes jeg var meget bedre. Vi går ud og styrer spillet, og viser også noget flot spil. Overhovedet ikke ligeså mange boldtab. Og så skal det lige nævnes at jeg sjældent har set så dårlig en dommerpræstation! Vi bliver snydt for ihf. 1 straffespark. Det var ikke bare os som blev snydt, også AaB. Både os og AaB har stor grund til at være utilfreds med ham. Virkelig elendigt.

Det bliver alt for fedt når holdet er blevet spillet ordenligt sammen. Og fedt endelig at kunne synge "Vi ligger nummer 1", igen. Thumbs Up

« Seneste Redigering: 26 Jul 2008, 19:52 af BenMusalho » Logged

Rasser Krasser
Lilleputspiller
*

« Svar #17861: 26 Jul 2008, 19:53 »

Også Katongo gør det fremragende. Jeg tror ikke man finder en mere boldsikker angriber SAS Ligaen. Og samtidig får han sluppet bolden godt. Magic synes jeg ikke gjorde det så godt. Det er dog godt at se han kan fighte. Men han har alt for mange boldtab.

Ingen af vores angribere gjorde det godt, hvis bare de i det mindste kom til afslutninger, så ville jeg ikke være så muggen. Katongo raus! Skoubo kom hjem!

Bif!

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #17862: 26 Jul 2008, 19:58 »

Heey. noget tid siden jeg har været på så ville lige prøve at blive opdateret ved at stille nogle spørgsmål. Smiley

For det første: Hvorfor vil så mange af jer være ked af det hvis katongo skred? Så meget har han heller ikke udrettet for Brøndby og man havde jo kun så meget fokus på ham fordi han skulle være deres nye håb i den desperate tid.
Duncan og Madsen er desværre heller ikke noget at råbe hurra for i mine øjne. ingen angribere i Brøndby i senere tid har været gode og var det ikke for forssvarets stjerne MvS ville vi kun have scoret 1 mål på 2 kampe. Misforstå mig nu ikke! Jeg er blødende Brøndby-fan, men jeg er dog begyndt at sætte spørgsmålstegn ved deres angreb.

S. andersen samt forsvar og midtbane gør det jo kanont! Smiley men angrebet mangler power. :/

Forresten hvem ser ud til at ende i BIF.? Smiley Zidan som jeg jo håbede på menes ikke at komme til Vestegnen ifølge bestyrelsen, og jeg har ikke hørt om ham der Valter Birsa og McSheffey som jeg først lige har læst om herinde.
- Hvis Katongo smutter bør de da købe en angriber selvom bestyrelsen siger at deres trup er komplet, eller hvad siger i derude. ? Smiley

BRØNDBY TIL JEG DØR!!!!!

N17
Manager

« Svar #17863: 26 Jul 2008, 20:01 »

Ingen af vores angribere gjorde det godt, hvis bare de i det mindste kom til afslutninger, så ville jeg ikke være så muggen. Katongo raus! Skoubo kom hjem!

Katongo var rigtig god i dag, og fatter slet ikke du vil have Skoubo hjem igen. Jo han er god Skoubo, men er endnu engang blevet skadet

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Cencur
Manager

« Svar #17864: 26 Jul 2008, 20:04 »

Hvis vi kan vinder over et top-3 hold og endda DM-vinderne fra sidste år på en dårlig dag, så blir det en stoooor sæson! MAX POWER hele vejen igennem Opstemt

Katongo er, som alle andre også nævner, meget boldsikker og løbevillig, men det hjælper bare ikke når han ikke kan score mål. Duncan skal bare igang igen, så header han sikkert +10 kasser ind i efteråret hvis han holder sig skadesfri! Madsen.... Tror på ham, men så skal det edderbankme' snart til at være! Glæder mig også til at se den nye angriber, enten det bliver Zidan, Skoubo eller McEnglænder eller måske en helt fjerde.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1189 1190 [1191] 1192 1193 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010