home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1191 1192 [1193] 1194 1195 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4734700 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17880: 26 Jul 2008, 21:42 »

En krammer ;-)

Det ved jeg, men er elendig til at huske sådan noget... Og hvis jeg endelig får åbnet siden, så står den bare i sin egen fane indtil jeg lukker computeren igen!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #17881: 26 Jul 2008, 21:44 »

Hahaha, du er skæv vk.  Opstemt

Hvorfor ikke?
- Ja han er hurtig, men hvor meget indflydelse er det lige at han og Madsen har på kampen?
Man ser i hver evig eneste kamp at Katongo render i offside alt for mange gange! Man skulle tro at han ikke kender reglerne for det. Jeg håber virkelig at Brøndby skaffer 1 eller 2 angribere.

Det var så mig der spurgte dig.
Okay, så fordi han tit er i offside så skal han væk. Han viser gang på gang at han er den spiller der binder angrebet ordenligt sammen. Hvis du kigger på de seneste mange kampe, så er hans offside problem ved at forsvinde. I dag var han ikke i offside en eneste gang, og han var det næsten heller ikke mod Juve og FCN. Så der er han blevet klart bedre.

Forslag til ny afstemning:

Spørgsmål: Katongo raus. Er I enige?
Svar 1: Ja.
Svar 2: Nej.
Svar 3: Ved ikke.

Cencur
Manager

« Svar #17882: 26 Jul 2008, 21:53 »

Hahaha, du er skæv vk.  Opstemt

Okay, så fordi han tit er i offside så skal han væk. Han viser gang på gang at han er den spiller der binder angrebet ordenligt sammen. Hvis du kigger på de seneste mange kampe, så er hans offside problem ved at forsvinde. I dag var han ikke i offside en eneste gang, og han var det næsten heller ikke mod Juve og FCN. Så der er han blevet klart bedre.

Det må også være en grund til at Bielefeld er ved at købe ham, så et eller andet må han kunne :-) Jeg vil gerne ha' en ny angriber ind, men på bekostning af Katongo... Der er jeg lidt splittet.

Rasser Krasser
Lilleputspiller
*

« Svar #17883: 26 Jul 2008, 21:58 »

Det handler for mig ikke om, om hvor ofte han er offside eller ej, men om han(og de andre angribere) scorer mål - og det gør de ikk! Katongo "binder" på ingen måde angrebet sammen, da angrebet på ingen måde er "bundet" sammen. Ja han er måske den mest hårdtarbejdende angriber vi har, og nogle vil måske også mene han er den bedste(?), men han scorer STADIG ikk, og det gør Peter Madsen og Dunken heller ikk - Punktum

Bif!

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #17884: 26 Jul 2008, 22:00 »

Hahaha, du er skæv vk.  Opstemt

Nr. 3 Ved ikke.
Nu er Brøndby jo i mangel på angribere så hvis han skal gå skal der gerne hentes en ny.

Jeg mener ikke kun han løber tit i offsides men han er for dårlig til at slippe bolden og selvfølgelig scorer han ikke nok idet han er angriber på vestegnen. Og ja Bielefeld ser noget i ham, og jeg kender ikke meget til dem så kan ikke sige om han vil passe til deres system, men det er hvert fald ikke fordi han scorer mange mål at de vil ha ham.

BenMusalho
Gæst

« Svar #17885: 26 Jul 2008, 22:01 »

Det må også være en grund til at Bielefeld er ved at købe ham, så et eller andet må han kunne :-) Jeg vil gerne ha' en ny angriber ind, men på bekostning af Katongo... Der er jeg lidt splittet.

15 mio. for Katongo ville sgu være great. Men det kræver bare at der kan findes en fuldgod erstatning hurtigst muligt. Jeg synes også vi mangler en angriber, men hos mig skulle det ikke være i stedet for Chris, men Duncan/Madsen. Duncan fordi han simpelthen ikke har den mindste smule teknik, er for langsom, og ikke arbejder godt nok for holdet. Han sætter en stopper for vores spil, og efter min mening må han væk. Han passer ikke ind. Så er jeg lidt usikker på hvem der kommer først i start 11'eren; Duncan eller Magic. Tror det er Duncan. Men hvis ikke; Magic fordi han tror han kan drible fra alt og alle, men han mister gang på gang bolden. Han er blevet bedre, og bedre, men han skal snart finde målene frem for vi har ikke andre der kan score 20+ mål på en sæson.

Ham fra Birmingham virker meget god. Ifølge brugerne som rent faktisk har set ham spille inde på SSO, så ville han være en fantastisk spiller. Så det lyder godt hvis det er sandt. Mht. Zidan så ville det også være ge-ni-alt! Tror bare det er for urealistisk.

Cencur
Manager

« Svar #17886: 26 Jul 2008, 22:05 »

15 mio. for Katongo ville sgu være great. Men det kræver bare at der kan findes en fuldgod erstatning hurtigst muligt. Jeg synes også vi mangler en angriber, men hos mig skulle det ikke være i stedet for Chris, men Duncan/Madsen. Duncan fordi han simpelthen ikke har den mindste smule teknik, er for langsom, og ikke arbejder godt nok for holdet. Han sætter en stopper for vores spil, og efter min mening må han væk. Han passer ikke ind. Så er jeg lidt usikker på hvem der kommer først i start 11'eren; Duncan eller Magic. Tror det er Duncan. Men hvis ikke; Magic fordi han tror han kan drible fra alt og alle, men han mister gang på gang bolden. Han er blevet bedre, og bedre, men han skal snart finde målene frem for vi har ikke andre der kan score 20+ mål på en sæson.

Ham fra Birmingham virker meget god. Ifølge brugerne som rent faktisk har set ham spille inde på SSO, så ville han være en fantastisk spiller. Så det lyder godt hvis det er sandt. Mht. Zidan så ville det også være ge-ni-alt! Tror bare det er for urealistisk.

Lad os nu foreholde os til rygterne som kommer fra klubberne selv og ikke SSO eller Onside.dk :-) Men ja, hvis Katongo skal til Bundesliga'en, så skal en erstatning findes et sted i verden.

BenMusalho
Gæst

« Svar #17887: 26 Jul 2008, 22:07 »

Lad os nu foreholde os til rygterne som kommer fra klubberne selv og ikke SSO eller Onside.dk :-) Men ja, hvis Katongo skal til Bundesliga'en, så skal en erstatning findes et sted i verden.

Kommer fra klubberne selv? Tror det er sjældent at en klub starter et rygte Wink

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #17888: 26 Jul 2008, 22:08 »

Hvor står der noget om ham birmingham spilleren´? Hvorfor mener du det er urealistisk?
Håber squ det bliver til noget med en af dem.. eller begge to.  Rullende Øjne Smiley

Cencur
Manager

« Svar #17889: 26 Jul 2008, 22:10 »

Kommer fra klubberne selv? Tror det er sjældent at en klub starter et rygte Wink

Altså, gutten fra england er startet inde på Fodboldforum.dk og Hermann har selv afvist det hele som har med Zidan at gøre. Det ved jeg godt at de skal gøre osv, men det virker ikke som om det er en reel interesse i Zidan.

Rasser Krasser
Lilleputspiller
*

« Svar #17890: 26 Jul 2008, 22:13 »

Nu er der sjovt nok ingen klubber der er interesseret i Dunken eller Magic pt. (hvorfor mon?), og vi skal af med en eller anden, hvis vi ska ha en ny angriber, da 6 spillere(Katongo, Dunken, Magic, Williams, Fætter og nyindkøbet) til 2 pladser er helt galt.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2008, 22:15 af Rasser Krasser » Logged

Bif!

Cencur
Manager

« Svar #17891: 26 Jul 2008, 22:15 »

Nu er der sjovt nok ingen klubber der er interesseret i Dunken eller Magic pt. (hvorfor mon?), og efter som vi skal med en eller anden, hvis vi ska ha en ny angriber, da 6 spillere(Katongo, Dunken, Magic, Williams, Fætter og nyindkøbet) til 2 pladser er helt galt.

Nu er det ikke FM, så Duncan får ikke et "EFT" skilt over hovedet bare fordi der er en klub der kigger på ham. Leverkusen var lidt lune på ham sidste sommer f.eks, og mon der ikke er en enkelt klub eller to der følger ham? :-)

BenMusalho
Gæst

« Svar #17892: 26 Jul 2008, 22:15 »

Altså, gutten fra england er startet inde på Fodboldforum.dk og Hermann har selv afvist det hele som har med Zidan at gøre. Det ved jeg godt at de skal gøre osv, men det virker ikke som om det er en reel interesse i Zidan.

Som du selv siger, så skal de affise det. Hvad der foregår internt i klubben skal jeg ikke kunne afgøre, men jeg ser det ikke som om at de ikke er interesserede fordi de afviser det.

Og det blev da vidst nok startet inde på 90min.dk Wink

EDIT: Ffs, ikke affise men afvise Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Jul 2008, 22:20 af BenMusalho » Logged

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #17893: 26 Jul 2008, 22:16 »

Okay. Smiley har ikke læst det selv.. lyder dem som noget der holder vand?
Læste godt det med Hermann der afviste Zidan-rygter, men håber squ alligevel lidt på det

BenMusalho
Gæst

« Svar #17894: 26 Jul 2008, 22:17 »

Nu er der sjovt nok ingen klubber der er interesseret i Dunken eller Magic pt. (hvorfor mon?), og vi skal af med en eller anden, hvis vi ska ha en ny angriber, da 6 spillere(Katongo, Dunken, Magic, Williams, Fætter og nyindkøbet) til 2 pladser er helt galt.

Og må jeg lige spørge hvorfra du ved  det fra? Smiley

Sider: 1 ... 1191 1192 [1193] 1194 1195 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010