home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1075 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 61 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1188 1189 [1190] 1191 1192 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227541 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17835: 25 Jul 2008, 17:20 »

Ja, men da Ruben Bagger spillede sin sidste kamp for klubben fik han vidst kun 5 minutter på banen Peace

Du kan slet ikke sammenligne dem. Bagger var jo halvt fodboldinvalid, mens Katongo er i sine bedste år. Bagger kom kun på banen for lige at sige farvel.

Gosser
Manager

« Svar #17836: 25 Jul 2008, 17:20 »

Han var jo også langt fra på Katongos niveau, da han stoppede.

Edit: Den frækkert til Absa, var hurtigst.

BenMusalho
Gæst

« Svar #17837: 25 Jul 2008, 17:37 »

Et rigtig godt bud, men tror nu Katongo starter inde i stedet for Madsen, da dette jo skulle være hans sidste kamp for klubben Smiley

Hvordan ved du det er hans sidste kamp for klubben. Desuden tror jeg Køhlert foretrækker de bedste frem for alt muligt andet.

Rasser Krasser
Lilleputspiller
*

« Svar #17838: 25 Jul 2008, 17:56 »

Du kan slet ikke sammenligne dem. Bagger var jo halvt fodboldinvalid, mens Katongo er i sine bedste år. Bagger kom kun på banen for lige at sige farvel.

Ja ok, men jeg mener stadig ikke, at bare fordi det er hans sidste kamp(hvilket vi jo ikke ved om det er), så skal han starte inde. Hvis han skal starte inde, så skal det være fordi han har gjort sig fortjent til det

Bif!

-Benja-
Gæst

« Svar #17839: 25 Jul 2008, 19:46 »

Forhåbentlig vinder vi imorgen, da jeg skal derind med en AaB fan. Så gider squ ikke høre på ham (:
Men tror også vi vinder, vi har klart fået den bedste start på sæsonen, og mon AaB ikke kigger frem mod Kvalifikationens kampen mod det korrupte Bosniske hold.

absalonsen
Gæst

« Svar #17840: 25 Jul 2008, 19:54 »

Jeg regner bestemt også med en sejr. AaB mangler flere spillere, mens vi kan stille i noget nær det stærkeste. Desuden mener jeg ikke, at AaB-holdet i denne sæson er stærkere end sidste sæson - tværtimod. Vi er blevet stærkere siden sidste sæson, og jeg tror vi er bedre end AaB i morgen. Jeg skyder på en 2-0-sejr, hvor Farnerud og Duncan scorer en gang hver.

I anledningen af, at det er sæsonpræmiere, vil jeg være at finde på Faxe Nedre. ;-)

verdenskrig
Manager

« Svar #17841: 25 Jul 2008, 19:54 »

Ja, men da Ruben Bagger spillede sin sidste kamp for klubben fik han vidst kun 5 minutter på banen Peace

Og nåede enda at lave en assist Opstemt

Hehe men tror nu nok vi vinder i morgen Smiley.. Nu har jeg jo ikke kunne give udtryk for det, men syntes vi er godt kørende for tiden, og jeg ser mange positive tegn i vores spil... B. la har vores køb af farnerud givet utrolig stor bevælighed... Det kan have noget at gøre med at han er en spiller der virkelig er i stand til at drive bolden frem, og dermed tænker spillerne mere i offensive løbebaner, i stedet for hele tiden at tilbyde sig kort, som man skal for en boldflytter...

Kan ikke huske at vi har haft et så godt år i mange år... Kan ikke finde nogle åbenlyse svage spillere som man har kunne med sennels, elanga, sigurdsson, osv... et utroligt komplet hold, der dog mangler lidt oppe foran, for at blive helt fantastiske Smiley..

Med aabs skader in mente forventer jeg at vi sætter dem under et så massivt pres at de med det tynde forsvar de stiller med ikke vil kunne holde stand... Men det kræver en god indsats...

En ting er sikkert... Jeg er på plads på faxe Thumbs Up Opstemt Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #17842: 25 Jul 2008, 20:01 »

Snakken om at Katongo skal have en "afskedskamp" er vel lidt ude i hegnet? Han har været i klubben i 1½ år eller lign og hvis han skifter så skal han have alt held og lykke han kan få og selvf lidt mere opbakning fra FAXE, men det får han jo altid. :-) Så hvis Madsen og Duncan har imponeret til træning så starter de inde. Hvis Williams er i god form og det er ham vi mangler på banen det sidste kvarter, så skal han ind.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #17843: 25 Jul 2008, 20:05 »

Snakken om at Katongo skal have en "afskedskamp" er vel lidt ude i hegnet? Han har været i klubben i 1½ år eller lign og hvis han skifter så skal han have alt held og lykke han kan få og selvf lidt mere opbakning fra FAXE, men det får han jo altid. :-) Så hvis Madsen og Duncan har imponeret til træning så starter de inde. Hvis Williams er i god form og det er ham vi mangler på banen det sidste kvarter, så skal han ind.

folk vil nok bruge argumentet at han har været, og er utroligt populær... Hvilket er sandt nok Thumbs Up...

Men hvis vi skal have en afskedskamp hver gang en populær spiller forlader os bliver det sku et tæt program vi får Grin... I min bog er det kun legender i en klub som skal have en afskedskamp ( perper, bagger, daugaard osv)... De andre må tage til takke med en god hyldest i sidste kamp, og så må de penge de får af deres fremtidige arbejdsgiver også være et pænt plaster på såret Thumbs Up Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #17844: 25 Jul 2008, 20:06 »

Cencur
Manager

« Svar #17845: 25 Jul 2008, 20:07 »

Præcis, for de fleste der ankommer til vestegnen og gør en god figur bliver populære! Så skulle vi ha' haft fire kampe for at hylde Agger, Skoubo, Elmander og Kalle. Plus Kamper, Absalonsen, Danton osv.

7 kampe imod tophold fra hele Europa Opstemt Wuhu!

absalonsen
Gæst

« Svar #17846: 25 Jul 2008, 20:09 »

Præcis, for de fleste der ankommer til vestegnen og gør en god figur bliver populære! Så skulle vi ha' haft fire kampe for at hylde Agger, Skoubo, Elmander og Kalle. Plus Kamper, Absalonsen, Danton osv.

7 kampe imod tophold fra hele Europa Opstemt Wuhu!

Jeg ville sku gerne have min egen kamp. Hvis jeg så kunne få overskudet, ville det være bedre.  Grin
Kan det evt. blive Daugaards tur næste år mod Liverpool? Forstår egentligt ikke, hvad han stadig laver i truppen. :S

Cencur
Manager

« Svar #17847: 25 Jul 2008, 20:12 »

Han er nok guld at have på bænken. Men nu er det også sidste udkald for ham, det må blive til vinter at han stopper!

Ham englænderen ser jo god ud på youtube, men det gør alle, hvis man bare klipper det bedste sammen. Men så bliver det spændende at se hvem af de 3 (Skoubo til vinter, Zidan eller McSheffey) der kommer til Vestegnen.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #17848: 25 Jul 2008, 20:13 »

Der er pænt mange rygter for tiden, og det er klasse-spillere der er tale om. Jeg håber virkeligt ikke det ender med at vi sælger Katongo, og så ikke får købt en angriber. Men så godt som BIF har handlet indtil nu i dette transfermarked, lyder det usandsynligt Peace

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #17849: 25 Jul 2008, 20:18 »

Kan det evt. blive Daugaards tur næste år mod Liverpool? Forstår egentligt ikke, hvad han stadig laver i truppen. :S
D

Kunne med garanti godt tænkes Thumbs Up... Og det ville ikke være helt dårligt for så kræver klubben næppe uhyrlige summer for en billet Wink

Men hvad han laver.. Tjaaaa kan jeg heller ikke se... Men ingen tvivl om at han stadig er en god spiller at have hvis vi skal trække tempoet ud af en kamp... Men det er så for mig at se også det eneste tidspunkt vi kan bruge ham, for han har ikke længere kvaliteterne til at sætte tempoet på midtbanen... derfor skal han slet ikke spille med Gisla, for så er der mange der kan følge med crazy

Angående rygtet: Tror ikke et klap på det... Jeg kan også sige at min mors, arbejdskollegas, brors, fars, mosters, mormors, barnebarn har sagt at valter birsa skifter til os... Jeg tror først på det når jeg hører rygter fra de to klubber Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 1188 1189 [1190] 1191 1192 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010