home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1158 1159 [1160] 1161 1162 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4222907 gange)
Niko
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17385: 18 Jul 2008, 00:45 »

Jo, et trælår er heldigvis ikke det værste Thumbs Up
Sig noget som er værre?

Det kan eddermanme gøre nas, hvis man lige rammer det rigtige sted..  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #17386: 18 Jul 2008, 00:48 »

Det har intet med det at gøre. Du er stædig, og ser ikke udover din egen næsetip. Ikke på ét tidspunkt har jeg set dig være åben over for andres meninger. Det er fint at have sin egen mening, men det er skam lige så fint at kunne se hvad andre har at sige.

Undskyld mig meget, men hvad rager det dig hvordan jeg er... Vi har alle en måde at være på, og kan du ikke accepterer min, er det dit problem, og ikke mit...

Så pas dig selv, og lad mig om hvilke meninger jeg accepterer, og hvilke jeg ikke gør Peace...

Og i øvrigt.. Hvis folk kan argumenterer ordentligt for deres meninger kan jeg jo ikke undgå at give ret vel?

Desuden er det et udtryk for at jeg som mange ikke bare giver mig, men heel tiden finder modargumenter... det er btw sådan man holder en debat kørende!!

« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 01:04 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #17387: 18 Jul 2008, 00:48 »

Sig noget som er værre?

Det kan eddermanme gøre nas, hvis man lige rammer det rigtige sted..  Opstemt

Selvfølgelig er det slemt, men der finder mange, mange værre skader.

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #17388: 18 Jul 2008, 00:49 »

kan det da godt være NF.

Ikke det værste, ligefrem.
Som sagt, det kan være et meget slemt trælår, men det er jo ikke en langtidsskade i den forstand.

Arsenal Football Club

Djævlen
Gæst

« Svar #17389: 18 Jul 2008, 01:04 »

Undskyld mig meget, men hvad rager det dig hvordan jeg er... Vi har alle en måde at være på, og kan du ikke accepterer min, er det dit problem, og ikke mit...

Så pas dig selv, og lad mig om hvilke meninger jeg accepterer, og hvilke jeg ikke gør Peace...

Og i øvrigt.. Hvis folk kan argumenterer ordentligt for deres meninger kan jeg jo ikke undgå at give ret vel?

Eftersom dine "debatter" efterhånden fylder chatten samt forum, så irriterer din snæversynethed mig.

verdenskrig
Manager

« Svar #17390: 18 Jul 2008, 01:08 »

Eftersom dine "debatter" efterhånden fylder chatten samt forum, så irriterer din snæversynethed mig.

Må jeg spørge hvad du snakker om Rullende Øjne... Jeg kan nemlig ikke forstå det...

For mig bekendt er de eneste to steder jeg debatterer Brøndby, og fck tråden... debatterer aldrig i chatten, det er i hert fald meget sjældent...

Og som jeg lige har skrevet i mit forrige indlæg: Desuden er det et udtryk for at jeg som mange ikke bare giver mig, men hele tiden finder modargumenter... det er btw sådan man holder en debat kørende!!

Hører du i øvrigt nogensinde politikerer give hinanden ret... Nej de finder også hele tiden modargumenter mod det de andre siger siger... Tror du skal sætte dig ind i hvordan man skaber en længervarende debat, i stedet for at kritiserer mig for som jeg forstår det, nogle gange ikke bare at give mig!

For hvorfor skulle jeg give mig hvis jeg ikke er enig, og kan modargumenterer det som bliver sagt... Huh

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grønthandleren
Gæst

« Svar #17391: 18 Jul 2008, 01:10 »

Jeg kan godt se dit udgangspunkt men vi er nu ikke inde på borgen, VK. Og det er træls at du skal være så.. Ivrig, eller. Jeg ved ikke hvad man skal kalde det. Men du burde kunne give den person du debattere med ret og så tilføje dit og dat osv. I stedet for fuldstændig BLANKT at afvise alting, for som sagt så er det ikke et folketingsvalg der bliver holdt når du debattere Wink Peace

Djævlen
Gæst

« Svar #17392: 18 Jul 2008, 01:15 »

Må jeg spørge hvad du snakker om Rullende Øjne... Jeg kan nemlig ikke forstå det...

Grin Hvis det her er skrevet bevidst, er det altså ok humor. Smiley

For mig bekendt er de eneste to steder jeg debatterer Brøndby, og fck tråden... debatterer aldrig i chatten, det er i hert fald meget sjældent...

For få dage siden hærgede du chatten i en ret... personlig og "hadsk" samtale Grønthandleren.

Og som jeg lige har skrevet i mit forrige indlæg: Desuden er det et udtryk for at jeg som mange ikke bare giver mig, men hele tiden finder modargumenter... det er btw sådan man holder en debat kørende!!

Hvorfor holde en debat kørende, når man er ude og skide på lars tyndskidsmarker?! nu har dig og zone diskuteret vingaard i dagevis. Kom nu videre, han kommer formentligt ikke til klubben.

Hører du i øvrigt nogensinde politikerer give hinanden ret... Nej de finder også hele tiden modargumenter mod det de andre siger siger... Tror du skal sætte dig ind i hvordan man skaber en længervarende debat, i stedet for at kritiserer mig for som jeg forstår det, nogle gange ikke bare at give mig!

Er du politiker?! Nej, du er en lille knøs på FmFreaks.dk's forum. Ikke andet. Lev dig ind i det i stedet for en politikkerrolle. Hvem kan lide politikere?!

For hvorfor skulle jeg give mig hvis jeg ikke er enig, og kan modargumenterer det som bliver sagt... Huh

Det er da fint at være uenig, men efter en skide samtale om en spiller, der formentligt slet ikke skifter i dette vindue, bør man sgu lige revurdere situationen i stedet for at være så snæversynet Smiley

Du er velkommen til at sende mig en PB med dit svar, jeg ønsker ikke at fortsætte i denne tråd, da det er lidt malplaceret. Men send mig gerne dit svar på PB's, så skal jeg nok svare Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #17393: 18 Jul 2008, 01:24 »

Jeg kan godt se dit udgangspunkt men vi er nu ikke inde på borgen, VK. Og det er træls at du skal være så.. Ivrig, eller. Jeg ved ikke hvad man skal kalde det. Men du burde kunne give den person du debattere med ret og så tilføje dit og dat osv. I stedet for fuldstændig BLANKT at afvise alting, for som sagt så er det ikke et folketingsvalg der bliver holdt når du debattere Wink Peace

Kan godt se hvad du mener, og vil gerne erkende at jeg nogle gange godt kunne give positiv respons i debatter Peace ( se her djævlen, sådan giver man konstruktiv kritik)..

Men omvendt, kan jeg heller ikke forstå hvorfor man skal give modparten ret, hvis vedkommendes argumenter ikke stemmer overens med det man selv mener... Ved godt det ikke er Borgen, men princippet var godt... For jeg diskuterer kun hvis jeg er uenig med folk... Og derfor kan jeg jo ikke give folk ret hvis jeg er af en helt anden holdning...  Smiley

Og nu så jeg lige dit svar djævlen... Jeg kan kun tilføje at du slet ikke har sat dig ind i noget... du aner ikke hvad der gik forud for mig og GH's lille disk i chatten, og du aner jo ikke at mig og Zone generelt har et lidt forskelligt syn på hvordan vi skal købe ind i Brøndby...

Og du brude måske også sætte dig ind i hvor passioneret jeg er i Brøndby, og derfor kan jeg diskuterer fra nu af og til juleaften om Brøndby...

Hvorfor holde en debat kørende, når man er ude og skide på lars tyndskidsmarker= Er jeg ude og skide på lars t's marker når jeg kan modargumentere det som er sagt... Måske er det bare dig som ikke sætter dig ind i hvad vi diskuterer, og hvorfor vi diskuterer det...

Og til det med Christiansborg... Jeg tager det som et eksempel, og du begynder at snakke om at jeg leger politikker osv... Måske er det dig som er ude og skide på lars t's marker Peace

Jeg prøver at have en god, seriøs, langvarig debat kørende, hvor jeg forsøger at få mit budskab igennem... Hvis det er snæversynet i din verden, siger det mere om dig end, om mig!

« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 01:26 af verdenskrig » Logged

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #17394: 18 Jul 2008, 01:28 »

Og vi kan lige tage dit svar her, og så tager vi den over pb, hvis der var mere du var utilfreds med Smiley

Cool

Djævlen
Gæst

« Svar #17395: 18 Jul 2008, 01:40 »

Jeg får lange nosser at høre på dig Djævlen ..

Det lyder som om du er ude hvor du ikke kan bunde.

Alle med en mening kan vel lide politikere ?

Dine kugler skulle forhåbentligt længe være nede, men nok om det Smiley

Hvis alle med en mening kan lide politikere, så er de ikke særligt velvidende om vores samfund. Jeg vil da netop sige, at hvis du har en politisk mening, og du rent faktisk er interesseret i skidtet, så vil du netop ikke bryde dig om alle politikere.

Djævlen
Gæst

« Svar #17396: 18 Jul 2008, 01:45 »

Jeg siger heller ikke at man er enige med alle politikere men med 1 kan man vel godt være enig med ?

Hvorfor tror du at folketings salen findes ? det er der de giver argumenter for hvorfor man ikke skal stemme ja og nej .

du ved måske ikke hvorfor der er 179 medlemmer i folketinget ?

Hej lille ven.

Jeg går på en samfundsfalig linje, hvor politik er hovedfaget. Nej, jeg ved intet om politik. Den almene holdning i stuerne, er at politikere er folk, der siger ting for at glæde individet. Derfor mit udbrud. At det så dækker mere over det enkelte individs inkompetence er en anden sag, og det hører slet ikke til i tråden her. Ønsker du at blive svaret, kan du sende mig en PB, ligesom jeg har opfordret VK til.

Yessir
Manager

« Svar #17397: 18 Jul 2008, 02:36 »

Hurtigt og måske dumt? spørgsmål... Hvorfor starter du ikke selv med at sende en pb, hvis du er så forhippet på at andre skal gøre det?

verdenskrig
Manager

« Svar #17398: 18 Jul 2008, 02:50 »

Hurtigt og måske dumt? spørgsmål... Hvorfor starter du ikke selv med at sende en pb, hvis du er så forhippet på at andre skal gøre det?

Som så meget andet ved ham, undrer det også mig crazy

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17399: 18 Jul 2008, 08:52 »

så tager vi den over pb

Det er det fornuftigste du nogensinde har sagt, verdenskrig. Efterlev lige det.

Sider: 1 ... 1158 1159 [1160] 1161 1162 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010