home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1152 1153 [1154] 1155 1156 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221869 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17295: 17 Jul 2008, 12:42 »

Sådan ser målet ud forfra uden målmand. Mon ikke Morten "Duncan" Rasmussen, Alexander Farnerud eller Chris Katongo får samme syn i kampen mod B36?

Det er da vel sjældent at man ser målet uden målmand som spiller.. Især fra den vinkel Opstemt

Jeg tror nu at det er standard at man graver stolperne ned. Det er jo ikke ret mange stadions som bruges til andet end fodbold. Og når de er gravet ned, så rykker de sig jo ikke når keeperen sparker til stolpen engang imellem, eller spillerne flyver ind i målet. Det er jo ikke ishockey det her Opstemt

Nej, men ofte ser man vel at målene flyttes for at bevare en god græsplæne over-all. Men det kan da være de har haft en dialog med Holmén, som ønskede de skulle graves ned - så han kunne sparke igennem  Peace

Echoes, Silence, Patience and Grace

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #17296: 17 Jul 2008, 12:44 »

Hehe enig i alt.. Men hvide net tak Peace

Sort net er vejen frem  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #17297: 17 Jul 2008, 12:45 »

Sort net er vejen frem  Wink

Syntes jeg ik Wink

det ser langt flottere ud når man buldrer bolden i et hvidt net Opstemt... Bare se da fck havde lidt scoringskrise i efteråret, og foråret... der spillede de med sorte net Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #17298: 17 Jul 2008, 12:47 »

Pt. mangler vi ingen angriber, men kan Skoubo holde sig skadesfri/begrænse skaderne i efteråret så vil han bestemt være værd, at holde øje med. Bernburg, og Vingaard for den sags skyld, vil jeg se præstere over 2-3 år før de evt. kommer til Smiley

Hvis vi giver dem 2-3 år vil de allerede være solgt. Og desuden vil prisen være meget højere end nu  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #17299: 17 Jul 2008, 12:48 »

Hvis vi giver dem 2-3 år vil de allerede være solgt. Og desuden vil prisen være meget højere end nu  Wink

Til gengæld ved vi om de kan præstere over flere år Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #17300: 17 Jul 2008, 12:48 »

Hvilket jeg nu i 2-3 uger intensivt har forsøgt at forklare zone crazy
Til gengæld ved vi om de kan præstere over flere år Smiley

Og det nytter hvad, hvis de begge er solgt til bundesligaen, eller fck crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #17301: 17 Jul 2008, 12:51 »

Hvilket jeg nu i 2-3 uger intensivt har forsøgt at forklare zone crazy

Til dels osse mig... Vingaard ville være en genial signing! Mod Polen var han rigtig god, og kan man spille på højt niveau med et EM-hold har man også klasse nok til toppen af suppen... Cool

Zone 43
Manager

« Svar #17302: 17 Jul 2008, 12:52 »

Randrup klar i august Ubeslutsom

Og det nytter hvad, hvis de begge er solgt til bundesligaen, eller fck crazy

At de kan præstere over flere år Rullende Øjne

Til dels osse mig... Vingaard ville være en genial signing! Mod Polen var han rigtig god, og kan man spille på højt niveau med et EM-hold har man også klasse nok til toppen af suppen... Cool

Så nu skal de også bedømmes ud fra én landskamp som betød noget som helst Rullende Øjne .. Jamen, hvorfor henter vi så ikke en Borat. Kazakshtan havde vidst et par gode landskampe under EM-kvalen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #17303: 17 Jul 2008, 12:55 »

Så nu skal de også bedømmes ud fra én landskamp som betød noget som helst Rullende Øjne .. Jamen, hvorfor henter vi så ikke en Borat. Kazakshtan havde vidst et par gode landskampe under EM-kvalen..

Jamen man udtager jo ik en spiller der ik har gjort sig fortjent til det  Shockeret

Zone 43
Manager

« Svar #17304: 17 Jul 2008, 12:57 »

Jamen man udtager jo ik en spiller der ik har gjort sig fortjent til det  Shockeret

Der var en masse skader på den plads, og vidst nok også nogen andre pladser, så MO blev nød til at udtage ham Rullende Øjne

- Daniel Agger.

Djævlen
Gæst

« Svar #17305: 17 Jul 2008, 12:58 »

Jeg tror det Zone mener, er at man konstant ser spillere, der præsterer godt et enkelt år, for derefter at skabe sig en karriere udfra det.. jeg nævner blot Foldgast..

verdenskrig
Manager

« Svar #17306: 17 Jul 2008, 12:59 »

Randrup klar i august Ubeslutsom

At de kan præstere over flere år Rullende Øjne

Ja men hvad fanden gavner det os crazy...

Zone kom nu ind i den berømte kamp Grin Tunge

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #17307: 17 Jul 2008, 13:00 »

Jeg tror det Zone mener, er at man konstant ser spillere, der præsterer godt et enkelt år, for derefter at skabe sig en karriere udfra det.. jeg nævner blot Foldgast..
Foldgast spillede godt i halvanden år i Brøndby før han blev solgt Wink... Han var faktisk en dygtig angriber Smiley

Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #17308: 17 Jul 2008, 13:03 »

Det mener jeg slet ikke man kan sammenligne. Foldgast havde 1-2 gode år før han gik i stå og røg NED ad rangstigen med skiftet til Rot-Weiss Essen. Han har aldrig set skyggen af landsholdet. Vingaard har både spillet U-19 og U-21 så han har altid haft kvaliteter. Et skifte til BIF vil være et skridt OP ad rangstigen, så er langt fra enige med jer!

Vingaard kommer til at blive en profil i DK, og kunne sagtens se ham spille i Holland eller Tyskland om nogle år!

verdenskrig
Manager

« Svar #17309: 17 Jul 2008, 13:05 »

Det mener jeg slet ikke man kan sammenligne. Foldgast havde 1-2 gode år før han gik i stå og røg NED ad rangstigen med skiftet til Rot-Weiss Essen. Han har aldrig set skyggen af landsholdet. Vingaard har både spillet U-19 og U-21 så han har altid haft kvaliteter. Et skifte til BIF vil være et skridt OP ad rangstigen, så er langt fra enige med jer!

Vingaard kommer til at blive en profil i DK, og kunne sagtens se ham spille i Holland eller Tyskland om nogle år!

Plus at vingaard ville passe ualmindeligt godt ind hvis vi skulle spille med diamant på midten Thumbs Up.. For han har netop de kvaliteter som en klasse tovejsspiller skal have Smiley

Cool

Sider: 1 ... 1152 1153 [1154] 1155 1156 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010