home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  2 Brugere, 1191 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 56 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1078 1079 [1080] 1081 1082 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223227 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16185: 28 Jun 2008, 13:00 »

Undskyld mig, men tror I helt ærligt på Lars Jacobsen? Han har selv udtalt at han ville spille på højeste niveau, og skulle han endelig komme hjem til Danmark, så vælger han udentvivl FCK eller OB. Smiley
Højeste niveau Rullende Øjne...

Hvorfor kalder du Fck, og Ob som højeste niveau funny... Hvis han skal spille på højeste niveau skal han vel vælge Aab Rullende Øjne...

Og hvorfor skal han lige vælge fck, frem for Brøndby... Brøndby har vundet en titel sidste sæson, og er med i europa ligesom fck, plus at han sikkert ser at vi også er i gang med at forstærke holdet kraftigt, mens det eneste Fck går efter er Rommedahl nr 2...

Han ville samtidigt få en fast plads hos os, hvorimod han vil sku kæmpe om pladsen med en tjekkisk landsholdsspiller hos Fck...

Taget alt det her i betragtning bør han da KLART vælge os, og ja selvfølgelig tror jeg på det.. Ellers ville jeg ikke skrive det Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #16186: 28 Jun 2008, 13:24 »

http://90min.dk/holmen-vi-vil-vinde-guld/ Sådan Holmén Thumbs Up Glæder mig virkelig til sæsonen starter !!

verdenskrig
Manager

« Svar #16187: 28 Jun 2008, 13:30 »

http://90min.dk/holmen-vi-vil-vinde-guld/ Sådan Holmén Thumbs Up Glæder mig virkelig til sæsonen starter !!
Har vi ikke hørt det før Rullende Øjne

Lad os se hvordan vi ligger efter de første 10 kampe, og så kan vi derfra se om guldet vil være realistisk Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #16188: 28 Jun 2008, 13:34 »

Hvorfor kalder du Fck, og Ob som højeste niveau funny... Hvis han skal spille på højeste niveau skal han vel vælge Aab Rullende Øjne...

Mon ikke, at Lars Jacobsen med "højeste niveau" mener udlandet. Det er vel stadig hans ambition.

Og hvorfor skal han lige vælge fck, frem for Brøndby... Brøndby har vundet en titel sidste sæson, og er med i europa ligesom fck, plus at han sikkert ser at vi også er i gang med at forstærke holdet kraftigt, mens det eneste Fck går efter er Rommedahl nr 2...

Fordi FCK på nuværende tidspunkt er syvmileskridt foran Brøndby. At hævde andet er indbildning, uanset hvem man holder med. Selvfølgelig er FCK mere attraktive end os.

verdenskrig
Manager

« Svar #16189: 28 Jun 2008, 13:36 »

Mon ikke, at Lars Jacobsen med "højeste niveau" mener udlandet. Det er vel stadig hans ambition.

Fordi FCK på nuværende tidspunkt er syvmileskridt foran Brøndby. At hævde andet er indbildning, uanset hvem man holder med. Selvfølgelig er FCK mere attraktive end os.

det første er sikkert rigtigt nok Skuffet...

Men udover det økonomiske er jeg sku ikke enig... Det var jeg måske for et års tid siden.. Mener fck har formøblet det forspring de igennem deres cl deltagelse havde til os...

Syntes på ingen måde deres hold er skræmmende mere... Og kan ike forstå hvorfor du gør Huh Ubeslutsom

Desuden spiller vi i samme europæiske turnering som dem, og har et stadion som kun er 7.000 pladser mindre end deres..

Where is the big difference Rullende Øjne... Syntes der er kommet mode i at sige fck og så alle de andre... Men den køber jeg ikke... I hvertfald ikke længere Peace

Cool

Djævlen
Gæst

« Svar #16190: 28 Jun 2008, 13:38 »

Han ville samtidigt få en fast plads hos os, hvorimod han vil sku kæmpe om pladsen med en tjekkisk landsholdsspiller hos Fck...

Taget alt det her i betragtning bør han da KLART vælge os, og ja selvfølgelig tror jeg på det.. Ellers ville jeg ikke skrive det Tunge

Ja okay.. lad os nu kigge på facts: FCK kæmper om medaljer i ligaen, Brøndby kæmper om at undgå nedrykning. Lars Jacobsen er en kvalitetsspiller med fortid i OB og FCK - derfor skulle han vælge dem, hvis han vender hjem. Det er jo soleklart. Med højeste niveau mener jeg selvfølgelig udlandet.

FCK er langt foran Brøndby. Hvis du ikke kan se det, så ved jeg sgu ikke hvad der er galt med denne verden. En pokaltitel er jo intet at prale af, medmindre man vitterligt er en bundklub. En topklub, som skal kunne lokke Lars Jacobsen til, går efter ligatitler - i hvert fald hvis vi snakker Danmark.

Djævlen
Gæst

« Svar #16191: 28 Jun 2008, 13:39 »

Where is the big difference Rullende Øjne... Syntes der er kommet mode i at sige fck og så alle de andre... Men den køber jeg ikke... I hvertfald ikke længere Peace

De sidste 5 sæsoner siger det jo KLART. Specielt de sidste to.

verdenskrig
Manager

« Svar #16192: 28 Jun 2008, 13:43 »

Ja okay.. lad os nu kigge på facts: FCK kæmper om medaljer i ligaen, Brøndby kæmper om at undgå nedrykning. Lars Jacobsen er en kvalitetsspiller med fortid i OB og FCK - derfor skulle han vælge dem, hvis han vender hjem. Det er jo soleklart. Med højeste niveau mener jeg selvfølgelig udlandet.

FCK er langt foran Brøndby. Hvis du ikke kan se det, så ved jeg sgu ikke hvad der er galt med denne verden. En pokaltitel er jo intet at prale af, medmindre man vitterligt er en bundklub. En topklub, som skal kunne lokke Lars Jacobsen til, går efter ligatitler - i hvert fald hvis vi snakker Danmark.

Ja det er alt sammen meget fint, men i var da ikke nævneværdigt tæt på at blive mestre Rullende Øjne... Og hvem siger at han lige skifter til dem som han har prøvet at spille for..  Huh

Det sidste giver jeg ikke meget for... For du kan ikke argumentere for på hvilke måder at fck er så langt foran Brøndby udover det økonomiske hvor vi også er ved at komme godt med Smiley..
Og i øvrigt bære de rygter + de udtalelser, og det indkøb der har været klart præg af at vi skal med op og kæmpe om mesterskabet i år... Hvilket vi godt kan med en ny dribler, og en til 2 angribere Thumbs Up...

Og en pokaltitel er noget at prale af når man har haft den største krise sæson ever... I går konstant og tuder os ørene fulde om hvor fantastiske i er, men formår at blive nr 3 sømil fra mesterskabet, og kommer end ikke i finalen i polak turneringen... Jeg er ikke imponeret  Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #16193: 28 Jun 2008, 13:45 »

De sidste 5 sæsoner siger det jo KLART. Specielt de sidste to.
Men er det ikke nu vi snakker om Huh

For ingen tvivl om at vi var LAAAAANGT foran alle for 1-2 år siden... Men i har ligesom vi selv gjorde, formået at lade de andre klubber indhente jer...

Hvis vi snakker de sidste 20 år er vi jo klart bedre end jer... Men vi er ikke længere Danmarks flagskib... Det skifter hele tiden.. Lige nu er Aab det... Så hvad i var eller gjorde for 2 år siden rager mig da en høstak, da i på ingen måde kan bruge det til noget nu...

Jeg snakker heller ikke 5-0 nu vel Peace

Cool

Djævlen
Gæst

« Svar #16194: 28 Jun 2008, 13:46 »

Ja det er alt sammen meget fint, men i var da ikke nævneværdigt tæt på at blive mestre Rullende Øjne... Og hvem siger at han lige skifter til dem som han har prøvet at spille for..  Huh

Det sidste giver jeg ikke meget for... For du kan ikke argumentere for på hvilke måder at fck er så langt foran Brøndby udover det økonomiske hvor vi også er ved at komme godt med Smiley..
Og i øvrigt bære de rygter + de udtalelser, og det indkøb der har været klart præg af at vi skal med op og kæmpe om mesterskabet i år... Hvilket vi godt kan med en ny dribler, og en til 2 angribere Thumbs Up...

Og en pokaltitel er noget at prale af når man har haft den største krise sæson ever... I går konstant og tuder os ørene fulde om hvor fantastiske i er, men formår at blive nr 3 sømil fra mesterskabet, og kommer end ikke i finalen i polak turneringen... Jeg er ikke imponeret  Peace

Jeg er ikke FCK-fan. Jeg er Brøndby-sympasitør.

FCK er jo langt foran. Det bør enhver Brøndby-naiv tilhænger kunne se. Ligaen de sidste fem år viser det tydeligt. Hvad skal jeg argumentere for? FCK er bedre på målmandsposten, bedre i forsvaret, milevidt foran Brøndby på midtbanen og lige dårlige i front. Og ja, det er da fint at Brøndby kan kæmpe med om mesterskabet, hvis man får 3-4 nye spillere - men det er jo naivt at tro, at et hold som FCK ikke forstærker sig, efter en sæson hvor de "kun" blev nummer tre.

Derudover skifter Lars Jacobsen ikke til Danmark i første omgang, og gør han det, er han i den grad ikke interesseret i at kæmpe om en midterplacering.

Pepe
Gæst

« Svar #16195: 28 Jun 2008, 13:48 »

Jeg er hverken glødende FCK eller Brøndby fan, men objektivt set er FCK et par skridt over Brøndby. Bedre økonomi er det første, og FCKs udvikling går hurtigere end Brøndbys det er der ingen tvivl om. Bare kig på FCK for nogle år siden. De lå i den dårligste halvdel af ligaen! Opstemt
Desuden har de været med i Champions League og er mere kendte i Europa.

Djævlen
Gæst

« Svar #16196: 28 Jun 2008, 13:50 »

Men er det ikke nu vi snakker om Huh

Jo. Nu er FCK 5 placeringer bedre end Brøndby.

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #16197: 28 Jun 2008, 13:52 »

Jeg tvivler på at FCK er mere kendte i udlandet,

Djævlen
Gæst

« Svar #16198: 28 Jun 2008, 13:53 »

Nu er det ikke en udenlandsk spiller der skal hentes, hvorfor det er komplet ligegyldigt, Kazak Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #16199: 28 Jun 2008, 13:56 »

Jeg er ikke FCK-fan. Jeg er Brøndby-sympasitør.

FCK er jo langt foran. Det bør enhver Brøndby-naiv tilhænger kunne se. Ligaen de sidste fem år viser det tydeligt. Hvad skal jeg argumentere for? FCK er bedre på målmandsposten, bedre i forsvaret, milevidt foran Brøndby på midtbanen og lige dårlige i front. Og ja, det er da fint at Brøndby kan kæmpe med om mesterskabet, hvis man får 3-4 nye spillere - men det er jo naivt at tro, at et hold som FCK ikke forstærker sig, efter en sæson hvor de "kun" blev nummer tre.

Derudover skifter Lars Jacobsen ikke til Danmark i første omgang, og gør han det, er han i den grad ikke interesseret i at kæmpe om en midterplacering.

Bedre på målmandsposten Huh.. hvis man gør op i drop og fejl, tror jeg ikke der hersker tvivl om at jesper har lavet en del flere af dem end stephan Peace

Forsvaret: Hvor er i bedre der Rullende Øjne.. Gravgaard har spillet af helvedes til, og ulrik laursen har ik været den forstærkning man håbede.. antonsson vil jeg end ikke kommenterer... zanka er et talent, men ikke fast!
Vi har forårets bedste indkøb(Max) som overstråler de ovennævnte i stor grad her i foråret, plus at vi nu har Jönsson som så vidt jeg husker var den mest eftertragtede midtstopper i allsvenskaen Peace... Og vi har en landsholds back, plus en med fremtid i...

Midtbanen: Får vi farnerud/ Vingaard ser vores midtbane sådan her ud.. ellers er det med mike jensen eller ericsson..

Farnerud/ Mike jensen/ ericsson
Retov- holmen
Gisla

Mens deres ser sådan ud

Hutschinson( grønkjær er skadet)- nørregaard-kvist- sionko...

Hvor er klasseforskellen Rullende Øjne..

angrebet er vi enige om, og derfor siger jeg at vi skal mindst have en ny...

Igen.. Hvor var klasseforskellen Huh

Selvfølgelig skal fck da nok få købt ind, men bliver det på samme niveau som det seneste halvanden år, mener jeg ik der er noget at frygte Thumbs Up...

Jeg er stadig ikke enig, og det har intet med naiv at gøre... vil nemlig gerne erkende at vi har et stykke op til et hold som Aab... Deres hold er virkelig spækket med klasse, og får de en angriber til curth, så bliver de sikkert mestrer igen Skuffet..

Cool

Sider: 1 ... 1078 1079 [1080] 1081 1082 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010