home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1148 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 46 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1077 1078 [1079] 1080 1081 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223170 gange)
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16170: 27 Jun 2008, 18:39 »

slowhand, har lige skrevet det  Peace

øv Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #16171: 27 Jun 2008, 18:40 »

Juve og en evt. Rangers er netop IKKE træningskampe, men derimod showkampe. Der står ikke noget om showkampe i aften, og derfor skal vi punge ud for det!

Ok, troede kun det var kampen mod Derpotivo der var en showkamp eller afskedskamp om man vil...

Kan godt forstå at i så er lidt tosset over de to kampe så, men vil stadig påstå at til den førnævnte kamp så synes jeg det er i orden at alle skal betale...

GudenEricsson
Gæst

« Svar #16172: 27 Jun 2008, 18:50 »

Har samme holdning som absa. Fint nok med Depo kampen, men Juve og Rangers synes jeg er skidt man skal betale selvom man har sæson kort...

Kan godt forstå at i så er lidt tosset over de to kampe så, men vil stadig påstå at til den førnævnte kamp så synes jeg det er i orden at alle skal betale...

Sidste år mod Chelsea kostede det 220 for voksen, selv om man har sæson kort. Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #16173: 28 Jun 2008, 10:50 »

Elsker dig Hr. mand. http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156028 Og tjek lige hvor misundelig Don Øf Grin

Sådan dér!

EDIT: Han bliver stor Thumbs Up http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156032
« Seneste Redigering: 28 Jun 2008, 10:57 af BenMusalho » Logged

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #16174: 28 Jun 2008, 12:25 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85645

Lars Jacobsen & Jan Kristiansen har forladt Nürnnberg.

Håber vi snupper Jan Kristiansen Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #16175: 28 Jun 2008, 12:26 »

Elsker dig Hr. mand. http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156028 Og tjek lige hvor misundelig Don Øf Grin

Sådan dér!

funny funny funny funny funny

KÆFT der er begyndt at ske noget ude på vestegnen Opstemt Thumbs Up.. Sådan en koncert skal nok give en masse kolde kontanter, som kan bruges i klubbens daglige arbejde... Fandme en genial aftale de byder ind med her Cool..

Og hvad andet kan man forvente af John Øv... Manden har så ondt i røven lige så snart at andre klubber foretager sig noget der ikke har med fodbold at gøre... Han kan ikke klare at Fck som klub ikke længere er de førende i dk (Faktisk langt fra), og så bliver han tvær når de også bliver indhentet på andre fronter...  funny Opstemt Thumbs Up

Hurra for den forudsigelige John Øv Cool Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #16176: 28 Jun 2008, 12:27 »

Skulle lige til at poste det. Ville være rigtig rigtig fedt. Lars Jacobsen ville også være rigtig godt, hvis han kunne slippe af med skaderne.

Smiley Kom så AB, snup JK !

verdenskrig
Manager

« Svar #16177: 28 Jun 2008, 12:28 »

Hvorfor ik også Lars Huh... Manden er den mest geniale højreback, og kæft han ville pynte på vores hold Thumbs Up.

Det ville samtidigt give Randrup en god læremester Smiley..

Og skide vær med om han er tidligere fucker... Bare han har det fodboldmæssige i orden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #16178: 28 Jun 2008, 12:30 »

Lars Jacobsen - Jon Jönsson - Max - Thomas Rasmussen

Så ville vi da have et spændende forsvar i hvert fald. Jeg så hellere Lars Jacobsen i klubben end Jan Kristiansen, men jeg tror ikke, at vi får nogen af dem.

BenMusalho
Gæst

« Svar #16179: 28 Jun 2008, 12:31 »

funny funny funny funny funny

KÆFT der er begyndt at ske noget ude på vestegnen Opstemt Thumbs Up.. Sådan en koncert skal nok give en masse kolde kontanter, som kan bruges i klubbens daglige arbejde... Fandme en genial aftale de byder ind med her Cool..

Og hvad andet kan man forvente af John Øv... Manden har så ondt i røven lige så snart at andre klubber foretager sig noget der ikke har med fodbold at gøre... Han kan ikke klare at Fck som klub ikke længere er de førende i dk (Faktisk langt fra), og så bliver han tvær når de også bliver indhentet på andre fronter...  funny Opstemt Thumbs Up

Hurra for den forudsigelige John Øv Cool Peace
Ja det er fandme genialt! Det kan ikke siges nok, hvor godt det var at PB fik fat i Hr. mand Thumbs Up

Citat
Man kan jo se rundt i lille Danmark, hvor mange der har prøvet at lave koncerter, og hvordan det er gået. Så held og lykke med det, venner.

Hahaha, hvor kan man mærke skuffelsen i ham! 80.000 vs 55.000 - hvad mon de vælger??

Haraldsson 1-0 Don Øf

BenMusalho
Gæst

« Svar #16180: 28 Jun 2008, 12:33 »

Hvorfor ik også Lars Huh... Manden er den mest geniale højreback, og kæft han ville pynte på vores hold Thumbs Up.

Det ville samtidigt give Randrup en god læremester Smiley..

Og skide vær med om han er tidligere fucker... Bare han har det fodboldmæssige i orden Peace
Enig. Men tror bare ikke at vi skal have en spiller som er så meget skadet igen. Husk på hvordan det gik med Bissen.

verdenskrig
Manager

« Svar #16181: 28 Jun 2008, 12:34 »

Ja det er fandme genialt! Det kan ikke siges nok, hvor godt det var at PB fik fat i Hr. mand Thumbs Up

Hahaha, hvor kan man mærke skuffelsen i ham! 80.000 vs 55.000 - hvad mon de vælger??

Haraldsson 1-0 Don Øf[

Ja fandme det mest geniale Per B ever har gjort... tror han får kæmpe betydning for klubben Thumbs Up...

Og Don Ø pg PSE er allerede sat... Det kan godt være at de har det vildeste overskud anyways, men de kan ik længere finde ud af at bruge det på gode spillere, og nu er de andre klubber deriblandt os også ved at komme efter dem på det økonomiske område...

Lugter man en krise hos Don Rullende Øjne

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #16182: 28 Jun 2008, 12:35 »

Enig. Men tror bare ikke at vi skal have en spiller som er så meget skadet igen. Husk på hvordan det gik med Bissen.
Han var jo sjældent skadet hos fck... Tror bare han har været uheldig, og han skal nok komme godt igen Peace

Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #16183: 28 Jun 2008, 12:55 »

Han har virkelig sat gang i noget stort på vestegnen, ham Herminator (;
Så kan Don Øf lære det:

- Man kan jo se rundt i lille Danmark, hvor mange der har prøvet at lave koncerter, og hvordan det er gået. Så held og lykke med det, venner,
Det kan man kun grine af Opstemt

Men spændende med evt Lars Jacobsen & Jan Kristiansen.

Djævlen
Gæst

« Svar #16184: 28 Jun 2008, 12:56 »

Undskyld mig, men tror I helt ærligt på Lars Jacobsen? Han har selv udtalt at han ville spille på højeste niveau, og skulle han endelig komme hjem til Danmark, så vælger han udentvivl FCK eller OB. Smiley

Sider: 1 ... 1077 1078 [1079] 1080 1081 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010