home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1229 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 51 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1075 1076 [1077] 1078 1079 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4222928 gange)
mini90
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16140: 27 Jun 2008, 12:07 »

Godt, så kan vi sælge ham for et lidt større beløb. Smiley

Vingaard ville være rigtig nice! Retov på OMC som den kreative og så Vingaard og Holmén som kan ligge og styre den centrale midtbane, med Gisla lige bagved til at rydde op. *savle*

Hvis Retov bliver solgt, så ryger Lorentzen ind på OMC, og er den type som afgør kampen på egen hånd. Føler at Retov er bedre end Lorentzen, så han må være i jokerens rolle indtil videre. Han har dog et stort potentiale, så en gang er det ham der skal ligge der.

Thumbs Up

Lorentzen ska ligge på kanten efter min smag. Ellers enig i det meste du siger !  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #16141: 27 Jun 2008, 12:09 »

Godt, så kan vi sælge ham for et lidt større beløb. Smiley

Vingaard ville være rigtig nice! Retov på OMC som den kreative og så Vingaard og Holmén som kan ligge og styre den centrale midtbane, med Gisla lige bagved til at rydde op. *savle*

Hvis Retov bliver solgt, så ryger Lorentzen ind på OMC, og er den type som afgør kampen på egen hånd. Føler at Retov er bedre end Lorentzen, så han må være i jokerens rolle indtil videre. Han har dog et stort potentiale, så en gang er det ham der skal ligge der.

Thumbs Up

Enig i alt undtagen Retpv på den offensive... Syntes ikke vi skaber nok med ham der...  Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #16142: 27 Jun 2008, 12:12 »

Det kunne være super fedt hvis vi får Vingaard

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BenMusalho
Gæst

« Svar #16143: 27 Jun 2008, 12:16 »

Lorentzen ska ligge på kanten efter min smag. Ellers enig i det meste du siger !  Opstemt
Ja, men vi spiller ikke med kanter. Så det kan han ikke. Ellers ville jeg også hellere have ham dér.
Enig i alt undtagen Retpv på den offensive... Syntes ikke vi skaber nok med ham der...  Ubeslutsom

Han er da en af dem der holder det hele i gang. Han ligger og kontrollerer spillet på midtbanen. Jeg ser ham som uundværlig. Han skal dog lære også at spille bolden andre steder hen end på fløjene. Det er nemlig ikke altid det dur, da det kun er backsne vi har derude.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #16144: 27 Jun 2008, 12:22 »

Jan K., Zidan eller Poulsen ville være vildt nice, men jeg frygter lidt at det kunne blive Tullberg. Der er dog ikke nogen, som siger at en handel en af Benes' 'kunder' bliver til noget :-)

Præcis, som man kan se på listen findes der også Brøndbyspillere derpå. Det kan jo være han bare er der for at se hvordan de har det?

Ingen Vingaard til Vestegnen
http://www.jv.dk/artikel/444159
« Seneste Redigering: 27 Jun 2008, 12:53 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

MLL
Manager

« Svar #16145: 27 Jun 2008, 14:23 »

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst

« Svar #16146: 27 Jun 2008, 14:26 »

.. og jeg er i Italien Græder Græder Græder Så kan ikke se den, han får den største klapsalve nogensinde.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #16147: 27 Jun 2008, 14:28 »

det er sgu ærgeligt han ikke lige får rekorden. det har han fandme fortjent.

BenMusalho
Gæst

« Svar #16148: 27 Jun 2008, 14:29 »

Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Han havde fandme fortjent den rekord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Og jeg kan ikke se kampen. Er helt ovre i vestjylland.  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Tavares
Manager

« Svar #16149: 27 Jun 2008, 14:31 »

GræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræderGræder

Bruno Caboclo. Siger det bare.

verdenskrig
Manager

« Svar #16150: 27 Jun 2008, 14:32 »

TAK FOR ALT PER NIELSEN Skuffet!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MLL
Manager

« Svar #16151: 27 Jun 2008, 14:34 »

Deportivo La Coruña kampen kommer til at trække flere tilskurer end Juve kampen.

Tilbage på FmF Opstemt

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #16152: 27 Jun 2008, 14:58 »

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Tavares
Manager

« Svar #16153: 27 Jun 2008, 15:28 »

Haha god joke onefootball Opstemt

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #16154: 27 Jun 2008, 15:29 »

Sider: 1 ... 1075 1076 [1077] 1078 1079 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010