home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1146 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1060 1061 [1062] 1063 1064 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4225119 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15915: 24 Jun 2008, 11:24 »

Hvor mange procent havde vi rettighed til? 10-15%?
Var det ikke mere Opstemt.. syntes der blev talt om 30 Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #15916: 24 Jun 2008, 11:34 »

Var det ikke mere Opstemt.. syntes der blev talt om 30 Peace

Andelen bliver mindre og mindre for hvert år...

Det var 30% efter første sæson, men jeg ved ikke hvad det er nu

verdenskrig
Manager

« Svar #15917: 24 Jun 2008, 11:37 »

Andelen bliver mindre og mindre for hvert år...

Det var 30% efter første sæson, men jeg ved ikke hvad det er nu
Så kan de godt se at få solgt ticked off Græder crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15918: 24 Jun 2008, 12:16 »

Hvem skal vi håbe på Torsdag?

Uden tvivl er mit håb Michael Jakobsen, og så Dunken den anden vej. Så har vi en mere harmonisk trup, med en klassespiller mere, og en færre på skadeslisten.

Echoes, Silence, Patience and Grace

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15919: 24 Jun 2008, 12:24 »

Uden tvivl er mit håb Michael Jakobsen, og så Dunken den anden vej. Så har vi en mere harmonisk trup, med en klassespiller mere, og en færre på skadeslisten.

det kunne faktisk godt være, da Aab jo leder efter en angriber.. bliver da interessant at se hvad det ender med Smiley

It's all, part of the plan.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15920: 24 Jun 2008, 12:29 »

Er 99,9% på at Duncan ikke bliver solgt inden torsdag Wink Håber selv på Jan Kristiansen! Thumbs Up Daniel Braaten kunne også være fræk Smiley

Djævlen
Gæst

« Svar #15921: 24 Jun 2008, 12:31 »

Hvad med en af Farnerud-brødrene?

JKJ
Gæst

« Svar #15922: 24 Jun 2008, 12:41 »

det kunne faktisk godt være, da Aab jo leder efter en angriber.. bliver da interessant at se hvad det ender med Smiley

Ja men hvis vi sælger MJ mangler vi så pludselig en i forsvaret... Og med Duncan får vi jo en kronisk skadet spiller... så tak men nej tak Wink

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15923: 24 Jun 2008, 12:47 »

Ja men hvis vi sælger MJ mangler vi så pludselig en i forsvaret... Og med Duncan får vi jo en kronisk skadet spiller... så tak men nej tak Wink
haha Opstemt

It's all, part of the plan.

JKJ
Gæst

« Svar #15924: 24 Jun 2008, 12:52 »

Og ikke for at provokere nogen eller noget, men har svært ved at se hvad et skifte vil gøre godt... MJ kommer altså til at spille om kval til CL og evt UEFA...

Desuden er han hos de forsvarende mestre som har haft en fantastisk sæson... Hvis han kommer til BIF kommer han til et hold der har haft nogle gevaldige op og nedture de seneste 2 sæsoner og stadig ikke er helt stabil...

Så igen, ikke for at provokere, men imo vil det altså være et lille step ned af stigen hvis han smutter til jer...  Peace

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15925: 24 Jun 2008, 12:54 »

Og ikke for at provokere nogen eller noget, men har svært ved at se hvad et skifte vil gøre godt... MJ kommer altså til at spille om kval til CL og evt UEFA...

Desuden er han hos de forsvarende mestre som har haft en fantastisk sæson... Hvis han kommer til BIF kommer han til et hold der har haft nogle gevaldige op og nedture de seneste 2 sæsoner og stadig ikke er helt stabil...

Så igen, ikke for at provokere, men imo vil det altså være et lille step ned af stigen hvis han smutter til jer...  Peace
Desværre meget enig. Tror ikke vi kan lokke MJ til brøndby, men på den anden side; Penge kan jo ændre en del Wink Umilbart ser jeg ham som urealistisk...

Zone 43
Manager

« Svar #15926: 24 Jun 2008, 12:58 »

Kunne det være Vingaard?

- Et andet rygte vil vide, at Brøndbys Martin Spelmann skulle indgå i en eller anden form for byttehandel med jeres Martin Vingaard?

– Det er også et rygte, jeg har hørt, men det har intet på sig. Det er i hvert fald ikke noget, der vil ske her og nu, og generelt vil vi ikke kommentere på rygter omkring Martin, for vi har været i den mølle før med Demba og Zimling. Martin skal have hovedet fri til at spille fodbold, og vi vil i hvert fald ikke gøre noget for at holde rygterne i gang.

http://www.jv.dk/artikel/441619

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15927: 24 Jun 2008, 13:09 »

Nu er det jo ingen hemmelighed at MJ er Brøndby fan, så mon ikke det trækker gevaldigt mod et skifte. Samtidig kan man jo hurtigt konkludere at Aab næppe kommer i CL gruppespillet, med deres spillermateriale (ikke for at provokere, men sådan ser jeg det nu) Så det bliver UEFA for begge trupper. Desuden ligger Vestegnen op til 1-2 transfers mere, og når MJ kan se at han er den første - mon så ikke han kan regne ud at overliggeren for vores transfers er hævet betydeligt.
Han må da læse aviser?

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager

« Svar #15928: 24 Jun 2008, 13:16 »

Uanset hvordan man vender og drejer det er Brøndby en størrer klub en Aab... Siger ikke bedre, men størrer med største muligheder for fremtiden...

Det kan godt være at vi lige nu ik er bedst, men MJ må vel for faen huske bare 3 år tilbage.. Der fik vi hele dk til at savle, og hvis han er Brøndby fan, må han da ønske at se det igen, plus at han også må vide at Brøndby per tradition er et tophold, mens Aab kommer op en gang hver 5-6 år og blander sig!..

Jeg tror på et skifte med ham Thumbs Up

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #15929: 24 Jun 2008, 13:19 »

Nu er det jo ingen hemmelighed at MJ er Brøndby fan, så mon ikke det trækker gevaldigt mod et skifte. Samtidig kan man jo hurtigt konkludere at AaB næppe kommer i CL gruppespillet, med deres spillermateriale (ikke for at provokere, men sådan ser jeg det nu) Så det bliver UEFA for begge trupper. Desuden ligger Vestegnen op til 1-2 transfers mere, og når MJ kan se at han er den første - mon så ikke han kan regne ud at overliggeren for vores transfers er hævet betydeligt.
Han må da læse aviser?
k

Vi skal nok være mere end heldig hvis det sker...  Peace

Men AaB behøver ikke sælge denne gang for at få et overskud, eller et lille underskud, som klubben har været nød til de sidste mange år...
Desuden er der jo mange spillere som spiller i andre klubber end deres favoritklub, ved iøvrigt ikke hvor du har fået det fra han er BIF fan men lad nu det ligge...

Og fordi at i ligger op til 1-2-3 flere transfers er det jo ikke ensbetydene med at han vil til jer... I kan jo sagtens lave en sådan melding uden at der sker mere - ikke fordi jeg ikke tror at i får op til 5 nye for jeg tror der sker en del hos jer her i sommerpausen...

Desuden har han udtalt at han er glad for at hans "gamle" ven fra PSV er endt i AaB og ser frem til et sammenarbejde med ham så det trækker vel den anden vej  for at han bliver...

Sider: 1 ... 1060 1061 [1062] 1063 1064 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010