|
Zone 43
|
|
Så bliver det ikke bedre  @ Thore : Han har vidst også trænet Hollands U17 og U19 landshold hvis jeg ikke tager fejl 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Det vil da også love meget godt for talent udviklingen i Brøndby
Han har trænet nogle U-16 og U-18 landshold tror jeg, og så en topklub i Qatar. Men han kunne helt sikkert passe perfekt til Brøndby!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Det lyder fandeme fedt med Meulensteen. I mine øjne umiddelbart en klart bedre mand en Michael Laudrup, lad os se, om han lever op til mine forventninger. I hvert fald på papiret en perfekt mand!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mp
|
|
Og bliver spændende at se hvilke spillere han vil hente til klubben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Og bliver spændende at se hvilke spillere han vil hente til klubben  Jeg ser ingen problemer i, at han tager nogle United spillere med. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freak
Gæst
|
|
Fra politiken.dk: Efterlod fantastisk indtryk Den 41-årige træner har arbejdet videnskabeligt med de tanker om leg og fodbold, som Morten Olsen og Keld Bordinggaard er ved at indføre i dansk fodbold.
Han har også været gæsteinstruktør på et trænerkursus for de danske talenttrænere i Vejle.
»Han vægter teknisk fodbold meget højt og efterlod et fantastisk godt indtryk med en meget spændende form for træning«, siger den tidligere U21-landstræner Flemming Serritslev om mødet med Meulensteen ifølge Ritzau.
Please please please Per B!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Dit sidste link ser ikke ud til at virke her G
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Mig? Billedet virker fint her! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
Brug en ordentlig browser
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Mig? Billedet virker fint her!  Ja, dig. Det er ikke andet end hvidt. @ R4 : Det gør jeg da også 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Ja, dig. Det er ikke andet end hvidt. @ R4 : Det gør jeg da også  IE er ikke en god browser 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Well
|
|
Det popper bare op i samme vindue som det første lavede - så man skal kigge efter  (i al fald hos mig) Men lækkert hvis det bliver en realitet - for damn ham og Køhle vil kunne få en masse ud af unge talenter. Det vil gøre at de kommer igang før og dermed enten kan holdes læmgere i klubben eller sælges for mere (for sårn er fodbold jo - at jo yngre man er jo dyrere er man)
|
|
|
|
|
|
Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram 
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
IE er ikke en god browser  Jo. Det er bedre end ff(s)  Måske det kan skyldes at jeg ikke er hjemme?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|