home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 53 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1050 1051 [1052] 1053 1054 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4226770 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15765: 19 Jun 2008, 17:42 »

Så er Slasher fra SSO klar med en ny 'rygte-mail' fra en med daglig gang på Kontoret.

GRIB

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager

« Svar #15766: 19 Jun 2008, 17:49 »

Intet nyt i den.. Det er stort set det, som alle/mange har sagt og skrevet om. Dog synes jeg ikke, at Spelmann og Berthelsen skal sælges, men udlejes.

Ang. indkøbslisten så kan jeg ikke se, hvad vi skal bruge Lustig til, at da han er den samme type som Wass. Så kan vi lige så godt benytte ham og Randrup som højreback.. Koné og Helstad kender jeg ikke store til, som de eneste på listen Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15767: 19 Jun 2008, 17:50 »

Intet nyt i den.. Det er stort set det, som alle/mange har sagt og skrevet om. Dog synes jeg ikke, at Spelmann og Berthelsen skal sælges, men udlejes.

Ang. indkøbslisten så kan jeg ikke se, hvad vi skal bruge Lustig til, at da han er den samme type som Wass. Så kan vi lige så godt benytte ham og Randrup som højreback.. Koné og Helstad kender jeg ikke store til, som de eneste på listen Smiley

Det var umiddelbart også min første indskydelse. Det er bare en sammensætning af Supporternes ønsker på SSO og andre fora.

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager

« Svar #15768: 19 Jun 2008, 17:51 »

Så er Slasher fra SSO klar med en ny 'rygte-mail' fra en med daglig gang på Kontoret.

GRIB

Spændende spændende.. det er den slags spillere vi skulle have haft kig på igennem de seneste 3 års tid... så var vi aldrig kommet i krise Peace

Er NÆSTEN optimistisk nu, op til vinduet Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #15769: 19 Jun 2008, 17:53 »

jeg håber så meget at de rygter er rigtige. det kunne være great!!

verdenskrig
Manager

« Svar #15770: 19 Jun 2008, 17:55 »

Overvej lige braathen og kone oppe foran Opstemt... Med Farnerud, eller ivanschitz til at fodre dem, og med pontus, holmen, og gislason i maskinerummet Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #15771: 19 Jun 2008, 17:57 »

det ville satme være lækkert. også skulle michael jakobsen lige være bagved og rydde op sammen med MVS Smiley

MLL
Manager

« Svar #15772: 19 Jun 2008, 17:57 »

GRIB

Hehe Slasher som vi kender ham Wink

Håber han får ret

Tilbage på FmF Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #15773: 19 Jun 2008, 17:59 »

Kan ikke helt se hvorfor vi skal holde på spillere bare fordi de er Brøndbydrenge - Selvfølgelig er det surt at sende Spellmann, Luki og Berthelsen afsted, men hvis de aldrig slår igennem, hvorfor så beholde dem?

Tak for linket en eller anden, fik bestilt et par trøjer og skal også ha' et par af de nye selvf! ;-)

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15774: 19 Jun 2008, 18:03 »

Overvej lige braathen og kone oppe foran Opstemt... Med Farnerud, eller ivanschitz til at fodre dem, og med pontus, holmen, og gislason i maskinerummet Opstemt
Mmmmmmm - Sig det igen!! Det lyder smukt Græder *Savle*
Kan ikke helt se hvorfor vi skal holde på spillere bare fordi de er Brøndbydrenge - Selvfølgelig er det surt at sende Spellmann, Luki og Berthelsen afsted, men hvis de aldrig slår igennem, hvorfor så beholde dem?

Tak for linket en eller anden, fik bestilt et par trøjer og skal også ha' et par af de nye selvf! ;-)

Aka. BenMusalho

Sur  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #15775: 19 Jun 2008, 18:06 »

Meget enig... Syntes efterhånden at vi er gået for vidt med begrebet " Brøndbydrenge"... Ja det er fint at de har spillet hele deres liv hos os, eller hvad de nu har, men hvis de som senior ikke er gode nok skal de ud hurtigst muligt..

Der er slet ingen kære mor... For smider vi kold og kynisk de spillere ud som ikke er gode nok ud, vil vi aldrig få en dårlig trup, da det virker som om at ledelsen endeligt har set lyset med hensyn til indkøb Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15776: 19 Jun 2008, 18:08 »

Mmmmmmm - Sig det igen!! Det lyder smukt Græder *Savle*
Aka. BenMusalho

Sur  Wink

Havde også svært ved at holde mundvandet tilbage da jeg så den liste Opstemt Græder

Overvej lige braathen og kone oppe foran ... Med Farnerud, eller ivanschitz til at fodre dem, og med pontus, holmen, og gislason i maskinerummet  Opstemt

Værsgod Cool... det kan heller ikke siges nok!!!! Køøøøøøøb Thumbs Up

Cool

Cencur
Manager

« Svar #15777: 19 Jun 2008, 18:09 »

Præcis vk - Den gang vi havde guldholdet kunne man tillade sig at give de unge lidt længere snor og endda flere kampe, da resten af holdet var stærkt nok til at vinde hver kamp selvom der manglede en enkel eller to, men nu har vi brug for 110% hver eneste kamp og der kan man desværre ikke lige bruge et talent eller to hver gang.

Tak BenM, det var sgu lækkert med lidt billigt tøj til sommerhuset Tunge

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #15778: 19 Jun 2008, 18:10 »

Præcis vk - Den gang vi havde guldholdet kunne man tillade sig at give de unge lidt længere snor og endda flere kampe, da resten af holdet var stærkt nok til at vinde hver kamp selvom der manglede en enkel eller to, men nu har vi brug for 110% hver eneste kamp og der kan man desværre ikke lige bruge et talent eller to hver gang.

Tak BenM, det var sgu lækkert med lidt billigt tøj til sommerhuset Tunge
Totalt som talt ud af min mund... Du har ikke hugget mit stemmebånd vel Sur Wink Opstemt

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #15779: 19 Jun 2008, 18:11 »

Jeg må lige høre jer: Skal jeg købe MED tryk på min hjemmebanetrøje?? (kan fås til 79 dkr på www.unisport.dk) I så fald hvem?? Jeg har tænkt rigtig meget på Holmén??

Sider: 1 ... 1050 1051 [1052] 1053 1054 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010