home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1045 1046 [1047] 1048 1049 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227721 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15690: 17 Jun 2008, 13:14 »

http://www.sporten.dk/fodbold/tyskland-1-bundesliga-2007-2008/soren-larsen-jeg-er-taet-pa-skifte Han siger godt nok at det mest er tyske klubber der er interesseret - MEN OMG HVOR JEG HÅBER DET ER OS!! Han ville være fantastisk ved siden af en mere teknisk angriber som Katongo. Thumbs Up

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #15691: 17 Jun 2008, 13:20 »

http://www.sporten.dk/fodbold/tyskland-1-bundesliga-2007-2008/soren-larsen-jeg-er-taet-pa-skifte Han siger godt nok at det mest er tyske klubber der er interesseret - MEN OMG HVOR JEG HÅBER DET ER OS!! Han ville være fantastisk ved siden af en mere teknisk angriber som Katongo. Thumbs Up
lunne være rigtig lækkert med ham i front med Katongo, men tvivler desværre meget på at han vender hjem til os...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15692: 17 Jun 2008, 13:24 »

hvad gør i så med duncan?  Smiley

It's all, part of the plan.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15693: 17 Jun 2008, 13:25 »

Han SKAL langt væk fra vestegnen. Han er godt nok dårlig. Simpelthen ikke god nok - BASTA! crazy

dasmessi
Gæst

« Svar #15694: 17 Jun 2008, 13:26 »

Forhåbentlig ryger han væk, nu når han har fået fængselsdom for spilnarkomani.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15695: 17 Jun 2008, 13:27 »

Han har fået betinget fængsel

Zone 43
Manager

« Svar #15696: 17 Jun 2008, 13:28 »

Ludomani* .. Men nu er det først næste gang, at han laver noget kriminelt, at han ryger ind.. Smiley

hvad gør i så med duncan? Smiley

Sender ham hjem til Aarhus, så de kan ende i top 10 Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

dasmessi
Gæst

« Svar #15697: 17 Jun 2008, 13:29 »

Han har fået betinget fængsel
Ja, stadig en fængselsDOM. Smiley

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #15698: 17 Jun 2008, 13:30 »

Duncan er svær, enten spiller han godt eller også spiller han af h..... til, en løsning ville måske være at leje ham ud og så ud fra det bedømme om man skal beholde ham eller prøve at sælge ham, men i den sæson vi går ind i nu, ser jeg ikke duncan som værende den der skal ligge i front, han spiller simpelthen ikke optimalt nok til en klub af brøndby' klasse pt.

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

dasmessi
Gæst

« Svar #15699: 17 Jun 2008, 13:31 »

Duncan er svær, enten spiller han godt eller også spiller han af h..... til, en løsning ville måske være at leje ham ud og så ud fra det bedømme om man skal beholde ham eller prøve at sælge ham, men i den sæson vi går ind i nu, ser jeg ikke duncan som værende den der skal ligge i front, han spiller simpelthen ikke optimalt nok til en klub af brøndby' klasse pt.
Han kan bare ryge til FC Fyn. Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15700: 17 Jun 2008, 13:32 »

som zone siger ryger han jo ikke ind og sidde nu? men okay.. jeg syns bare det er noget af et spild hvis han skal være bænkevarmer, men det vil tiden jo vise, hvad i gør med ham Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #15701: 17 Jun 2008, 13:35 »

Kunne ikke sige det bedre selv... For at spille i Brøndby skal man have bare en smule teknik.. Det har han ik.. Ergo Raus.. Og nej heller ikke på bænken.. Han er en overflødig spiller der hindrer os i at komme videre, ligesom molle var det!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15702: 17 Jun 2008, 13:39 »

Kunne ikke sige det bedre selv... For at spille i Brøndby skal man have bare en smule teknik.. Det har han ik.. Ergo Raus.. Og nej heller ikke på bænken.. Han er en overflødig spiller der hindrer os i at komme videre, ligesom molle var det!

hvorfor pokker købte i ham så  Huh Opstemt Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #15703: 17 Jun 2008, 13:41 »

Det må du virkelig ikke spørge mig om crazy... På daværende tidspunkt undrede det også mig, selvom jeg troede at han med Laudrup som træner ville blive bedre teknisk Ubeslutsom...

Men så blev Laudrup fyret, og sidden er han bare blevet dårligere og dårligere.. .for mig at se kunne han ikke engang slå Nygaard af i Randers, eller williams af i agf crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #15704: 17 Jun 2008, 13:42 »

Sjovt spørgsmål Huh crazy Han er jo god til at score mål. Én af DKs bedste, og han har et stort potentiale.. Alle ved jo at han var et kæmpe talent, så det så ud som en rigtig god handel. Men han passer bare ikke ind i Brøndby.. Desuden var det ikke OS der købte ham, men vores daværende sportsdirektør.

Sider: 1 ... 1045 1046 [1047] 1048 1049 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010