home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 494 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1040 1041 [1042] 1043 1044 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4228259 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15615: 16 Jun 2008, 00:01 »

Jamen det siger jo så lidt om hvorfor du syntes som du gør, manglende erfaring...

Jeg er kommet på Brøndby stadion 1-2 gange pr. sæson de sidste 10 år, udover det har der været utallige tv kampe. Så ja det har jeg.

Udover det er jeg generel stemningsfan og har brugt en masse tid og penge på at opleve det, Så jeg vil vove at påstå jeg har erfaringen til at bakke mine påstande op med.

Bare sjovt at samtlige europæiske klubber der besøger os roser os som Nordeuropas klart bedste fans Rullende Øjne...

Siger bare hvad jeg føler, og ja det kan du have ret i...Men som jeg ser det, kan jeg UMULIGT ud fra det jeg har set danne den konklusion at Hammarby er Så meget bedre end FAxe Shockeret Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #15616: 16 Jun 2008, 00:20 »

Bare sjovt at samtlige europæiske klubber der besøger os roser os som Nordeuropas klart bedste fans Rullende Øjne...

1. Det fik FCK også af vide i deres chl år, inklusive udekampe. Er sikker på svenske klubber får det samme af vide. Så det skal du nok ikke tage så seriøst

2. Det er ikke i europæisk sammenhæng man beviser sit værd, det burde være ethvert holds fans pligt at kunne sætte sig op til de kampe, Det er de dage hvor man møder Randers osv på en råkold vinteraften. Og der har danske hold meget tilbage at ønske i forhold til Svenske holds indsats mod random klub uden nævneværdig modstand på tribunen.

Men ok jeg er bare af den holdning at man rent faktisk skal have været ude og opleve stemning i andre lande (uden dit eget danske/udenlandske hold er involveret) for at kunne snakke om hvem der er berettiget til sådan en liste.

Man kan vel heller ikke sige at Godfather er den bedste film, ud af en top tyve liste over bedste film hvor Godfather er den eneste man rent faktisk har set, og kun set trailers fra de andre 19...

verdenskrig
Manager

« Svar #15617: 16 Jun 2008, 00:30 »

1. Det fik FCK også af vide i deres chl år, inklusive udekampe. Er sikker på svenske klubber får det samme af vide. Så det skal du nok ikke tage så seriøst

2. Det er ikke i europæisk sammenhæng man beviser sit værd, det burde være ethvert holds fans pligt at kunne sætte sig op til de kampe, Det er de dage hvor man møder Randers osv på en råkold vinteraften. Og der har danske hold meget tilbage at ønske i forhold til Svenske holds indsats mod random klub uden nævneværdig modstand på tribunen.

Men ok jeg er bare af den holdning at man rent faktisk skal have været ude og opleve stemning i andre lande (uden dit eget danske/udenlandske hold er involveret) for at kunne snakke om hvem der er berettiget til sådan en liste.

Man kan vel heller ikke sige at Godfather er den bedste film, ud af en top tyve liste over bedste film hvor Godfather er den eneste man rent faktisk har set, og kun set trailers fra de andre 19...

Hvorfor inddrager du så selv derbyerne som en af de primære grunde til at hammerby ligger så højt Huh

Og hvis alle udenlandske klubber får at vide at de er gode, må der vel være noget om snakken... Chelsea sagde det også efter showkampen... Og jeg spørger bare... Kan det passe at hammarby er SÅ meget bedre.. Mit svar er nej!

Jeg er stamgæst på Brøndby stadion hver gang de spiller så jeg ved om nogen hvad vi præsterer... Og set ud fra de her klip er Hammarby ik et hak bedre end os... Vil egentlig gerne have dig til at definerer hvor hammarby er SÅ meget bedre end os Huh?

Men nej, det du siger med trailerne er selvfølgeligt rigtigt nok, men man kan få en fornemmelse af det...  Peace

Går i seng nu, så læser dit svar i morgen  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #15618: 16 Jun 2008, 00:38 »

Hvorfor inddrager du så selv derbyerne som en af de primære grunde til at hammerby ligger så højt Huh

Og hvis alle udenlandske klubber får at vide at de er gode, må der vel være noget om snakken... Chelsea sagde det også efter showkampen... Og jeg spørger bare... Kan det passe at hammarby er SÅ meget bedre.. Mit svar er nej!

Jeg er stamgæst på Brøndby stadion hver gang de spiller så jeg ved om nogen hvad vi præsterer... Og set ud fra de her klip er Hammarby ik et hak bedre end os... Vil egentlig gerne have dig til at definerer hvor hammarby er SÅ meget bedre end os Huh?

Men nej, det du siger med trailerne er selvfølgeligt rigtigt nok, men man kan få en fornemmelse af det...  Peace

Går i seng nu, så læser dit svar i morgen  Thumbs Up

1. Jeg anbefalede dig at tage over at se et derby, intet andet. Jeg sagde også i indlægget bagefter at du kunne vælge en hvilken som helst anden kamp. Et derby er bare en dejlig nem måde at starte på.

2. Ren og skær høflighed. Men som jeg sagde er det for mig irrelevant, da det ikke er der man i mine øjne beviser sit værd.

3. dit første afsnit vil jeg henvise dig til min sammenligning med film. ang. Hammarby så syntes jeg de har bedre udvalg af sange, mere massiv vokal på de fleste af dem (læs: ikke alle, men de fleste) de er mere aktive i løbet af kampen, de har ikke lige så mange døde perioder som faxe tribunen har, deres støtte mod de mindre klubber er bedre, visuelt klarer de den også bedre imo.

4. Ja man kan få en fornemmelse, men trailers er som regel misvisende efter min mening.

Sov godt.

ManUtd83
Manager

« Svar #15619: 16 Jun 2008, 09:24 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85106

Godt for Brøndby... virkelig skidt for Horsens - nu har de intet.

-Benja-
Gæst

« Svar #15620: 16 Jun 2008, 09:26 »

Hvor er det lækkert. Det er også bekræftet på Brondby.com
http://www.brondby.com/article.asp?aid=47333&id=5

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #15621: 16 Jun 2008, 09:29 »

Hvor er det lækkert. Det er også bekræftet på Brondby.com
http://www.brondby.com/article.asp?aid=47333&id=5

Jamen velkommen til VP Kent  Wink

Mesterskabet skal hjem!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #15622: 16 Jun 2008, 09:33 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85106

Godt for Brøndby... virkelig skidt for Horsens - nu har de intet.

Fedt, det spillede jeg nemlig på for snart et år siden, faktisk så længe siden, så jeg ikke kan huske hvor meget jeg vinder nu  Opstemt

-Benja-
Gæst

« Svar #15623: 16 Jun 2008, 09:33 »

Så mangler vi bare nogle nye spillere Wink

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15624: 16 Jun 2008, 09:38 »

Fedt, det spillede jeg nemlig på for snart et år siden, faktisk så længe siden, så jeg ikke kan huske hvor meget jeg vinder nu  Opstemt

haha DNE  Opstemt

It's all, part of the plan.

Brodtgaard
Manager

« Svar #15625: 16 Jun 2008, 09:42 »

Dejligt med KN - og ja, vi mangler lige et par klasse spillere...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15626: 16 Jun 2008, 09:49 »

Tja på en god dag er I sikkert på højde med Bajen. Men nu ligger landet sådan at I:

1. Har flere offdays end de har.
2. Har større udfald i kampene hvor der slet ikke er tryk på kedlerne.

PS. Jeg er heller ikke enig i den liste. Mestalla som stadion med den bedste stemning, wtf?
Men holder stadig fast i at Hammarby efter egne erfaringer er det eneste Skandinaviske hold der fortjener at blive nævnt. Om det så er som nr. 11, 28 eller 49 er underordnet på en liste jeg ikke er enig i som sådan.

Den har ikke så meget med stemning at gøre. Har været på Mestalla. Det bruser helt vildt. Der er ikke mange der synger, men hold da kæft der er meget støj. Og når der sker noget i kampen og brokker sig højtlydt. Intensiteten er ekstremt høj på Mestalla. Men synes nu ikke vi burde være nummer 1 på den liste, trods alt Opstemt

EDIT: Nu er det også tit sådan at spanierne synger højere og dybere end danskerne og englænderne eks. Så når ultra yomus og de andre går i gang, så er det skam tæmmeligt højt. Burde dog ikke regne til mere end en top10 Opstemt
« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 09:55 af Ghertesteas » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #15627: 16 Jun 2008, 10:13 »

Det er da lækkert at vågne op til nyheden om Kent, men for filan, hvorfor skal vi dog vente helt til nytår?! Kan godt være, at ACH har sagt, de ikke vil slippe ham før, men alt kan købes for penge.. Det må da være i begge klubbers interesse, at skiftet går i gennem hurtigst muligt. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #15628: 16 Jun 2008, 10:19 »

Det er da lækkert at vågne op til nyheden om Kent, men for filan, hvorfor skal vi dog vente helt til nytår?! Kan godt være, at ACH har sagt, de ikke vil slippe ham før, men alt kan købes for penge.. Det må da være i begge klubbers interesse, at skiftet går i gennem hurtigst muligt. Smiley

Kunne ikke være mere enig.. Smiley

Den var den første handel, nu venter bare 4-5 mere af samme skuffe.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15629: 16 Jun 2008, 10:20 »

Kunne ikke være mere enig.. Smiley

Den var den første handel, nu venter bare 4-5 mere af samme skuffe.. Peace

Skal i have 4-5 fem nye cheftrænere? Huh Forlegen

Rullende Øjne

Sider: 1 ... 1040 1041 [1042] 1043 1044 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010