home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1068 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1020 1021 [1022] 1023 1024 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4233116 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15315: 08 Jun 2008, 12:03 »

Du siger jo selv: "Hvis han ikke er skadet". Det er han jo hele tiden funny  Desuden skal vi have en ordentlig angriber. Han er simpelthen for dårlig. Ja, okay han kan lave mål, og heade til en bold - men andet kan han ikke!! Vi skal have en genial angriber som gidet at kæmpe lidt for det, har lidt teknik og scorer mål.

Mener du en der er lidt ligesom katongo?

Altså bare scorer oftere og er lidt højere? Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #15316: 08 Jun 2008, 12:04 »

han kan da lave mål. alle siger vi skal have en angriber der skal lave 15-20 mål pr. sæson, det kan duncan da godt hvis bare ikke han bliver skade.

Fuldstændigt forkert.. Det kan han ikke.. Og det kan han ikke af den grund at han INTET kan på egen hånd..

Så det vil sige at vi har de sygeste kreative krafter... Men det har vi ikke, og desuden spiller vi uden fløje.. Kan virkelig ikke se hvad vi kan bruge ham til Ubeslutsom?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15317: 08 Jun 2008, 12:05 »

Du siger jo selv: "Hvis han ikke er skadet". Det er han jo hele tiden funny  Desuden skal vi have en ordentlig angriber. Han er simpelthen for dårlig. Ja, okay han kan lave mål, og heade til en bold - men andet kan han ikke!! Vi skal have en genial angriber som gidet at kæmpe lidt for det, har lidt teknik og scorer mål.

SÅ ENIG!!!!

Og fordelen ved ham er at han også kan scorer når holdet ikke skaber chancer.. For han skal kunne skabe dem selv.. Derfor vil vi altid være en trussel hvis vi får sådan en.. Også i Europa Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15318: 08 Jun 2008, 12:15 »

Det er nok den komplette angriber du beskriver.

David Villa og Silva er sat til salg i Valencia, det kunne være vi skulle overveje et bud x)

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager

« Svar #15319: 08 Jun 2008, 12:15 »

Det er nok den komplette angriber du beskriver.

David Villa og Silva er sat til salg i Valencia, det kunne være vi skulle overveje et bud x)

Hvem sagde skoubo -skader Rullende Øjne

Cool

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15320: 08 Jun 2008, 12:18 »

Fuldstændigt forkert.. Det kan han ikke.. Og det kan han ikke af den grund at han INTET kan på egen hånd..

Så det vil sige at vi har de sygeste kreative krafter... Men det har vi ikke, og desuden spiller vi uden fløje.. Kan virkelig ikke se hvad vi kan bruge ham til Ubeslutsom?

du kan prøve at se på hvem der har lavet flest mål i ligaen, det har duncan(af brøndby spiller). og han har været skadet.
Duncan er en targetman, du kan sku ikke forventet at han kan drible et helt forsvar. Han er jo den samme type som luca toni, men han er vel heller ikke god, eller hvad.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15321: 08 Jun 2008, 12:21 »

du kan prøve at se på hvem der har lavet flest mål i ligaen, det har duncan(af brøndby spiller). og han har været skadet.
Duncan er en targetman, du kan sku ikke forventet at han kan drible et helt forsvar. Han er jo den samme type som luca toni, men han er vel heller ikke god, eller hvad.
Nej, for Toni står ikke bare og kigger fodbold. Han løber mer' end 5 meter i en kamp. Og samtidig scorer han mål. Og så har han også en 10 x bedre teknik end Duncan.

verdenskrig
Manager

« Svar #15322: 08 Jun 2008, 12:23 »

Here we go again crazy

Nej men fortæl mig venligst hvad vi skal bruge en target mand/boldmongol til når vi spiller uden fløje.. crazy crazy crazy..

Og en moderne angriber skal fandme kunne mere end bare at heade.. Se bare Prica, fall, ja selv Nygaard Tunge.. eller allbäck.. De kan  alle noget på egen hånd, fordi de har noget der hedder TEKNIK!!!! Hvilket viser hvordan man behandler bolden.. Er det sjovt nok ikke en bold vi spiller med Peace.. Duncan er ikke andet end en knold på banen crazy

Og nu er det jo ikke fordi at Duncan scorede særlig meget i efteråret, så det beviser vel min påstand Smiley.. Plus at Duncan stort set aldrig laver en assist Sur
« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 12:25 af verdenskrig » Logged

Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #15323: 08 Jun 2008, 12:31 »

Duncans plads på holdet kommer helt an på hvort højt i satser. Hvis i ikke bliver ordentligt forstærket og kommer til at ligge omkring midterfeltet igen, vil Duncan passe fint og sikkert også score de ca. 10-15 mål han sagtens kan score på en sæson. Hvis i vil højere op end det, er han sku for stationær at have med. I modsætning til andre targetmænd laver han for lidt, og kan ikke nok med bolden.

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager

« Svar #15324: 08 Jun 2008, 12:33 »

Duncans plads på holdet kommer helt an på hvort højt i satser. Hvis i ikke bliver ordentligt forstærket og kommer til at ligge omkring midterfeltet igen, vil Duncan passe fint og sikkert også score de ca. 10-15 mål han sagtens kan score på en sæson. Hvis i vil højere op end det, er han sku for stationær at have med. I modsætning til andre targetmænd laver han for lidt, og kan ikke nok med bolden.
Jeg havde aldrig i mit lange liv troet at det her skulle overgå mig Shockeret

Men jeg er 100% enig.. det er nemlig lige det der er problemet.. Vi bliver aldrig et såkaldt tophold med Duncan som angriber.. Læg mærke til hvor vi har ligget siden han kom til Rullende Øjne

Cool

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15325: 08 Jun 2008, 12:36 »

Here we go again crazy

Nej men fortæl mig venligst hvad vi skal bruge en target mand/boldmongol til når vi spiller uden fløje.. crazy crazy crazy..

Og en moderne angriber skal fandme kunne mere end bare at heade.. Se bare Prica, fall, ja selv Nygaard Tunge.. eller allbäck.. De kan  alle noget på egen hånd, fordi de har noget der hedder TEKNIK!!!! Hvilket viser hvordan man behandler bolden.. Er det sjovt nok ikke en bold vi spiller med Peace.. Duncan er ikke andet end en knold på banen crazy

Og nu er det jo ikke fordi at Duncan scorede særlig meget i efteråret, så det beviser vel min påstand Smiley.. Plus at Duncan stort set aldrig laver en assist Sur

1. Fall, alt for overvurderet, han prøver men det lykkes aldrig, plus han ikke laver mange mål
2. Nygaard, hvor ser du teknik
3. allback, bolden kommer til ham, og han sætter lige en indersiden på

Duncan er også blivet indkaldt til landsholdet, man er ikke dårlig når man kommer på landsholdet.

men vi er tydeligvis ikke enig, så lad os bare stoppe den her.

verdenskrig
Manager

« Svar #15326: 08 Jun 2008, 12:39 »

1. Fall, alt for overvurderet, han prøver men det lykkes aldrig, plus han ikke laver mange mål
2. Nygaard, hvor ser du teknik

Duncan er også blivet indkaldt til landsholdet, man er ikke dårlig når man kommer på landsholdet.

men vi er tydeligvis ikke enig, så lad os bare stoppe den her.

1. Din egen mening.. Og han har altså  scoret 7-8 mål i foråret.. Ob's spillere duer bare ikke til systemet.
2: I at han kan tage bolden ned( Kan duncan ikke engang) og sætte sin direkte markør af..
3: Han har fantasi i sit spil, og kan igen modtage bolden, modsat duncan hvis 2 berøring altid er en tackling( Tæt på sandheden! Ellers det samme som nygaard!

Og at være på det danske landshold er laaaaangt fra et kvalitetsstempel.. Når spillere som kvist, niclas jensen, osv kan komme på funny

Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15327: 08 Jun 2008, 12:42 »

1. Din egen mening.. Og han har altså  scoret 7-8 mål i foråret.. Ob's spillere duer bare ikke til systemet.
2: I at han kan tage bolden ned( Kan duncan ikke engang) og sætte sin direkte markør af..
3: Han har fantasi i sit spil, og kan igen modtage bolden, modsat duncan hvis 2 berøring altid er en tackling( Tæt på sandheden! Ellers det samme som nygaard!

Og at være på det danske landshold er laaaaangt fra et kvalitetsstempel.. Når spillere som kvist, niclas jensen, osv kan komme på funny

Det siger meget om kvaliteten på vores landshold, at Duncan blev udtaget.

Echoes, Silence, Patience and Grace

United-styrer
Gæst

« Svar #15328: 08 Jun 2008, 12:45 »

Du mener vel ikke alvorligt, at du ikke finder Allbäck bedre end Duncan?

Jeg har aldrig været den store fan af Duncan. En Brøndby-spiller uden teknik. Det går bare ikke. Jeg så endog meget gerne en ny mand, men tror (desværre), at den sportslige ledelse har tillid til Duncan.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15329: 08 Jun 2008, 12:56 »

Du mener vel ikke alvorligt, at du ikke finder Allbäck bedre end Duncan?

Jeg har aldrig været den store fan af Duncan. En Brøndby-spiller uden teknik. Det går bare ikke. Jeg så endog meget gerne en ny mand, men tror (desværre), at den sportslige ledelse har tillid til Duncan.

nej det gør jeg ikke. men der blev sagt at duncan ikke kunne noget selv (delvis enig) men det kunne allback, men du ser ikke allback drible to spiller og sparker den i mål.
han er god til at stå de  rigtig steder, og det er det.

Sider: 1 ... 1020 1021 [1022] 1023 1024 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010