home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1171 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 64 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1018 1019 [1020] 1021 1022 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4233353 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15285: 07 Jun 2008, 09:50 »

Synes jeg bestemt det er. I vil gerne være en topklub, hvilket i på mange måder også er. Men AaB har solgt Califf og Allan Olesen, hvorfor et salg af MJ må ses som totalt urealistisk. Hvorfor skulle han da også skifte til jer, når vi spiller med om CL? Det kan godt være i er en topklub, men så er AaB det sgu også Smiley

Der er noget ved Brøndby, som ikke forsvinder på to dårlige sæsoner. Klubben har en unik sjæl og vil i mange år frem være Danmarks største klub sammen med FCK. Selvom AaB vandt guld, så er det stadig Brøndby, vi hører mest om. Det er Brøndby, vi vil høre om. Fanskaren er større, pengene er flere. Der er bare noget ved Brøndby.

Det er ikke for at forklejne AaB's præstationer, og jeg siger heller ikke, at Michael Jakobsen ønsker at skifte til os. Men Brøndby er noget særligt - også efter to dårlige sæsoner.

Cool4
Ynglingespiller

« Svar #15286: 07 Jun 2008, 09:55 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84752 

ikk dårligt, men vi får ham nok ikke.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15287: 07 Jun 2008, 09:59 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84752 

ikk dårligt, men vi får ham nok ikke.
Han ville være god på midtbanen med hans store erfaring. Men er han for gammel? Der går nok ikke meget mere end 2 sæsoner før han stopper?

absalonsen
Gæst

« Svar #15288: 07 Jun 2008, 10:15 »

Jeg tvivler desværre på, at vi får Graver. Han er nok ikke villig til at gå ned i løn. Skuffet

Der er noget ved Brøndby, som ikke forsvinder på to dårlige sæsoner. Klubben har en unik sjæl og vil i mange år frem være Danmarks største klub sammen med FCK. Selvom AaB vandt guld, så er det stadig Brøndby, vi hører mest om. Det er Brøndby, vi vil høre om. Fanskaren er større, pengene er flere. Der er bare noget ved Brøndby.

Det er ikke for at forklejne AaB's præstationer, og jeg siger heller ikke, at Michael Jakobsen ønsker at skifte til os. Men Brøndby er noget særligt - også efter to dårlige sæsoner.

Lige præcis. Brøndby er - på trods af to dårlige sæsoner - det mest sete hold i tv (kilde).

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15289: 07 Jun 2008, 10:34 »

Han ville være god på midtbanen med hans store erfaring. Men er han for gammel? Der går nok ikke meget mere end 2 sæsoner før han stopper?

Jeg tror sagtens han kan spille en del sæsoner endnu. Så længe der er folk der tror på hans egenskaber, er jeg sikker på at han kan blive et vigtigt aktiv i fremtidens Brøndby.

Du er velkommen Gravesen, i min bog.

Echoes, Silence, Patience and Grace

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15290: 07 Jun 2008, 10:48 »

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #15291: 07 Jun 2008, 10:50 »

Selvom jeg er FCK fan ser jeg det ikke som et problem hvis i fik Gravesen.. Tror simpelthen ikke han vil slå igennem i sasligaen og tror heller ikke han har niveu'et mere må jeg nok indrømme.

Men tror nu heller ikke på han ryger til brøndby

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15292: 07 Jun 2008, 10:54 »

Tja, igen handler det om penge. Og nej, det virker ikke sandsynligt at han skifter et år før en udbetaling på 11 millioner.

Kølle må kigge andetsteds (mod Rosenborg og på Per Ciljan, tak)

@Sej007

Jeg tror nu nok han kan finde niveau til SAS Ligaen, han har trodsalt spillet utallige kampe i La Liga, og Champions League.
Jeg tror han er en af dem der kan løfte holdet i UEFA Cup kampene.

Echoes, Silence, Patience and Grace

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15293: 07 Jun 2008, 10:56 »

MLL
Manager

« Svar #15294: 07 Jun 2008, 11:35 »

Selvom jeg er FCK fan ser jeg det ikke som et problem hvis i fik Gravesen.. Tror simpelthen ikke han vil slå igennem i sasligaen og tror heller ikke han har niveu'et mere må jeg nok indrømme.

Men tror nu heller ikke på han ryger til brøndby

W00t  funny  Shockeret

Graver vil være en profil på alle superliga hold! Men er næsten helt sikker på vi ikke får ham. desværre..

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #15295: 07 Jun 2008, 13:27 »

Håber sgu ikke det er Aab han skifter til. Men det der link gav mig lige lidt usikkerhed på om det er os han skifter til Ubeslutsom

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #15296: 07 Jun 2008, 23:06 »

Personligt håber jeg godt nok ikk at Gravesen skifter til os... Kan simplthen ikk se hva han skal i BIF

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BenMusalho
Gæst

« Svar #15297: 07 Jun 2008, 23:21 »

Personligt håber jeg godt nok ikk at Gravesen skifter til os... Kan simplthen ikk se hva han skal i BIF
Hvorfor? Han har jo klart niveauet til det, og med den store erfaring fra La Liga, Premier League, landsholdet og bare Europa i det hele taget, kunne han gå ind og hjælpe holdet godt.
« Seneste Redigering: 07 Jun 2008, 23:32 af BenMusalho » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #15298: 08 Jun 2008, 01:30 »

Graveren vil være en fantatisk spiller, at få til Vestegnen. Dog tror jeg ikke, at han vil gå ned i løn, eller spille for os. Jeg tror, at hvis han slutter af i Danmark, så bliver det i Vejle. En anden ting er, hvem han så skulle erstatte på midtbanen?

Til gengæld håber, og tror, jeg på 2 x Farnerud og et par nye angribere, som gerne laver 15-20+ mål pr. sæson Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #15299: 08 Jun 2008, 02:00 »

hvem er farnerud. og er kent nielsen ikke en lige lovlig streng og kedelig træner

maaahhh-h-h-h

Sider: 1 ... 1018 1019 [1020] 1021 1022 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010