home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 83 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1017 1018 [1019] 1020 1021 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4233579 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15270: 06 Jun 2008, 17:47 »

Ahh, dejligt at høre Smiley

Så skal Køhlert bare sørge for at holde holdet rimelig højt oppe, og så kan Kent føre os til medaljer Thumbs Up
Jeps. TK aflever holdet på en 4. plads hvorefter Kent får os op på anden pladsen Cool
I må ikke sige det er urealistisk -.-

Så håber jeg stærkt at Henrik Jensen fortsætter som ass. træner. Ham og KN kunne blive gode makkere Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #15271: 06 Jun 2008, 17:56 »

Lækkert at KN mere eller mindre er sikker på, at komme til Vestegnen ved nytår, selvom jeg gerne så en ny træner her og nu. Nu skal der hentes en 3-5 profiler, og så skulle de resultater, som vi havde op til vinterpausen og i starten af foråret gerne komme, så vi ende højt oppe inden KN kommer til.

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2007-2008/landsholdsback-ma-blive-i-brondby

Jeg håber virkelig ikke, at vi sælger ham. Det er nok noget af det dummeste vi kan gøre lige nu, men mindre der bliver hentet en erstatning som mindst er på niveau med ham Smiley

Jeps. TK aflever holdet på en 4. plads hvorefter Kent får os op på anden pladsen Cool
I må ikke sige det er urealistisk -.-

Lad nu efteråret begynde først, med mindre du er en spåkælling Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #15272: 06 Jun 2008, 19:59 »

Tja.. At Kent kommer er fint nok. Dog er jeg skuffet over, at han først kommer til nytår. Det kan godt være, at Horsens har stået fast på det, men jeg havde nu helst set, at han var kommet pr. 1/7. Så det er jeg lidt ærgelig over. Skuffet

BenMusalho
Gæst

« Svar #15273: 06 Jun 2008, 20:04 »

Zone: tror ikke han bliver solgt. Han siger jo også at han regner med at være på vestegnen efter transfervinduet Thumbs Up

Har stemt ja. Forslag: Tror du det bliver et skuffende transfervindue? Ja, Nej eller Måske.. Opstemt Eller: Hvor mange spillere henter vi? 1-2, 3-4 eller 4+ ..? Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15274: 06 Jun 2008, 22:35 »

Zone: tror ikke han bliver solgt. Han siger jo også at han regner med at være på vestegnen efter transfervinduet Thumbs Up

Har stemt ja. Forslag: Tror du det bliver et skuffende transfervindue? Ja, Nej eller Måske.. Opstemt Eller: Hvor mange spillere henter vi? 1-2, 3-4 eller 4+ ..? Opstemt

Jeg stemte ja:

Hvilke(n) spiller(e) ser du helst havne i Brøndby (Til hvilket fremtidige pressemøde bliver du gladest) Opstemt

2x Farnerud

J. Kristiansen

Braaten

Alanzinho

Michael Jakobsen

Anden (Skriv evt. indlæg i tråden)

Echoes, Silence, Patience and Grace

BenMusalho
Gæst

« Svar #15275: 06 Jun 2008, 22:37 »

Jeg stemte ja:

Hvilke(n) spiller(e) ser du helst havne i Brøndby (Til hvilket fremtidige pressemøde bliver du gladest) Opstemt

2x Farnerud

J. Kristiansen

Braaten

Alanzinho

Michael Jakobsen

Tvivler jeg på da han netop har forlænget kontrakten med 2 år Rullende Øjne Wink

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15276: 06 Jun 2008, 22:48 »

Tvivler jeg på da han netop har forlænget kontrakten med 2 år Rullende Øjne Wink

Det er ingen hindring, så skal vi jo bare hoste op med penge Wink

Jeg tror nu heller ikke selv på Alanzinho, men der er vel nok nogen der hellere vil have ham frem for eks. Jan Kristiansen?

Echoes, Silence, Patience and Grace

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #15277: 06 Jun 2008, 23:15 »

For satan hvor jeg glæder mig til facts, i stedet for alle de rygter.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #15278: 06 Jun 2008, 23:21 »

Jeg stemte ja:

2x Farnerud

J. Kristiansen

Braaten

Alanzinho

Michael Jakobsen
Nu tager det nok alligevel overhånd med jeres drømme Wink Michael Jakobsen har stadig et par år tilbage af sin kontrakt i AaB. Han er en af de unge spillere i truppen, som holder et fantastisk niveau stabilt. Samtidig roses sammenholdet i truppen konstant af spillerne, ligesom vi spiller med om Champions League næste år. Kan ærligt talt ikke se hvad i skulle kunne tilbyde ham ? Smiley

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #15279: 06 Jun 2008, 23:23 »

Nu tager det nok alligevel overhånd med jeres drømme Wink Michael Jakobsen har stadig et par år tilbage af sin kontrakt i AaB. Han er en af de unge spillere i truppen, som holder et fantastisk niveau stabilt. Samtidig roses sammenholdet i truppen konstant af spillerne, ligesom vi spiller med om Champions League næste år. Kan ærligt talt ikke se hvad i skulle kunne tilbyde ham ? Smiley

En meget bedre løn og meget bedre trænings facilititer, og til nytår får vi jo nok en af danmarks bedste trænere lige pt.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15280: 06 Jun 2008, 23:30 »

Som hatt11 siger. Og så er vi altså stadig én af DK's mest attraktive klubber. Vi har været i krise de seneste år, men det ændrer ikke på at vi stadig er en "topklub".. Kan jo også godt være han vil have nogle nye udfordringer?? Kan dog godt være (tror jeg også) at I er mere attraktive i øjeblikket, når i lokker med CHL.. Men urealistisk mener jeg ikke det er.

Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #15281: 06 Jun 2008, 23:40 »

Som hatt11 siger. Og så er vi altså stadig én af DK's mest attraktive klubber. Vi har været i krise de seneste år, men det ændrer ikke på at vi stadig er en "topklub".. Kan jo også godt være han vil have nogle nye udfordringer?? Kan dog godt være (tror jeg også) at I er mere attraktive i øjeblikket, når i lokker med CHL.. Men urealistisk mener jeg ikke det er.

Smiley

Synes jeg bestemt det er. I vil gerne være en topklub, hvilket i på mange måder også er. Men AaB har solgt Califf og Allan Olesen, hvorfor et salg af MJ må ses som totalt urealistisk. Hvorfor skulle han da også skifte til jer, når vi spiller med om CL? Det kan godt være i er en topklub, men så er AaB det sgu også Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #15282: 06 Jun 2008, 23:48 »

Synes jeg bestemt det er. I vil gerne være en topklub, hvilket i på mange måder også er. Men AaB har solgt Califf og Allan Olesen, hvorfor et salg af MJ må ses som totalt urealistisk. Hvorfor skulle han da også skifte til jer, når vi spiller med om CL? Det kan godt være i er en topklub, men så er AaB det sgu også Smiley

Penge!
Der er noget over Brøndby (og fck for den sags skyld), der gør det attraktivt at spille for klubben. Præstigen(?), hjemmebanen og - igen - pengene!
Udover det er MJ Brøndby fan.

Zone 43
Manager

« Svar #15283: 07 Jun 2008, 00:37 »

Jeg kom lige til at tænke på, at når nu KN, med stor sandsynlighed, kommer til ved nytår, kunne det så tænkes, at han vil bringe Elanga ind omkring truppen? Jeg hverken tror eller håber det, men man ved sgu aldrig, da hans lejeaftale udløber til nytår.. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15284: 07 Jun 2008, 09:24 »

Jeg kom lige til at tænke på, at når nu KN, med stor sandsynlighed, kommer til ved nytår, kunne det så tænkes, at han vil bringe Elanga ind omkring truppen? Jeg hverken tror eller håber det, men man ved sgu aldrig, da hans lejeaftale udløber til nytår.. Ubeslutsom
Tvivler jeg på da han godt ved at Elanga kke har niveauet til Brøndby.

Sider: 1 ... 1017 1018 [1019] 1020 1021 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010