Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 16:21:02
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 872 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1003
1004
[
1005
]
1006
1007
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4235423 gange)
BenMusalho
Gæst
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #15060:
30 Maj 2008, 18:56 »
http://www.bold.dk/nyt/?vis=84455
Øv
Skide synd for ham.
Cencur
Manager
«
Svar #15061:
30 Maj 2008, 19:14 »
Citat af: BenMusalho 30 Maj 2008, 16:17
Hvem siger vi skal betale 30 mio for ham?? Tror højest han koster 12
Synes ikke vi skal signe ham. Han viste rigtig gode takter her i foråret og også i noget af efteråret(så vidt jeg husker), men han skal præstere over længere tid. Vi skal have en spiller som har et højt internationalt niveau.
Nu snakker du jo imod dig selv - Du vil ha at Brøndby skal gå ud og bruge et tocifret beløb på en spiller som absolut ikke imponerede i Aab og ikke har gjort noget for at sælge sig selv. Så hellere Bernburg end Nilsson. Hvis Bernburg kommer til, så ryger Duncan nok for et halvstort beløb til Tyskland eller Holland.
Nyheden om JPP er ærgelig, men ikke overraskende.. Som U-S engang skrev, tror ihvertfald det var ham, så var lejeaftalen en måde at få sendt ham afsted på. Surt det ikke blev til mere, men håber han finder noget han kan lave uden at belaste knæet.
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15062:
30 Maj 2008, 19:20 »
Citat af: BenMusalho 30 Maj 2008, 18:56
http://www.bold.dk/nyt/?vis=84455
Øv
Skide synd for ham.
Nu er jeg efterhånden sikker på at han aldrig kommer tilbage
..
Virkeligt ærgeligt.. Tror han var blevet en guldklump for os, med henblik på de 4 kampe han fik, hvor han viste stor farlighed, og god teknik..
Men jeg håber stadig til det sidste
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Pollebolle
Gæst
«
Svar #15063:
30 Maj 2008, 19:21 »
Fååk hvor er Earthquakes et feedt navn!
- men ja, det er sq nedern at være ude i år!!! pga en dum skade!!!!
Cencur
Manager
«
Svar #15064:
30 Maj 2008, 19:22 »
Sidens største "realist" som ikke tror på noget som helst i transfervinduet og tror at holdet spiller om 9-4 pladsen næste år, tror samtidigt på at en kronisk skadet mand vender tilbage, og endda i topform?
n1 verdenskrig!
verdenskrig
Manager
«
Svar #15065:
30 Maj 2008, 19:25 »
Citat af: Cencur 30 Maj 2008, 19:22
Sidens største "realist" som ikke tror på noget som helst i transfervinduet og tror at holdet spiller om 9-4 pladsen næste år, tror samtidigt på at en kronisk skadet mand vender tilbage, og endda i topform?
n1 verdenskrig!
Hehe godt spottet
.. Ej men man har før hørt om folk der har været nærmest kronisk skadet, eller bare har haft en virkelig slem skade er kommet tilbage..
Jeg føler bare ikke at der er noget som tyder på at vi igen er tophold næste år
.. Det sku da lige være hvis Kasi Jespers ønsker blev realiseret
Med det hold vi har nu, er vi også at finde i samme ende næste år.. Tro mig.. Desværre
Cencur
Manager
«
Svar #15066:
30 Maj 2008, 19:27 »
Citat af: verdenskrig 30 Maj 2008, 19:25
Hehe godt spottet
.. Ej men man har før hørt om folk der har været nærmest kronisk skadet, eller bare har haft en virkelig slem skade er kommet tilbage..
Jeg føler bare ikke at der er noget som tyder på at vi igen er tophold næste år
.. Det sku da lige være hvis Kasi Jespers ønsker blev realiseret
Med det hold vi har nu, er vi også at finde i samme ende næste år.. Tro mig.. Desværre
Jeg vil slet ikke begynde at spå om hvad vi kommer til at spille om næste sæson, for på papiret har vi pt. Danmarks tredje-fjerde bedste mandskab og især hvis tre handler går igennem. Alexandersson, Kristiansen og en psyko midterforsvar, f.eks Troest!
verdenskrig
Manager
«
Svar #15067:
30 Maj 2008, 19:46 »
Citat af: Cencur 30 Maj 2008, 19:27
Jeg vil slet ikke begynde at spå om hvad vi kommer til at spille om næste sæson, for på papiret har vi pt. Danmarks tredje-fjerde bedste mandskab og især hvis tre handler går igennem. Alexandersson, Kristiansen og en psyko midterforsvar, f.eks Troest!
Det er jeg så uenig i som man kan komme.. Vi har måske suppens 6-7 bedste start 11'er.. Her kommer en lille gennemgang, som går ud fra at vi skal være nordens bdste.. Hvilket kræver et mesterskab..
Stephan andersen
: god målmand, men de er set bedre i suppen.. Dog klart klasse nok til os, hvis han kan fjerne fejlene!
Randrup
: Har potientialet, men er slet ikke klar til europa, og for ustabil til suppen... Skal dog beholdes da han bliver stor i fremtiden.
T.r
: God spiller.. Kanon god i det offensive.. Af og til ser man dog at han ikke er back af natur, og det koster.. Høre dog til holdet, indtil videre..
Howard
: Efter min mening slet ikke god nok.. Ikke god nok til pasningsspillet, og alt for satset i sine tacklinger.. Fysisk stærkt, men har slet ikke hurtigheden... Og er langt fra stabil nok.. Sammenlign ham med agger, Andreas jakobsson, og Per Nielsen da han var bedst, og se forskellen.. Han vil aldrig kunne gøre sig, hvis vi skal være det bedste af det bedste..
M.x.s:
Vores i særklasse bedste spiller.. Bund hamrende stabil, fighter, sikker, og rolig.. Det bedste indkøb i mange år..
Gislason
: Er delt om ham.. Han er da en god spiller, men på ingen måde en spiller der løfter os.. Han er en gennemsnitlig superligaspiller.. Han har mentaliteten, men spiller slet ikke hurtigt nok til Brøndby, og er slet ikke hurtig nok... Men han er anfører, og derfor skal han blive..
Holmen
: En knokler. En spiller som man skal have, da han samtidigt er en tovejsspiller.. Hans teknik er dog ikke god nok i min bog.. Men han er god at have da han kan begge veje, og fighter for holdet...
Retov
: Skal sælges.. Ja han er en god spiller.. Men ligesaom med Gisla går det alt for langsomt med ham.. Han spiller desuden altid tilbage eller på tværs.. Kan vi skyde ham af for 10-15 mio siger jeg sælg..
Ericsson
: Skal sælges.. Slet ikke god nok på nogen måde.. Hans teknik er for mig at se et +, men han formår ikke at bruge den da han ikke har fysikken.. Er desuden suppens største medgangsspiller... En kæmpe hindring i angrebsspillet!
Katongo
: Er begyndt at gøre det godt, og han er en farlig herre, og mener han vil være god at have som sub, hvis vi kan finde noget bedre.. Hans manglende taktiske forståelse, og hans brændte chancer gør dog at han ikke kan være fast man hvis vi vil kalde os nordens bedste..
Duncan
: Fuldstændigt vanvittigt at han bliver kaldt, en central spiller hos os.. Han kan INTET med en bold. Han kan ikke løbe, ikke drible, ikke tæmme en bold, hans afslutninger med fødderne lader meget tilbage at ønske, og han har INGEN spilforståelse.. Han kan med hovedet, og er fysisk stærk.. I min verden burde han spiller hos Randers, Agf, eller Viborg..
Ud med ham så vi kan få en ordentlig angiber.. Han er i min verden en komplet uduelig fodboldspiller!!
Da vi ikke har noget nævneværdigt bedre på bænken holder jeg mig til start 11'ern.. Den fortæller mig at vi nærmest skal have et helt nyt hold, hvis målet skal realiseres.. Da det ikke kan ske med det samme, ender vi igen i bunden/midten næste år..
Holdet er ganske enkelt ikke til mere
!
«
Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 19:50 af verdenskrig
»
Romafan
Landsholdsspiller
«
Svar #15068:
30 Maj 2008, 20:24 »
Nar du siger at vi ikke har noget nævneværdigt bedre på bænken, så syntes jeg dog godt at du kan nævne spillere som Wass og Lorentzen, som ejg mener har en fremtid i klubben, specielt Wass, som jeg mener er et langt større talent end Randrup...
BenMusalho
Gæst
«
Svar #15069:
30 Maj 2008, 20:35 »
Halvt enig med dig vk. Duncan skal ud! Nok den dårligste spiller - bortset fra Rector, Hannes osv. - vi har haft på vestegnen i meget lang tid! Ind i stedet for ham så jeg gerne Nilsson som netop er vendt tilbage til St. Etienne. Synes at han helt klart har niveauet til det og han er jo meget bedre end Bernburg! Bernburg har vist gode takter i foråret, mens Nilsson havde en halv sæson til at vænne sig til Aab. Efter hvad jeg har hørt er han en fremragende spiller og at man kalder Bernburg bedre end ham synes jeg er langt ude. Til højreback pladsen er det også et must at vi skal have en anden i stedet for Randrup. Der ville
ham her
være en spændende spiller. TR Skal helt klart blive. Han er imo klart én af de vigtigste spillere hos os, og hvis han kan holde det høje niveau bliver han en af profilerne i efteråret. Howard er jeg meget delt om. Synes på den ene side at han er rigtig god og han er et stort talent, men på den anden side kunne man sagtens hente en bedre. Nogle gange er han dog fantastisk
MvS: Der er jeg fuldstændig enig! Han er genial i forsvaret, og nogle gange tager han nogle ture op af banen hvor han sætter mange mand af. Forårets profil! Det er også fantastisk at se hvordan han uddeler krammere og sådan noget til holdet. Lige præcis sådan nogle typer vi har brug for. Gislason skal blive. Han har spillet rigtig godt, og når det er så vigtig en proces som det er nu er han utrolig vigtig.
Holmén skal også blive. Han er rigtig god både offensivt og defensivt og har vist i foråret at hans niveau er rigtig højt. Vigtig spiller. Retov skal også blive. Han er en god ledertype og har spillet utroligt på det sidste. God både offensiv og defensiv. Ericsson er jeg enig i skal sælges. Han præsterer alt for sjældent. På hans plads(OMC) så jeg gerne at Lorentzen roterede med et nyindkøb. Evt. Mattias Andersson hvis man kan rykke ham ind i midten?? I angrebet skal både Duncan og Katongo ud! Duncan skal ihf. sælges mens Katongo evt. kan bruges som udskifter. Der synes jeg vi skal have Nilsson. Ved ikke hvem den anden skal være.
Hvis vi får stjernespillere på de pladser mener jeg at vi helt klart kan være med i toppen i år. Ikke kæmpe med om guldet men ihf. i top 2. Med det nuværende hold kan vi hvis vi er heldige ende i top 5..
Der skal helt klart forbedringer til, hvilket jeg også tror der gør
MLL
Manager
«
Svar #15070:
30 Maj 2008, 21:21 »
At sælge Retov vil være at skyde sig selv i foden.
Manden er hamrende vigtig for holdet, og er en af grundene til at "Brøndby ånden" måske nok er tilbage.
Tilbage på FmF
verdenskrig
Manager
«
Svar #15071:
30 Maj 2008, 23:05 »
Citat af: BenMusalho 30 Maj 2008, 20:35
Halvt enig med dig vk. Duncan skal ud! Nok den dårligste spiller - bortset fra Rector, Hannes osv. - vi har haft på vestegnen i meget lang tid! Ind i stedet for ham så jeg gerne Nilsson som netop er vendt tilbage til St. Etienne. Synes at han helt klart har niveauet til det og han er jo meget bedre end Bernburg! Bernburg har vist gode takter i foråret, mens Nilsson havde en halv sæson til at vænne sig til Aab. Efter hvad jeg har hørt er han en fremragende spiller og at man kalder Bernburg bedre end ham synes jeg er langt ude. Til højreback pladsen er det også et must at vi skal have en anden i stedet for Randrup. Der ville
ham her
være en spændende spiller. TR Skal helt klart blive. Han er imo klart én af de vigtigste spillere hos os, og hvis han kan holde det høje niveau bliver han en af profilerne i efteråret. Howard er jeg meget delt om. Synes på den ene side at han er rigtig god og han er et stort talent, men på den anden side kunne man sagtens hente en bedre. Nogle gange er han dog fantastisk
MvS: Der er jeg fuldstændig enig! Han er genial i forsvaret, og nogle gange tager han nogle ture op af banen hvor han sætter mange mand af. Forårets profil! Det er også fantastisk at se hvordan han uddeler krammere og sådan noget til holdet. Lige præcis sådan nogle typer vi har brug for. Gislason skal blive. Han har spillet rigtig godt, og når det er så vigtig en proces som det er nu er han utrolig vigtig.
Holmén skal også blive. Han er rigtig god både offensivt og defensivt og har vist i foråret at hans niveau er rigtig højt. Vigtig spiller. Retov skal også blive. Han er en god ledertype og har spillet utroligt på det sidste. God både offensiv og defensiv. Ericsson er jeg enig i skal sælges. Han præsterer alt for sjældent. På hans plads(OMC) så jeg gerne at Lorentzen roterede med et nyindkøb. Evt. Mattias Andersson hvis man kan rykke ham ind i midten?? I angrebet skal både Duncan og Katongo ud! Duncan skal ihf. sælges mens Katongo evt. kan bruges som udskifter. Der synes jeg vi skal have Nilsson. Ved ikke hvem den anden skal være.
Hvis vi får stjernespillere på de pladser mener jeg at vi helt klart kan være med i toppen i år. Ikke kæmpe med om guldet men ihf. i top 2. Med det nuværende hold kan vi hvis vi er heldige ende i top 5..
Der skal helt klart forbedringer til, hvilket jeg også tror der gør
Ja er enig i at Gislason, og Retov er gode spillere... Men specielt Gislason mener jeg ikke
HÆVER
vores spillemæssige niveau, da han ligesom Retov, spiller alt for meget på tværs, og tilbage... I bund og grund minder de to spillere faktisk for meget om hinanden til at de kan være på banen samtidigt.. Selvom Retov er Teknisk stærkere, end gisla, og gisla har et bedre langskud... Men har virkelig lagt mærke til at vi faktisk spiller langt bedre når vi ikke har Gislason med.. Vores spil er meget hurtigere, og mere direkte.. Kampene mod Aab, og Ob viste med al tydelighed hvor meget han faktisk sænker vores spil, og vi skabte en nævneværdig chance i de to kampe..
.. Plus at han er alt alt for stationær.. Jeg savner flere af de løb som de han lavede mod fcm i ligakampen
.. Enten skal Retov, eller Gisla ud, og da Gisla er anfører mener jeg det skal være Retov..
.. Retov kan samtidigt heller ikke spille den defensive plads i diamanten, og Daugaard/spelmann er slet ikke gode nok til at bestride den plads... Problemet er simpelthen at vi ganske enkelt ikke skaber chancer med begge to på banen samtidigt...
Citat af: MLL 30 Maj 2008, 21:21
At sælge Retov vil være at skyde sig selv i foden.
Manden er hamrende vigtig for holdet, og er en af grundene til at "Brøndby ånden" måske nok er tilbage.
Det er netop den slags indstillinger vi skal have udryddet.. Alt det der med brøndby ånd, og klublegender osv skal være slut nu!
Fra nu af skal vi se på hvilke spillere der spiller bedst, og hvilke der gavner vores hold mest, og som jeg ser det er de eneste som er brugbare, hvis vi skal have Nordens bedste hold, Stephan, Max, T.r, og Holmen!.. Gisla kan blive nødvendig at have da han er anfører, men jeg mener vi burde være istand til at finde en som er bedre end ham, i det offensive, men som samtidigt er lige så god def!
.. Alle andre skal før eller siden sælges! Retov skal dog blive hvis vi finder en der er bedre end Gisla, og som ikke minder om Retov.. Da det nok ikke sker, må han også ud
«
Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 23:09 af verdenskrig
»
MLL
Manager
«
Svar #15072:
30 Maj 2008, 23:12 »
Citat af: verdenskrig 30 Maj 2008, 23:05
Det er netop den slags indstillinger vi skal have udryddet.. Alt det der med brøndby ånd, og klublegender osv skal være slut nu!
Når jeg snakker "Brøndby ånd" mener jeg folk der gider at kæmpe for klubben, og ikke taber modet hvis man har spillet nogle dårlige kampe, og er kommet ned på 2. holdet.
Disse personer der viser engagement og er stolt over at trække en Brøndby trøje ser jeg som utrolig vigtige.
Tilbage på FmF
verdenskrig
Manager
«
Svar #15073:
30 Maj 2008, 23:15 »
Citat af: MLL 30 Maj 2008, 23:12
Når jeg snakker "Brøndby ånd" mener jeg folk der gider at kæmpe for klubben, og ikke taber modet hvis man har spillet nogle dårlige kampe, og er kommet ned på 2. holdet.
Disse personer der viser engagement og er stolt over at trække en Brøndby trøje ser jeg som utrolig vigtige.
Ja er da enig i at de skal være stolte over at spille i Brøndby...
Men hæver de ikke niveauet på holdet, fordi de minder for meget om en anden, kan de da have nok så meget Brøndby ånd..
Det er på den måde jeg mener det
MLL
Manager
«
Svar #15074:
30 Maj 2008, 23:23 »
Citat af: verdenskrig 30 Maj 2008, 23:15
Ja er da enig i at de skal være stolte over at spille i Brøndby...
Men hæver de ikke niveauet på holdet, fordi de minder for meget om en anden, kan de da have nok så meget Brøndby ånd..
Det er på den måde jeg mener det
Okay
Btw: fandt lige dette her på sso, fra en Cambridge United fan
Hello all!
I hope some of you can read English - for sure my your English will be better than my Danish!
I'm a Cambridge United fan. On 2nd March 2004, 10-12 Brondby fans came to watch our beloved little club in (what is now) English League 2, as we lost 1-0 at home to Swansea City.
Recently on our messageboard (
www.cambridgeunited
.com
) we've been remembering this, and how you started off the chant "Yellow and Black Army!" That chant caught on, and is sung almost every match. 2 weeks ago, it was sung by 21,000 Cambridge United fans at Wembley in our English Conference (level 5) play-off final!
In short, thank you for our song! Did anyone on this forum come to the match?
Tim
Tilbage på FmF
Sider:
1
...
1003
1004
[
1005
]
1006
1007
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »