home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 992 993 [994] 995 996 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4761957 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14895: 24 Maj 2008, 20:30 »

Han er offline verdenskrig... Efter hvad jeg har læst herinde, så er du heller ikke en medgangfan, men du lyder som en lige pt, når du melder ud at du ikke vil købe sæsonkort næste sæson. Det er sikkert frustrationer, men det er den forkerte udmelding efter min mening.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #14896: 24 Maj 2008, 20:31 »

Jeg forstår godt at du(absalonsen) ikke vil svare..

Jeg håber virkelig du skammer dig over at give mig det prædikat Sur!!!

Mange ting kan man kalde mig... Men medgansfan... NEJ!!! ticked off

Han er ikke online Rullende Øjne

Retov kræver indkøb

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #14897: 24 Maj 2008, 21:19 »

Han er offline verdenskrig... Efter hvad jeg har læst herinde, så er du heller ikke en medgangfan, men du lyder som en lige pt, når du melder ud at du ikke vil købe sæsonkort næste sæson. Det er sikkert frustrationer, men det er den forkerte udmelding efter min mening.

Så jeg ik lige... Så er det måske derfor Rullende Øjne

Nej er jeg heller ikke, men kan da godt selv set at det er en underlig udmelding at komme med Ubeslutsom.. Og jeg kan sige at det er RENE frustrationer... Selvfølgelig vil jeg købe et kort til faxe næste sæson.. Er bare så skuffet.. det er helt vildt Skuffet

Men ja meget af det jeg har sagt de seneste par timer har været frustrationer.. Men ikke alt.. For vi skal altså have ændret noget i Brøndby før vi igen kan snakke om guld Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #14898: 24 Maj 2008, 21:32 »

Selvfølgelig skal Brøndby sælge ud og købe stort ind før vi taler om topplaceringer igen, men at de kommer til at ligge i bunden igen næste sæson er bullshit og æder dine mest ækle par underbukser hvis næste sæson bliver værre end denne.. Tunge

En ny højreback, en midterforsvar, en backup til venstreback, en kreativ midtbanespiller og en angriber - Plus Kent Nielsen eller Morten Wieghorst i trænersædet, så er jeg meget, meget tilfreds Smiley

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #14899: 24 Maj 2008, 21:33 »

Mener du en backup til midterforsvaret? :b

MLL
Manager

« Svar #14900: 24 Maj 2008, 21:34 »

Og det skal være en høj angriber, er træt af alle de hobbitter.

Tilbage på FmF Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #14901: 24 Maj 2008, 21:35 »

Nej, en der kan overtage når Howard smutter - Han har et år tilbage af kontrakten mener jeg, så han ryger nok her til sommer. Magnus Troest, vælg Brøndby din abe! Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #14902: 24 Maj 2008, 21:36 »

Og det skal være en høj angriber, er træt af alle de hobbitter.

Det skal være en GOD angriber. Skoubo, Runström osv osv.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #14903: 24 Maj 2008, 21:42 »

Håber godt nok ikke brøndby køber skoubo tilbage for han er altså farlig Smiley

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Cencur
Manager

« Svar #14904: 24 Maj 2008, 21:46 »

Lad os nu se hvad lægerne konkluderer - Gider ikke have en makker til Trond og Bischoff i styrkerummet. Det ville være fuldstændig idiotisk.

absalonsen
Gæst

« Svar #14905: 24 Maj 2008, 21:56 »

Jeg ved skam godt hvorfor der har ikke har været nogle tifoer.. Tror i øvrigt ikke du finder nogle der følger mere med i hvad der sker i livet omkring Brøndby end mig!. Men derfor syntes jeg stadig det er dybt latterligt, og på børnehave niveau Huh

Endnu engang kan jeg sige det samme.. Vil du kalde en fan der på trods af en lorte sæson, hver gang har været inde og se klubben spille PÅ FAXE og ydet sit maksimale hver gang, hvor han samtidigt egentlig ikke har haft råd til det, en medgangs fan... Du burde skamme dig... Huh..

Jeg forholder mig bare til tingene fra en anden vinkel end dig.. Hvis spilleren gang på gang kan skide på os, hvorfor kan jeg så ikke skide på dem?.. Vi er flere tusind der uge efter uge bruger en hel dag på at tage rundt og følge dem, og give dem opbakning.. Men de gider jo ikke spille Sur.. Må erkende at jeg aldrig har set sådan på det før.. Men når man i 2 års tid oplever hvordan noget af det man holder mest af, bare skider løs på en, begynder man sku at tænke anderledes.. Et ægteskab holder jo heller ikke hvis den ene part bare skider på den anden vel!.. Bare for at komme med et utraditionelt eksempel!

Men ok... Hvis du vil kalde mig medgangsfan så værsgo.. Jeg har heldigvis kendskab til hvad slags fan jeg er.. Det behøver jeg ikke en som dig til at fortælle mig!!

Som Cencur skriver, så har jeg været offline og har ikke læst dit indlæg før nu.

Jeg siger ikke, at du er medgangsfan. Jeg spørger om du er medgansfan - der er forskel på de to ting. Grunden til at jeg spørger, er fordi du på den måde, som du gør, sætter spørgsmålstegn ved værdigheden ved at være Brøndby fan. Er en Brøndby fan ikke stolt af at være Brøndby fan, er vedkomne i mine øjne ikke en god fan.
Om du yder dit maksimale eller minimale er egentligt irrelevant, da man sagtens kan være medgangsfan alligevel.

Djævlen
Gæst

« Svar #14906: 24 Maj 2008, 21:57 »

Er hele idéen bag en medgangsfan ikke, at de er fan af holdet i medgang?

absalonsen
Gæst

« Svar #14907: 24 Maj 2008, 21:59 »

Er hele idéen bag en medgangsfan ikke, at de er fan af holdet i medgang?

Jo, som hovedregel i hvert fald. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #14908: 24 Maj 2008, 22:03 »

Som Cencur skriver, så har jeg været offline og har ikke læst dit indlæg før nu.

Jeg siger ikke, at du er medgangsfan. Jeg spørger om du er medgansfan - der er forskel på de to ting. Grunden til at jeg spørger, er fordi du på den måde, som du gør, sætter spørgsmålstegn ved værdigheden ved at være Brøndby fan. Er en Brøndby fan ikke stolt af at være Brøndby fan, er vedkomne i mine øjne ikke en god fan.
Om du yder dit maksimale eller minimale er egentligt irrelevant, da man sagtens kan være medgangsfan alligevel.

En medgangsfan er en der kun ser sit hold, og støtter det i medgang...

Sådan har jeg altid forstået det.. Og det mener jeg nu ik jeg høre under.. Som sagt var det frustrationer der fik mig til at sige det.. Selvfølgelig er det værdigt at være FAN af holdet.. Skulle vel snarere vende den om og sige om det er værdigt at spille for klubben længere med den magre periode vi har haft, og den manglende vilje der er for at tilfredfsstille fansne Ubeslutsom

Og undskyld for min lidt hårde tone Peace.. Det var bare toppen af en ren lorte dag Skuffet!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #14909: 24 Maj 2008, 22:08 »

INFO:
Randers FC - Brøndby IF
TV2Sport
NU!!

Sider: 1 ... 992 993 [994] 995 996 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010