home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4767731 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14730: 21 Maj 2008, 14:00 »

Erik Rasmussen er en ok træner, Kent Nielsen er en meget god træner og MW ville være drømmetræneren.
Men hvis Kent Nielsen, med sin gammeldags tilgang til truppen, kunne banke disciplin nok ind i spillerne og især Duncan, hvis han ikke smutter, og Mike Jensen, kunne det være en klassetruppe med 2-3 forstærkninger.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #14731: 21 Maj 2008, 14:21 »

MW ville være den perfekte træner. Med noget offensiv fodbold kunne han skabe drømmespil på VP. Men det er nok ret urealistisk når nu FCN kræver 10 millioner for ham. Kent Nielsen ville jeg kun se som en midlertidig løsning. Det er ikke hans form for fodbold der skaffer tusindvis af tilskuere. Det er ikke den slags fodbold vi vil se sæson. efter sæson på Vilfort Park.. Han har dog formået at skabe resultater med Horsens. Erik Rasmussen ville heller ikke være dårlig, men synes vi skal have en ny træner allerede nu sommer, og derfor er han næsten udelukket. I øvrigt hvad med Keld Bordingaard? Han ville måske være rigtig god at få ind som træner??

EDIT: Og til indkøb: DUNCAN SKAL UD! Manden kan ikke spille fodbold!!!!! Det er utroligt så dårlig han er med en bold i fødderne og fodboldspillere skal altså også kunne andet end at heade til en bold!! UDDDD!
I stedet for ham så jeg gerne Skoubo på en 1 årig kontrakt. Hvis han skulle gå hen og få ligeså mange skader er det ikke en så lag kontrakt og han kan derfor ryge væk igen, hvis han skulle kikse. Søren Larsen kunne også være en mulighed. God i hovedet, ikke boldmongol, scorer massere af mål. Ham ville jeg også gerne se.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2008, 14:25 af BenMusalho » Logged

Cencur
Manager

« Svar #14732: 21 Maj 2008, 14:25 »

Som før nævnt så spiller Horsens næsten samme system som Brøndby.. Og efter 2 år med miserable resultater udover 2-1 d. 18 maj og pokalen, så synes jeg ikke vi skal tænke på hvordan spillet kommer til at se ud, men hvordan resultaterne kommer til at se ud. Erik Rasmussen kan først skrive kontrakt med en ny klub den 1/1-2009 pga. en klasul eller noget lign.

Keld Bordingaard har takket nej til aab, så mon han hellere vil til vestegnen? Jeg tror det ikke.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #14733: 21 Maj 2008, 16:03 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #14734: 21 Maj 2008, 16:05 »

på tide den skal jeg ind og se. agger tilbage på brøndby stadion:D

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

verdenskrig
Manager

« Svar #14735: 21 Maj 2008, 16:13 »

EDIT: Og til indkøb: DUNCAN SKAL UD! Manden kan ikke spille fodbold!!!!! Det er utroligt så dårlig han er med en bold i fødderne og fodboldspillere skal altså også kunne andet end at heade til en bold!! UDDDD!
I stedet for ham så jeg gerne Skoubo på en 1 årig kontrakt. Hvis han skulle gå hen og få ligeså mange skader er det ikke en så lag kontrakt og han kan derfor ryge væk igen, hvis han skulle kikse. Søren Larsen kunne også være en mulighed. God i hovedet, ikke boldmongol, scorer massere af mål. Ham ville jeg også gerne se.

Som talt ud af min mund.. Hvis han så lavede 25 mål på en sæson ville jeg se igennem fingre med det... Men det gør han ikke...

UD med Duncan, og ind med Skouo og så er vi ved at være der Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #14736: 21 Maj 2008, 16:22 »

Skoubos skadeshistorik taget i betragtning, så vil jeg hellere være foruden. Han skal givetvis også have en ganske fin hyre, hvilket er spild af penge, når han ender med at ligge hjemme på sofaen alligevel. Det samme gør sig egentlig gældende med Dunken. Han er alt for ofte skadet, og hans udvikling går på den måde i stå. En stabil angriber søges.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #14737: 21 Maj 2008, 16:24 »

TORRES PÅ VILFORT PARK.

Skal gøre alt for at få fat i den trøje  Smiley

MLL
Manager

« Svar #14738: 21 Maj 2008, 16:38 »

Endelig kommer den Liverpool kamp. Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #14739: 21 Maj 2008, 16:40 »

Ang. transfers. Så er det første navn der kommer på banen; Skoubo, som har været skadet i et liv efterhånden, som jeg har skrevet før skal vi ha Klasse spillere NU. ikke nogen 50/50. Vi har Uefa at lokke med, det har vi nok ikke til vinter.

var det en 5årig kontrakt Peter Madsen fik.

BenMusalho
Gæst

« Svar #14740: 21 Maj 2008, 16:42 »

Jaaaaa! Den skal jeg sgu ind og se! Sidste år var jeg ikke inde og se os mod Chelsea pga. at jeg var på Bornholm  ticked off Nu skal det være!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14741: 21 Maj 2008, 16:48 »

apropos chelsea-kampen. Nogen der ved hvad den endte? var i dubai så kunne ikke se den eller noget Peace

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #14742: 21 Maj 2008, 16:50 »

apropos chelsea-kampen. Nogen der ved hvad den endte? var i dubai så kunne ikke se den eller noget Peace

2-0 til Chelsea. Drogba scorede begge mål efter pausen Smiley

Skoubos skadeshistorik taget i betragtning, så vil jeg hellere være foruden. Han skal givetvis også have en ganske fin hyre, hvilket er spild af penge, når han ender med at ligge hjemme på sofaen alligevel. Det samme gør sig egentlig gældende med Dunken. Han er alt for ofte skadet, og hans udvikling går på den måde i stå. En stabil angriber søges.

Kunne ikke være mere enig, selvom en skadesfri Skoubo kunne være fantatisk!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14743: 21 Maj 2008, 16:52 »

2-0 til Chelsea. Drogba scorede begge mål efter pausen Smiley

Kunne ikke være mere enig, selvom en skadesfri Skoubo kunne være fantatisk!

nå ok tak Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14744: 21 Maj 2008, 16:58 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84037 Nå men det får de ikke lov til!

Come on OB! Opstemt

Sider: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010