home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 980 981 [982] 983 984 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4768612 gange)
Tavares
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14715: 21 Maj 2008, 12:38 »

Bruno Caboclo. Siger det bare.

verdenskrig
Manager

« Svar #14716: 21 Maj 2008, 12:38 »

funny funny funny

Ej Køhlert bliver lige til sommerpausen Thumbs Up

så skal vi have en ny Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #14717: 21 Maj 2008, 12:44 »

Hvem mon det bliver? Personligt kunne jeg godt tænke mig Erik Rasmussen, hvornår stopper han i Midtjylland?

verdenskrig
Manager

« Svar #14718: 21 Maj 2008, 12:54 »

Hvem mon det bliver? Personligt kunne jeg godt tænke mig Erik Rasmussen, hvornår stopper han i Midtjylland?
Jeg er personligt ligeglad...

Tror måske vi ville have godt af at have en dansk træner...

Men navne interessere mig egentlig ikke.. Det eneste krav er at det er en som kan føre os derhen hvor vi høre til.. Nemlig som Danmarks bedst klub  Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #14719: 21 Maj 2008, 12:58 »

til sommer. men der er noget med en klausul om at han ikke må træne et nyt hold før efter enten et halvt eller helt år, kan ikke lige huske præcist.. men det kunne da godt tænkes han drog over til jer når han er færdig her, han er jo også gammel brøndby mand Smiley

It's all, part of the plan.

-Benja-
Gæst

« Svar #14720: 21 Maj 2008, 13:06 »

Erik Rasmussen sagde da han blev interviewet af ham kommentateren Anders Lund, at han ikke skulle have noget med fodbold og gøre, det næste halvårs tid. Altså de snakkede om hvad han skulle lave, efter Midtjylland. Så bestemt et træneremne i Brøndby.
Der var også en artikel om trænerne i superligaen, men kan huske at han var nævnt sammen med Wieghorst, Kent Nielsen og Henrik Jensen..

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #14721: 21 Maj 2008, 13:11 »

Erik Rasmussen sagde da han blev interviewet af ham kommentateren Anders Lund, at han ikke skulle have noget med fodbold og gøre, det næste halvårs tid. Altså de snakkede om hvad han skulle lave, efter Midtjylland. Så bestemt et træneremne i Brøndby.
Der var også en artikel om trænerne i superligaen, men kan huske at han var nævnt sammen med Wieghorst, Kent Nielsen og Henrik Jensen..

jae nemlig, det er noget med hans familie osv der også skal passes jo. men det bliver da spændende og se hvad de finder på..

BONUS INFO: han var ude og træne nogle små børn på en 5-mands bane lige ved siden af banen mig og mit hold trænede på, i mandags  Hævet Øjenbryn

It's all, part of the plan.

Brodtgaard
Manager

« Svar #14722: 21 Maj 2008, 13:20 »

Måske bliver det Kent Nielsen:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39197

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

-Benja-
Gæst

« Svar #14723: 21 Maj 2008, 13:25 »

Måske bliver det Kent Nielsen:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39197

Det ville heller ikke være et dårligt valg, i Horsens spiller de da heller ikke rigtig med fløje og det gør Brøndby jo heller ikke mere. Så de har forberedt sig på, at han måske ville komme til Vestegnen

Brodtgaard
Manager

« Svar #14724: 21 Maj 2008, 13:29 »

Tja... Jeg ville nu hellere se Wieghorst som ny træner...

-Benja-
Gæst

« Svar #14725: 21 Maj 2008, 13:33 »

Tja... Jeg ville nu hellere se Wieghorst som ny træner...
Ja, men Nordsjælland skal have 10 millioner kroner får ham, eller er jeg helt galt på den? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #14726: 21 Maj 2008, 13:36 »

Tror i egentlig ikke at det er på tide at vi dropper vores offensive jubelidiot bold som vi tidligere har haft, og som  Wieghorst/ Erik Rasmussen står for, og fortsætter den stil som vi har kørt i foråret..

For jeg ser store muligheder med det system vi har nu.. Vi skal bare have en dribler til midtbanen så vi kan få retov ned ved holmen, og så skal vi have en erstatning istedet for Duncan.. For jeg har nu officielt mistet tålmodigheden med den mand..

Hans mentalitet er helt til rotterne, og det samme er hans kvaliteter.. Ser gerne skoubo back, hvis han kan få bugt med skaderne Thumbs Up

Hvis vi skal fortsætte det her system, skal vi have Kent N.. Så min stemme falder på ham Peace

Cool

Brodtgaard
Manager

« Svar #14727: 21 Maj 2008, 13:38 »

Ja, men Nordsjælland skal have 10 millioner kroner får ham, eller er jeg helt galt på den? Smiley

Tjo måske. Ved ikke hvad priserne på trænere er, men Kent Nielsen er vel heller ikke gratis...

-Benja-
Gæst

« Svar #14728: 21 Maj 2008, 13:46 »

Tror i egentlig ikke at det er på tide at vi dropper vores offensive jubelidiot bold som vi tidligere har haft, og som  Wieghorst/ Erik Rasmussen står for, og fortsætter den stil som vi har kørt i foråret..

For jeg ser store muligheder med det system vi har nu.. Vi skal bare have en dribler til midtbanen så vi kan få retov ned ved holmen, og så skal vi have en erstatning istedet for Duncan.. For jeg har nu officielt mistet tålmodigheden med den mand..

Hans mentalitet er helt til rotterne, og det samme er hans kvaliteter.. Ser gerne skoubo back, hvis han kan få bugt med skaderne Thumbs Up

Hvis vi skal fortsætte det her system, skal vi have Kent N.. Så min stemme falder på ham Peace
Er meget enig med dig VK. Men der kan Lorentzen også komme til at ligge, hvis han kommer i kamp form og bliver spillet ind som den offensive midtbane spiller.

Gislason
         Retov              Holmén
                  Lorentzen

Vi skal have købt en stor angriber, som kan ligge ved siden af Katongo, og der kan Skoubo meget vel være løsningen.
Men nu må vi se hvad de finder på, men er det ikke snart tid til en ny afstemning Gosser ? Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #14729: 21 Maj 2008, 13:50 »

Er meget enig med dig VK. Men der kan Lorentzen også komme til at ligge, hvis han kommer i kamp form og bliver spillet ind som den offensive midtbane spiller.

Gislason
         Retov              Holmén
                  Lorentzen

Vi skal have købt en stor angriber, som kan ligge ved siden af Katongo, og der kan Skoubo meget vel være løsningen.
Men nu må vi se hvad de finder på, men er det ikke snart tid til en ny afstemning Gosser ? Thumbs Up

Hmm skal ikke afvise at en Lorentzen i topform kan spille den plads Opstemt

Og alligevel.. For Lorentzen er i min bog ikke definitionen af den dribler vi har brug for... Lorentzen er som ericsson en der måske sætter en mand af for så at kombinere sig igennem.. Peace

Jeg mener vi skal have en der kan sætte 2-3-4 mand af i høj fart, for så at skabe det overtal som det system kræver..
Kommer vi ikke i overtal i det system, kommer vi ikke til chancer.. Det har kampene mod ob, og aab desvære vist med al tydelighed  ticked off..

Men ideen i at bruge Lorentzen der er rigtigt god, og ville sku gerne se det afprøvet i længere tid Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 980 981 [982] 983 984 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010