home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23588
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: priyadeswal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4785701 gange)
zizou e
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14295: 11 Maj 2008, 22:13 »

hmm nej.. åbenbart ikke.. måske er der bare gået sommerferie iden.. efter pokal sejren

verdenskrig
Manager

« Svar #14296: 12 Maj 2008, 09:28 »

Neeeeeeeej hvor er jeg skuffet Græder... Det er helt vildt.... Jeg kan ikke erindre hvornår jeg efter at have set en brøndby kamp live på stadion har været så tom inden i Ubeslutsom
Nå men mit besyv kommer som sædvanligt i flere dele Smiley

Turen: Rigtig fed tur Thumbs Up.. Ved ikke om der er nogle som kender Nordkysten Brøndby support, men det var dem jeg kørte med, og der blev sku drukket godt igennem Opstemt Grin.. Haha desværre var der også et par stykker som ikke kunne klare mosten på hjemturen, og knækkede sig i poser crazy.. Føj!.. Men en super fed away bedømt ud fra turen Smiley

Stemning: Fantastisk stemning i Århus Thumbs Up.. Sommer, sol, og kolde( dyre) bajere havde fået folk helt op at køre, og vi bakkede virkeligt drengene frem mod sejren... Som de så ikke gav os ticked off..
Folk var engagerede i sangene, og vildskaben var helt klart som den skulle være... Ditto hos mig, da jeg formåede at vælte 1-2 rækker ned ved scoringen, og få et sår på mit skinneben Forlegen Tunge Rullende Øjne..
Det var klasse da der pludseligt kom romerlys show i anden halvleg Cool.. Stod ved siden af 5 af dem, og hold kæft hvor var jeg stægt bagefter Grin..Men det var endnu federe da de uofficlele pludseligt syntes at vi skulle skifte tribune.. Så næsten alle gik fra øvre til nedre, og så gik vi amok dernede fra de sidste min.. Det var så også der vi så scoringen fra Skuffet

Kampen: Tja... Her kan jeg ikke sige så meget i dag, da jeg var pænt stiv, og ikke så så meget af den...
Men det har måske sin grund.. For det jeg så var nærmest skræmmende dårligt.. Havde virkeligt fornemmelsen af at jeg kunne have været med i de kamp.. Vi gav alt for mange chancer væk, og skaber slet ikek nok selv... Godt mål vi laver, men hvorfor laver vi ikke flere af den slags angrebs opbygninger.. Men ok havde vi så kørt de 3 point hjem havde det jo været ligemeget... Men så formår vi at smide det hele på gulvet crazy
 Far er sur, far er hamrende sur Græder ticked off

Følelser: Satme en nedern følelse at side med... Tror det er godt at min ven fik mig med ud lige efter kampen, for ellers havde ejg druknet den nederste tribune  i tåre Græder.. Det er bare så vanvittigt hårdt at have det så pisse fedt, og være i en så fed stemning, for så pludseligt at se hvordan bolden hopper og danser på stregen, hvorefter lorte kure sparker den ind Skuffet.. Ved godt at "it is the name of the game", og fodbold på godt og ondt, men det gør bare så ondt langt inde i sjælen..
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har grædt efter en Brøndby kamp, men det gjorde jeg sku i går da jeg kom hjem.. .. Der slog det mig bare hvor nedern det hele er Græder

Men alt i alt en super fed away, som foregik på et fedt stadion, med et lækkert vejr, god stemning, masser af øl, og en nice tur.. FEDT Thumbs Up.. Indtil det 90 min Skuffet
Tømmermænd crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #14297: 12 Maj 2008, 09:36 »

verdenskrig
Manager

« Svar #14298: 12 Maj 2008, 09:52 »

Shockeret OMG!!!.. Idioter ticked off.. Kan man dog forhelvede ikke holde den slags personer væk.. det er da helt utroligt crazy

Men hvad noget andet er... Hvad sker der for at ham der har skrevet det, har skrevet " Dybt acceptabelt" funny funny funny crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #14299: 12 Maj 2008, 10:26 »

Hvor er det dog sørgeligt at sådan en gruppe idioter skal skade Brøndbys omdømme og i værste fald give klubben en bøde på to mio. (vi kan vel godt risikere, at klubben må betale?). Forhåbentlig bliver de fundet og udelukket fra al fodbold. I det her tilfælde er det måske alligevel meget godt, at hooliganregistret er indført.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #14300: 12 Maj 2008, 10:26 »

Shockeret OMG!!!.. Idioter ticked off.. Kan man dog forhelvede ikke holde den slags personer væk.. det er da helt utroligt crazy

Men hvad noget andet er... Hvad sker der for at ham der har skrevet det, har skrevet " Dybt acceptabelt" funny funny funny crazy

Jaa tænkte også på det samme  Grin

Men forfanden så stop dog det der!! også FCK og andre fans!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #14301: 12 Maj 2008, 12:28 »

man skammer sig sku lidt over det idag.. også selvom man ikke var med til det for folk kan ikke kende forskel på dem der gjorde det og så almindelige brøndby fans.... det må virkeligt være nogen som har mentale tømmermænd

Zone 43
Manager

« Svar #14302: 12 Maj 2008, 14:03 »

Grin

Jeg fatter dog ikke, at medierne skriver at det var Brøndby fansene, som gjorde det, når nu det er hooligan som gør det.. Men acceptabelt er det ihf ikke. Forhåbenlig kommer de til at betale af egen lomme Thumbs Up

Brøndby II 1-0 Fremad Amager HT
1-0 Martin Spelmann 14'
Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #14303: 12 Maj 2008, 14:05 »

Grin

Jeg fatter dog ikke, at medierne skriver at det var Brøndby fansene, som gjorde det, når nu det er hooligan som gør det.. Men acceptabelt er det ihf ikke. Forhåbenlig kommer de til at betale af egen lomme Thumbs Up

Brøndby II 1-0 Fremad Amager HT
1-0 Martin Spelmann 14'
Thumbs Up

Hvis de havde Brøndby-trøjer på, er det vel meget naturligt at kalde dem Brøndby-fans. "Kæmpeidioter i gult og blåt" havde dog været mere dækkende.

Zone 43
Manager

« Svar #14304: 12 Maj 2008, 14:21 »

Hvis de havde Brøndby-trøjer på, er det vel meget naturligt at kalde dem Brøndby-fans. "Kæmpeidioter i gult og blåt" havde dog været mere dækkende.

Eller måske "Brøndby hooligans smadrer tog" Smiley

edit: I øvrigt er jeg enig i, at registeret skal bruges i situtationer som disse og ikke alt det andet fis, som hører til en kamp..
« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 14:26 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

njandersen
Gæst

« Svar #14305: 12 Maj 2008, 14:40 »

Og en gammel Roskilde spiller har netop hjulpet Fc Roskilde, i og med at Brøndy II fører 2-0 over Amager.. tak!

Zone 43
Manager

« Svar #14306: 12 Maj 2008, 15:33 »

Og en gammel Roskilde spiller har netop hjulpet Fc Roskilde, i og med at Brøndy II fører 2-0 over Amager.. tak!

Jeps, forhåbenlig kommer han snart med i A-truppen igen. 3-0 blev det til 2DØ holdet, mens kvindeholdet hentede en 0-5 sejr ude over Fortuna Thumbs Up

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #14307: 12 Maj 2008, 15:53 »

- Daniel Agger.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #14308: 12 Maj 2008, 15:55 »

http://borsen.dk/sport/nyhed/131642/

Har lige fundet dette link af Hermann, hvor han udtaler sig godt nok for et par dage siden. Må indrømme at jeg ikke tror vi kan vinde guld allerede næste år, men fint at Hermann tror på det.

Skuffet Dog godt Peter Madsen kommer med mod åb Smiley

MLL
Manager

« Svar #14309: 12 Maj 2008, 16:01 »

http://borsen.dk/sport/nyhed/131642/

Har lige fundet dette link af Hermann, hvor han udtaler sig godt nok for et par dage siden. Må indrømme at jeg ikke tror vi kan vinde guld allerede næste år, men fint at Hermann tror på det.
Skuffet Dog godt Peter Madsen kommer med mod åb Smiley

Godt med Madsen Thumbs Up

Hehe slowhand Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010