Neeeeeeeej hvor er jeg skuffet

... Det er helt vildt.... Jeg kan ikke erindre hvornår jeg efter at have set en brøndby kamp live på stadion har været så tom inden i

Nå men mit besyv kommer som sædvanligt i flere dele
Turen: Rigtig fed tur

.. Ved ikke om der er nogle som kender Nordkysten Brøndby support, men det var dem jeg kørte med, og der blev sku drukket godt igennem

.. Haha desværre var der også et par stykker som ikke kunne klare mosten på hjemturen, og knækkede sig i poser

.. Føj!.. Men en super fed away bedømt ud fra turen
Stemning: Fantastisk stemning i Århus

.. Sommer, sol, og kolde( dyre) bajere havde fået folk helt op at køre, og vi bakkede virkeligt drengene frem mod sejren... Som de så ikke gav os

..
Folk var engagerede i sangene, og vildskaben var helt klart som den skulle være... Ditto hos mig, da jeg formåede at vælte 1-2 rækker ned ved scoringen, og få et sår på mit skinneben

..
Det var klasse da der pludseligt kom romerlys show i anden halvleg

.. Stod ved siden af 5 af dem, og hold kæft hvor var jeg stægt bagefter

..Men det var endnu federe da de uofficlele pludseligt syntes at vi skulle skifte tribune.. Så næsten alle gik fra øvre til nedre, og så gik vi amok dernede fra de sidste min.. Det var så også der vi så scoringen fra
Kampen: Tja... Her kan jeg ikke sige så meget i dag, da jeg var pænt stiv, og ikke så så meget af den...
Men det har måske sin grund.. For det jeg så var nærmest skræmmende dårligt.. Havde virkeligt fornemmelsen af at jeg kunne have været med i de kamp.. Vi gav alt for mange chancer væk, og skaber slet ikek nok selv... Godt mål vi laver, men hvorfor laver vi ikke flere af den slags angrebs opbygninger.. Men ok havde vi så kørt de 3 point hjem havde det jo været ligemeget... Men så formår vi at smide det hele på gulvet

Far er sur, far er hamrende sur
Følelser: Satme en nedern følelse at side med... Tror det er godt at min ven fik mig med ud lige efter kampen, for ellers havde ejg druknet den nederste tribune i tåre

.. Det er bare så vanvittigt hårdt at have det så pisse fedt, og være i en så fed stemning, for så pludseligt at se hvordan bolden hopper og danser på stregen, hvorefter lorte kure sparker den ind

.. Ved godt at "it is the name of the game", og fodbold på godt og ondt, men det gør bare så ondt langt inde i sjælen..
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har grædt efter en Brøndby kamp, men det gjorde jeg sku i går da jeg kom hjem.. .. Der slog det mig bare hvor nedern det hele er

Men alt i alt en super fed away, som foregik på et fedt stadion, med et lækkert vejr, god stemning, masser af øl, og en nice tur.. FEDT

.. Indtil det 90 min