|
absalonsen
Gæst
|
|
Ja, og så med nogle små justeringer så den bliver til FCK's sang.
Every where we goo'ooo' People want to knooo'oow Who we are'eee And where do we come from We are FCK'ååh We come from copenhagen køben ha'avn
København, København, København, København, København, København, København...
Du glemmer ét vers.. "Vi hader København!!" Ak ja. Uforglemmelig dag da vi for første gang sang med på jeres sang. xD Rigtigt. Men jeg er dog ret sikker. Dog er intet sikkert, så jeg har ikke ret før der er beviser  Looooser.. ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Du glemmer ét vers..
"Vi hader København!!"
Ak ja. Uforglemmelig dag da vi for første gang sang med på jeres sang. xD
Looooser.. ;-)
Nej jeg glemte skam intet vers.  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Den er meget bedre på dansk og jeg er sikker på vores klub var en af de første der sang den! (Mener det seriøst)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pollebolle
Gæst
|
|
If I had the wings of a sparrow If I had the arse of a crow
I'd fly over brøndby tomorrow And shit on the bastards below - below Shit on shit on shit on the bastards below - below Shit on shit on shit on the bastards below
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Truppen mod GF - Retov, Tobi og Max sidder over 16. Stephan Andersen 4. Per Nielsen 5. Mark Howard 6. Samuel Holmén 7. Kasper Lorentzen 8. Kim Daugaard 10. Martin Ericsson 20. Stefan Gislason 21. Thomas Rasmussen 23. Martin Spelmann 26. Mike Jensen 28. Chris Katongo 29. Daniel Wass 30. Michael Tørnes 31. David Williams 32. Anders Randrup 34. Pierre Kanstrup 41. Nicolaj Agger Andersen Randrup - Howard - PerPer - T. Ras Gisla Holmén - Daugaard Lorentzen Ericsson - Katongo Tip: 0-3 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Cool4
|
|
Tror det bliver
Andersen Wass - Randrup - Howard - T.Rasmussen Gisla Jensen - Lorentzen Holmen Ericsson - Katongo
1-3. Holmen Katongo White Ericsson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Det trænger minimax også til. Så må han sove længe!
Tror kampen på tribunerne bliver bedre end kampen på banen.
0-1
Mike Jensen.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
zizou e
|
|
nu er jeg selv brøndby fans og nu har i diskuteret kopiering af sange men mon ikke brøndby kopiere lidt fra hist og her så længe de ikke "stjæler" fra andre danske klubber så sys jeg det er fint selv om det ikke er fedt at stjæle nogen steder fra, men er man nok nød til ellers bliver stemning lidt flad som fx alle andre steder i danmark.. udover vilfort park
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Min ven har et lille problem, han vil gerne ind og se Brøndby men der er kun billetter tilbage på Nordea tribunen, men det er ikke der at Fck fans skal stå vel? han er selvfølgelig brøndby fan
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Min ven har et lille problem, han vil gerne ind og se Brøndby men der er kun billetter tilbage på Nordea tribunen, men det er ikke der at Fck fans skal stå vel? han er selvfølgelig brøndby fan
På Nordea nedre er det et område, der afspærret til fcks fans. Såfremt kan køber gennem Brøndby IF får han billet til den neutrale del.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J