home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 498 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 936 937 [938] 939 940 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4859447 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14055: 05 Maj 2008, 10:33 »

Tillader mig lige at komme med et surt opstød her til morgen  Sur

Jeg er efterhånden af den overbevisning at en vis Mike KUN er på holdet pga. sin far. I går mod FCN sad jeg og holdte lidt øje med indskifterne der skulle varme op. Efter 55 minutter blev Mike, Spelmann og Daugaard sendt til opvarmning. Mike stiller sig direkte hen og strækker ud mens Kim D og Spelmann løber.  Huh Mike bliver derefter stående/siddende i en halv time inden han bliver skifter ind uden at have løbet så meget som 1 meter.  ticked off Kunne så se at Spelmann og Daugaard rystede på hovedet af det og så havde de varmet op uden grund mens Mike slappede af og kiggede bold i en halv time.  Sur

Det er åbenbart en tradition at man i BIF får en rolle omkring klubben hvis man er søn af en klubmand  Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #14056: 05 Maj 2008, 10:45 »

Jeg er efterhånden af den overbevisning at en vis Mike KUN er på holdet pga. sin far. I går mod FCN sad jeg og holdte lidt øje med indskifterne der skulle varme op. Efter 55 minutter blev Mike, Spelmann og Daugaard sendt til opvarmning. Mike stiller sig direkte hen og strækker ud mens Kim D og Spelmann løber.  Huh Mike bliver derefter stående/siddende i en halv time inden han bliver skifter ind uden at have løbet så meget som 1 meter.  ticked off Kunne så se at Spelmann og Daugaard rystede på hovedet af det og så havde de varmet op uden grund mens Mike slappede af og kiggede bold i en halv time.  Sur

Det er åbenbart en tradition at man i BIF får en rolle omkring klubben hvis man er søn af en klubmand  Skuffet
Jeg deler din holdning og når du siger det, slår det mig faktisk også.. Begynder også at fundere over at han er på banen pga sin far, da han intet viser når han er inde Sur

Og jeg vil gerne følge op med endnu et... Har sagt det før men nu gør jeg det igen...

TAG NU OG SÆLG TOBIAS MIKKELSEN!!!!  ticked off.. Han er simpelthen den mest elendige spiller vi har haft i jeg ved ikke hvor lang tid... Hold kæft hvor spiller han dårligt.. Jeg siger det samme gange på gang... Han render forvirret rundt, ligner en der ikke tør løbe i dybden, deltager ikke i det defensive, trækker sig i tacklingerne, dribler bolden ud over sidelinien hver anden gang han får den, og dribler samtidigt konstant ind i en blindgyde..

Syntes det er helt fair at ekstra bladet har givet ham 5.. For min skyld måtte han gerne have fået 03, for hans præstation i går var simpelthen UNDER AL KRITIK!!!! Og jeg ved ikke hvor mange gange jeg sagde det på tribunen... Til sidst forventede jeg ikke noget når han fik bolden.. Vidste at han ville miste den..

Siden han kom til Brøndby har han spillet en god halvleg.. Mod fcn i efterårets anden kamp.. Siden da har ovenstående præget hans præstation HVER gang ticked off.. Så kan han i øvrigt være nok så ung... Spillere som Kamper og Kahlenberg havde også off days i starten, men fandme ikke i hver kamp crazy

Sælg ham mens vi stadig kan Sur!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #14057: 05 Maj 2008, 10:48 »

Har os set det flere gange, og syns sku det for groft i forhold til de andre..
Og så spiller han oven i købet lidt halv skidt..

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14058: 05 Maj 2008, 10:59 »

Jamen både når det  gælder Mike og Tobias, så er det som at spille en mand i undertal når de er med. De taber bolden 3 ud af 4 gange de får den og laver minimalt i det defensive.  ticked off  Derfor er det mig en gåde at man ikke giver Spelmann chancen, som efter min mening har gjort det godt de få gange han har fået chancen  Huh

Mht. Tobias tror jeg slet ikke han forstår systemet for han lægger INTET pres når han ikke har bolden.. han står og klør sig bagi når han ikke har bolden, og når han taber bolden lunter han stiller og roligt tilbage...  Skuffet

Efter Wass' (efter min mening) gode præstation igår kunne det være spændende at se ham prøve Tobias' position mod Viborg da han er god offensivt OG defensivt...

verdenskrig
Manager

« Svar #14059: 05 Maj 2008, 11:00 »

Jamen både når det  gælder Mike og Tobias, så er det som at spille en mand i undertal når de er med. De taber bolden 3 ud af 4 gange de får den og laver minimalt i det defensive.   ticked off  Derfor er det mig en gåde at man ikke giver Spelmann chancen, som efter min mening har gjort det godt de få gange han har fået chancen  Huh

Mht. Tobias tror jeg slet ikke han forstår systemet for han lægger INTET pres når han ikke har bolden.. han står og klør sig bagi når han ikke har bolden, og når han taber bolden lunter han stiller og roligt tilbage...  Skuffet
Efter Wass' (efter min mening) gode præstation igår kunne det være spændende at se ham prøve Tobias' position mod Viborg da han er god offensivt OG defensivt...

Jeg kan ganske enkelt ikke være mere enig...  Thumbs Up

Specielt i det med fed crazy

Jeg har nærmest lyst til at løbe ind på banen med en magefon, og skrige ham ind i øret: SPIL NU FODBOLD!!! ticked off
« Seneste Redigering: 05 Maj 2008, 11:02 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14060: 05 Maj 2008, 11:06 »

Men desværre blir det sikkert Mike der spiller på onsdag, for assistens søn skulle nødig blive sur over mangel på spilletid.

Frygter at han er og bliver et "evighedstalent"... Ubeslutsom

verdenskrig
Manager

« Svar #14061: 05 Maj 2008, 11:09 »

Men desværre blir det sikkert Mike der spiller på onsdag, for assistens søn skulle nødig blive sur over mangel på spilletid.

Det bliver det med garanti  crazy

De er evighedstalenter... Jeg vil sige at tobias er den som trods alt har de bedste forudsætninger af de to.. For han har da noget teknik... Mike Jensen ejer intet som beretter til en plads på et af suppens bedste hold ticked off

Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14062: 05 Maj 2008, 11:20 »

Det bliver det med garanti  crazy

De er evighedstalenter... Jeg vil sige at tobias er den som trods alt har de bedste forudsætninger af de to.. For han har da noget teknik... Mike Jensen ejer intet som beretter til en plads på et af suppens bedste hold ticked off

Det er jeg helt enig i! Og lidt hurtighed har han også...men Mike...ved snart ikke hvor jeg skal begynde for han er decideret elendig  Sur hvis han idet mindste viste gejst og vilje når han var på banen...i går viste han noget vilje, men det er bare ik godt nok.. godt nok gjorde han det eftersigende godt i opstarten, men lad os lige kigge på de modstandere vi mødte da Mike var "i topform": Lyngby, Bunkeflo, GAIS, Fremad Amager og Næstved  Grin...Hvis han ikke kunne gøre en god figur mod disse modstandere så det sort ud...

Zone 43
Manager

« Svar #14063: 05 Maj 2008, 12:56 »

Det må du ikke engang sige for sjov.. Sælg ham, lej ham ud, smid ham på 2DØ holdet, bare gør et eller andet, som holder ham fra VP!

Som tidligere nævnt varmer/varmede han ikke en gang op, og ved 'fenerbahcen' gider han dårligt tage hen til målfeltet ticked off

Men når det er sagt, så jeg er sikker på, at Viborg får tæv Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #14064: 05 Maj 2008, 23:39 »

er jeg den eneste som sys tv2 burde have lukket tv2 sport.... for hold kæft var dækningen af kampen BIF - FCN jammerlig tvglad kunne gøre det bedre
3 eksempler på jammerligheden på tv2 sport

- hvordan kan man kalde thomas rasmussen for thomas frandsen
- hvordan kan man ikke kende forskel på tobias mikkelsen og daniel wass endda med close up af både nummeret og ansigtet
- hvordan kan man ikke kende forskel på gislasson og schlebrügge og howar

det er bare amatøragtig vil aldrig se en kamp på tv2 sport igen så hellere se den uden lyd.. men det hjælper jo ikke engang for graffiken passer jo heller ikke hvordan kan man tildele Toby gult kort når det er Wass der "filmer" så hvis brøndby bliver vist på TV2skod igen så tager jeg fandme bilen og kører 750 km istedet for hvilket jeg alligevel gør ofte fordi det bare er bedre på stadion..

så tv2 stram op for satan.. der er nok at tage fat i...

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14065: 06 Maj 2008, 11:09 »

Jeg sidder og keder mig, så lad os da lige snakke eventuelle forstærkninger til næste sæson hvor vi ska spille UEFA Cup.  Rullende Øjne

Jeg selv kunne godt tænke mig en mere pålidelig højre back, da Randrup ikke er klar til europæisk...måske Bøgelund, eller Sebastien Svärd Ubeslutsom Eller Jan Kristiansen, som har kontraktudløb til sommer?

En ny midtbanespillere der kan dribler, for de "driblere" vi har i truppen nu har ikke klasse nok...Lorentzen er på vej tilbage, men kunne godt tænke mig en mere! Alanzinho virker som en fantastisk spiller hvis det er muligt, men så ska vi hente ham for snuden af spanske klubber og det tvivler jeg på.  Forseglede Læber Jeg kan ikke finde ud af om Mikkel Beckmann kunne være en mulighed, men han holder niveauet i Lyngby og virker meget spændende. Peace

Til angrebet er der brug for en RIGTIG angriber. En der ligesom Duncan kan lave en kasse ud af ingenting. Hvis vi ska bruge så mange chancer for at score, som de angribere der er i øjeblikket skal bruge, bliver det europæiske eventyr kort. Græder Jeg har ikke selv nogle bud på hvem det kunne være Forlegen evt. Lasse Nilsson...

verdenskrig
Manager

« Svar #14066: 06 Maj 2008, 11:22 »

Jeg sidder og keder mig, så lad os da lige snakke eventuelle forstærkninger til næste sæson hvor vi ska spille UEFA Cup.  Rullende Øjne

Jeg selv kunne godt tænke mig en mere pålidelig højre back, da Randrup ikke er klar til europæisk...måske Bøgelund, eller Sebastien Svärd Ubeslutsom Eller Jan Kristiansen, som har kontraktudløb til sommer?

En ny midtbanespillere der kan dribler, for de "driblere" vi har i truppen nu har ikke klasse nok...Lorentzen er på vej tilbage, men kunne godt tænke mig en mere! Alanzinho virker som en fantastisk spiller hvis det er muligt, men så ska vi hente ham for snuden af spanske klubber og det tvivler jeg på.  Forseglede Læber Jeg kan ikke finde ud af om Mikkel Beckmann kunne være en mulighed, men han holder niveauet i Lyngby og virker meget spændende. Peace

Til angrebet er der brug for en RIGTIG angriber. En der ligesom Duncan kan lave en kasse ud af ingenting. Hvis vi ska bruge så mange chancer for at score, som de angribere der er i øjeblikket skal bruge, bliver det europæiske eventyr kort. Græder Jeg har ikke selv nogle bud på hvem det kunne være Forlegen evt. Lasse Nilsson...
Hehe gør jeg også så lad mig grubble med Opstemt

Jeg syntes faktisk ikke vi skal købe til den back.. For jeg mener vores forsvar fungere ganske godt, og det har ikk brug for at der bliver rykket op i stammen... Randrup bliver en klasse back, og lad ham bare få erfaringen, og tror sagtens han kan klare det Thumbs Up

Vi skal have en dribler til tætte kampe... Vi har driblere nu, men ikke folk der kan sætte 2-3 mand af på en gang... det er meget vigtigt med individualister, som kan afgøre kampe, da vi ikke kun kan leve på god indstilling og fight... alanzinho kunne være en mulighed.. Kender personligt ikke så mange driblere der vil til os Ubeslutsom.. Mikkel b kan det ikke være da han er kant, og vi spiller med smal diamant Peace

Enig i at vi mangler en angriber, men jeg er ikke sikker på om han skal spille med Duncan... Jeg mener tværtimod han skal erstatte ham.. Vi skal have en stor angriber der kan både med fødder og låg, og som score mangel mål, og ofte befinder sig i boksen... Duncan har efter min mening ikke tekniske evner nok til europa... George Mourad kunne være svaret Smiley.. Og alt efter hvordan Katongo gør det her til sidst, skal vi måske også have en angriber der, som er undervejs, og teknisk stærk, og hurtig Cool... Måske magnus myklebust Smiley!!

Men generelt syntes jeg at det er vores angreb som skal forstærkes... Mener ikke vi er gode nok her, selvom vi har mange spiller... det kan dog også vise sig at Peguero, og madsen kan finde formen, og blive den duo som jeg savner Peace.. Super dave har ihvertfald evnerne som den lille tekniske stærke, og hurtige Opstemt

Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14067: 06 Maj 2008, 11:33 »

Hehe gør jeg også så lad mig grubble med Opstemt

Jeg syntes faktisk ikke vi skal købe til den back.. For jeg mener vores forsvar fungere ganske godt, og det har ikk brug for at der bliver rykket op i stammen... Randrup bliver en klasse back, og lad ham bare få erfaringen, og tror sagtens han kan klare det Thumbs Up

Vi skal have en dribler til tætte kampe... Vi har driblere nu, men ikke folk der kan sætte 2-3 mand af på en gang... det er meget vigtigt med individualister, som kan afgøre kampe, da vi ikke kun kan leve på god indstilling og fight... alanzinho kunne være en mulighed.. Kender personligt ikke så mange driblere der vil til os Ubeslutsom.. Mikkel b kan det ikke være da han er kant, og vi spiller med smal diamant Peace

Enig i at vi mangler en angriber, men jeg er ikke sikker på om han skal spille med Duncan... Jeg mener tværtimod han skal erstatte ham.. Vi skal have en stor angriber der kan både med fødder og låg, og som score mangel mål, og ofte befinder sig i boksen... Duncan har efter min mening ikke tekniske evner nok til europa... George Mourad kunne være svaret Smiley.. Og alt efter hvordan Katongo gør det her til sidst, skal vi måske også have en angriber der, som er undervejs, og teknisk stærk, og hurtig Cool... Måske magnus myklebust Smiley!!

Men generelt syntes jeg at det er vores angreb som skal forstærkes... Mener ikke vi er gode nok her, selvom vi har mange spiller... det kan dog også vise sig at Peguero, og madsen kan finde formen, og blive den duo som jeg savner Peace.. Super dave har ihvertfald evnerne som den lille tekniske stærke, og hurtige Opstemt

Mht. Randrup kan du måske have ret, men fysisk er han ikk go nok... men så gir vi ham chancen, og så håber jeg på at jeg ik bliver nødt til at skrive: HVA SAGDE JEG, senere på året  Wink

Mikkel Beckmann går ofte ind i banen for Lyngby hvor han gør det fint, og hvis han får lov a gøre banen bred i højre side f.eks. så vil Randrup også kunne koncentrere sig mere om defensiven. Men Alanzinho må være førsteprioritet, selvom det virker umuligt, DESVÆRRE  Græder

Jeg er enig med dig i at Dunken skal erstattes, men kun hvis han blir solgt, for mod Chelsea viste han trods alt han kan vinde hovedstødsdueller overfor nogle af de bedste midterforsvarer i verden. Men hvis Peguero finder formen har vi måske løsningen i forvejen  Thumbs Up

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #14068: 06 Maj 2008, 11:44 »

Jeg vil da også lige deltage i denne diskussion Smiley

På højreback mener jeg bestemt ikk at vi har brug for nogen spillere. Vi har de to største back talenter i lang tid i dansk fodbold og det ville være dumt at skubbe en af dem længere væk fra holdet og risikere at miste ham, ligesom vi fx. mistede Zimling.

Med hensyn til en dribler, tror jeg at det kommer meget an på, hvor meget trænerne og leddelsen tror på Mike Jensen, for han har talentet til at bliver en super tekniker og dribler. Men syntes helt sikkert at vi skal have en dribler, som fx Alanzinho.

I angrebet syntes jeg også at vi mangler en stor mand mere. Syntes at vi har mere end nok små tekniske angribere, specielt nu hvor Ericsson har vist sig som et godt alternativ deroppe. Ved dog ikk helt hvem vi skulle invistere i deroppe og om vi skal skille os af med Duncan...

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #14069: 06 Maj 2008, 11:50 »

god debat..

Forsvaret spiller for første gang siden 06 godt, og der behøves der bestemt ikke ændres noget, randrup og wass spiller kanont på højre kanten og med rasmussen på venstre kanten ser det meget godt ud, kan måske godt klare en ny central til at spille sammen med MVS istedet for howard,

på midten ser det også godt ud nu, hvis på lorentzen ikke bliver skadet igen så har vi mange gode til at rokkere rundt der, og som Romafan skrive at hvis de satser på mike jensen så tror jeg nok vi for en kant spiller i ham,

i angrebet derimod vil jeg mene man bør teste peguero igen, han spillede godt i de få kampe han fik inden en eller anden tumpet viborg spiller høvlet ham ned, og med en duncan i form igen for vi et farligt angreb, så for mig set er der kun brug for en mulig udskiftning af howard og så står den på guld kamp og europa næste sæson Opstemt
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 11:55 af Buschaka » Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 ... 936 937 [938] 939 940 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010