Det er simpelthen genialt det der

Kampen: ( mit udsyn var i flere perioder spærret for flag, så ret mig endelig hvis jeg tager fejl i noget

) Smukt arbejde af drengene. Holder Horsens fuldstændig i skak bortset fra 2 situationer. Kombinationsspillet flyder fint, og vi spiller rigtig hurtigt

.. Målene var suveræne (så ikke det første pga flag), men det bedste var at vi kom så hurtigt igen efter deres reducerings mål... Noget der indikere at vi virkelig er på rette vej

(Hvor er det dog skønt at sige

)
De udskældte spillere som mike, og katongo gjorde det fortrinligt.. Vi var kyniske i begge felter, og vandt i jylland...
Er vi ikke så småt ved at være tilbage nu

Stemningen: 100% ydere samlet på et sted plejer og give god volume, og det gjorde det også i går!
Fantastisk vildskab på tribunen. Folk var så opsatte på at levere varen, efter den pinlige indsats mod aab i sidste uge. Helt i bunden af tribunen var der flag hele kampen hvilket jeg syntes er en fed visuel effekt. Og så fedt at folk begyndte at flage endnu mere da der var en klaphat der råbte "Få så de flag ned"

..
Folks vildskab kunne man rigtig se komme til udtryk ved scoringerne... Sjældent har jeg oplevet så fuckt up juble ved et mål, som der var ved de 3

... Vi stoppede ikke sangene da horsens reducerede hvilket for mig er en meget afgørende fakta. Det gjorde nærmest folk endnu vildere!!! Spillerne indsats blev også derefter

.. Efter kampen var der viborg stemning, og så fedt at folk bliver så lang tid på tribunen... så får man lige brugt sit sidste krudt, samtidig med at man får hyldet spillerne et par gange... Til aller sidst da vi havde råbt " Vi vil have Brøndby på banen" i 15-20 min kom de rutinerede, og garvede spillere op for at takkede for støtten. det gjorde folk endnu vildere.. Retov greb mikrofonen i bedste Per Per stil, og sagde blandt andet " Den her sejr skyldes udelukkende jer"... SÅDAN

Min ultimativt fedeste away