|
MLL
|
|
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Og Mini90. Du er måske en af de "seje" drenge som kastede med sten på busserne ? For hvis du er frisk, så kan vi hurtigt tage den over msn ?
uuuu.. Net hool. Aab som vi kender dem ! Men den diskution hører ik hjemme her. Men ja ? du kan bare tilføje !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
aprilsnar!!  Han virker som en rigtig bussinesman. Han lyder ret fornuftig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Ja, den med Ronaldinho er i hvert fald god nok Han er allerede på hjemmesiden:  jaja.. han er lige blevet præsenteret.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Den trøje pynter lidt, på den klamme mand
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
kan godt være jg er helt væk og ved ikk om det er en brøndby spiller men hvem ér fisse mike og hvorfor hedder han det
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
kan godt være jg er helt væk og ved ikk om det er en brøndby spiller men hvem ér fisse mike og hvorfor hedder han det
Ville jeg egentlig også gerne vide... Gad vide om det har noget med hans hår at gøre 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Mike Jensen, han ligner en fisse  ejj, ved ikke hvorfor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Ville jeg egentlig også gerne vide... Gad vide om det har noget med hans hår at gøre  eller hans far  eller måske fordi han har en fisse  Tror det har noget at gøre med at der var en der har sagt han er pigernes dreng/mand  er ikke sikker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman