home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 828 829 [830] 831 832 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4760887 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #12435: 31 Mar 2008, 15:32 »

David Williams er vist snart klar.. Ved ikke med andre. Ellers må Per N bare ryge op på toppen!! Peace Djævel
Ja, for Katongo er ikke god nok, hvor mange kampe har han spillet? Han har scoret to tre mål. Savner hans saltomortaler Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #12436: 31 Mar 2008, 15:35 »

Ja, for Katongo er ikke god nok, hvor mange kampe har han spillet? Han har scoret to tre mål. Savner hans saltomortaler Smiley
jeg savner hans mål=saltomotaler Opstemt Tunge Jeg savner også Elmander Skuffet Og Duncan............. . Vi tager 3 point mod Horsens!

RCD
Gæst

« Svar #12437: 31 Mar 2008, 15:38 »

jeg savner hans mål=saltomotaler Opstemt Tunge Jeg savner også Elmander Skuffet Og Duncan............. . Vi tager 3 point mod Horsens!
Elmander & Skoubo  Græder Græder good times

MLL
Manager

« Svar #12438: 31 Mar 2008, 15:40 »

Ja vi savner alle 04/05 holdet, men lige nu venter jeg bare på at DW og Peter Madsen/JPP bliver klar.

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #12439: 31 Mar 2008, 15:41 »

Elmander & Skoubo  Græder Græder good times
Enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!! Ærgeligt Skoubo er skadet non-stop for tiden.. Ellers kunne han være et emne??Hvis ikke han er for dyr?

verdenskrig
Manager

« Svar #12440: 31 Mar 2008, 15:42 »

Den var fandme ond! Shockeret Jeg sad og tænkte fuck der kommer sq rødt!!! Hold da kæft det må gøre nas Shockeret
2 personer, samme tanke.. Fatter stadig ikke at den ikke gav rødt.. Han til side sætter klart hensynet til modstanderen Shockeret.. Jeg vil næsten gå så langt som at kalde tacklingen livsfarlig Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #12441: 31 Mar 2008, 15:44 »

Enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!! Ærgeligt Skoubo er skadet non-stop for tiden.. Ellers kunne han være et emne??Hvis ikke han er for dyr?
Jeg syntes efterhånden at vi har fået nok beviser på, at det ikke altid er en succes, når vi henter udenlands proffer hjem..

Men i min bog er skoubo altid velkommen Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MLL
Manager

« Svar #12442: 31 Mar 2008, 15:48 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11025154.html

Og at Claus Bo Larsen skal dømme CL er for mig fuldstændig til grin.
Damn de må have nogle dommere rundt omkring i Europa.

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst

« Svar #12443: 31 Mar 2008, 15:49 »

Manden er jo konstant skadet, kan ikke se hvad vi skal bruge ham til. Peter Madsen var også god engang, og se ham nu.
Men bliver spændende og se Peguero Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #12444: 31 Mar 2008, 15:56 »

Han er jo aldrig skadet Wink

.. Ej enig.. Han skal nok blive en succes Thumbs Up... Ham og duncan.. uha Opstemt

Cool

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #12445: 31 Mar 2008, 16:04 »

Ja, det var en rigtig god tur derover i går. Udover sikkerheden er lig 0 derovre. En masse tumult udenfor som ikke går helt så godt. Politiet kommer efterfølgende og siger der sidder bif fans og venter ude i skoven med sten. Når, siger vi så, i ved det og i giver os politi ekskorte, så hvad kan der ske. men når vi så kommer 2 kryds væk fra bif stadion står der en pænt stor gruppe hvilket så resultere i at der lige bliver kastet på bussen og smadret vinduer. Så der var 2 busser i går, som fik smadret vinduer. et for vindue og et sidevindue. Men hold kæft hvor er det bittert at folk ikke kan lade nogle stå, som står alene uden at man skal over og gøre noget ved personen eller lade ens matriale ligge.

[Min signatur er for stor]

Zone 43
Manager

« Svar #12446: 31 Mar 2008, 16:07 »

Der var ikke en finger at sætte på Mike's præstation igår. Han kunne aflevere bolden i fødderne på angriberne, hvilket mange af de andre ikke kunne.
Jeg er efterhånden træt af at folk kaster lort efter Mike i forbindelse med gårdsdagens kamp og at han blev buhet ud var heller ikke for heldigt af FAXE tribunen, han var jo ikke en af de dårlige igår. Han faldt sammen med resten af holdet.

Hørt! Han har måske ikke gjort det så godt i de første 2-3 kampe, men i går gjorde han det sgu fint nok Smiley

Den var fandme ond! Shockeret Jeg sad og tænkte fuck der kommer sq rødt!!! Hold da kæft det må gøre nas Shockeret

Den sad lige hvor den skulle Peace .. Jeg kan huske at jeg begyndte at råbe tudefjæs, tidstrækker o.a. Opstemt

GISLA POWER <3 Kys

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11025154.html

Og at Claus Bo Larsen skal dømme CL er for mig fuldstændig til grin.
Damn de må have nogle dommere rundt omkring i Europa.

Stakkels Chelsea og Fenerbahce.. Den kamp er på forhånd ødelagt Skuffet

Ja, det var en rigtig god tur derover i går. Udover sikkerheden er lig 0 derovre. En masse tumult udenfor som ikke går helt så godt. Politiet kommer efterfølgende og siger der sidder bif fans og venter ude i skoven med sten. Når, siger vi så, i ved det og i giver os politi ekskorte, så hvad kan der ske. men når vi så kommer 2 kryds væk fra bif stadion står der en pænt stor gruppe hvilket så resultere i at der lige bliver kastet på bussen og smadret vinduer. Så der var 2 busser i går, som fik smadret vinduer. et for vindue og et sidevindue. Men hold kæft hvor er det bittert at folk ikke kan lade nogle stå, som står alene uden at man skal over og gøre noget ved personen eller lade ens matriale ligge.

Trist at høre, at et par personer skal ødelægge det for jer ;/

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #12447: 31 Mar 2008, 16:12 »

Et par. Ja, men der var sgu en del. Skal ikke komme og holde en moral prædiken her, for nogle fra Aalborg har gjort det samme. Men efter kampen hvos vi står udenfor kommer der rigtig mange over ved vores busser. Men politiet gør ingeting. pludselig er der en mand som skubber en 13 årig dreng op af bussen. 'Hvilket udløser at en del folk faktisk går lidt amok da det er meget forkert af en voksen mand at skubbe en 13 årig. Men syntes helt sikkert det her skal gåes videre med. Sikkerheden er virkelig utrolig ringe. har været en del steder, men det her slår alt.
« Seneste Redigering: 31 Mar 2008, 16:14 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

absalonsen
Gæst

« Svar #12448: 31 Mar 2008, 16:12 »

Den sad lige hvor den skulle Peace .. Jeg kan huske at jeg begyndte at råbe tudefjæs, tidstrækker o.a. Opstemt

Du er en lille hooligan!

Apropos ballademagere, så stod der også en større gruppe af dem, som man kalder for "ikke fans" udenfor stadion. Nærmere ved den lille forhøjning bag Nordea.

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #12449: 31 Mar 2008, 16:13 »

Rigtig surt.. hader sådan noget.. hvorfor kan man ikk bare hygge sig og se fodbold sammen mere Græder

Sider: 1 ... 828 829 [830] 831 832 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010