home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23592
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejtiarablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 792 793 [794] 795 796 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4793299 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #11895: 22 Mar 2008, 21:46 »

Pospech: Hvordan kan du vurdere ham når han har spillet 3 kampe Rullende Øjne
Kvist: Han er ikke back og bliver det aldrig.. Gjorde det da udemærket, men ikke en god back som er god begge veje..
Kildentoft: Vi kunne ikke bruge ham i Brøndby... Har aldrig set det store lys i ham..
Kolja: Han er en stor fejlaflevering, og næsten alle fcm fans hader ham...  Grin
Jonas troest: Han er ikke back.. Bliver brugt derude som nødstilfælde, og kan INTET offensivt...   Ubeslutsom

Så nej jeg har på ingen måde røget hash, gras, saltvand, eller hva man nu ellers kan ryge... Læg mærke til at jeg siger på NUVÆRENDE tidspunkt... Sidste år havde jeg nok ikke sagt det sammen.. Så noget tyder altså på at du ikke har læst mit indlæg ordentligt...

Desuden har du sagt kildentoft 2 gange crazy
Hvordan kan du sige at Randrup er bedre end Pospech.
C'mon, det Pospech har leveret indtil videre er bedre end hvad Randrup har leveret. ganske enkelt:D
og hæng mig ikke op på det for har kun set randrup spille et par gange:D

absalonsen
Gæst

« Svar #11896: 22 Mar 2008, 21:47 »

BenMusalho
Gæst

« Svar #11897: 22 Mar 2008, 21:48 »

Kvist: Han er ikke back og bliver det aldrig.. Gjorde det da udemærket, men ikke en god back som er god begge veje..
Kildentoft: Vi kunne ikke bruge ham i Brøndby... Har aldrig set det store lys i ham..
Kolja: Han er en stor fejlaflevering, og næsten alle fcm fans hader ham...  Grin
Jonas troest: Han er ikke back.. Bliver brugt derude som nødstilfælde, og kan INTET offensivt...   Ubeslutsom

Så nej jeg har på ingen måde røget hash, gras, saltvand, eller hva man nu ellers kan ryge... Læg mærke til at jeg siger på NUVÆRENDE tidspunkt... Sidste år havde jeg nok ikke sagt det sammen.. Så noget tyder altså på at du ikke har læst mit indlæg ordentligt...

Edit: INDLÆG NR. 1000  Opstemt Thumbs Up Peace Cool crazy!!!

Så er du sq landholdspiller.. Du er også blevet udtaget tillykke..

Ej pospech er nu lidt bedre end Randrup.. tror jeg ihvertfald.. Men det er Kildentoft sq ikke!

verdenskrig
Manager

« Svar #11898: 22 Mar 2008, 21:49 »

Hvordan kan du sige at Randrup er bedre end Pospech.
C'mon, det Pospech har leveret indtil videre er bedre end hvad Randrup har leveret. ganske enkelt:D
og hæng mig ikke op på det for har kun set randrup spille et par gange:D

Ja det er han måske, men som sagt... Du kan da på ingen måde bedømme ham til at være bedre en Randrup når du har set ham 3 gange  Ubeslutsom

eller hva Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #11899: 22 Mar 2008, 21:50 »

Så er du sq landholdspiller.. Du er også blevet udtaget tillykke..

Ej pospech er nu lidt bedre end Randrup.. tror jeg ihvertfald.. Men det er Kildentoft sq ikke!
Ja hvilken ære Cool

Ej ja men pospech er da måske bedre en Randrup... Men det kan hverken jeg, eller i bedømme, da i ikke har set ham nok.. Medmindre i ser tjekkisk fodbold Opstemt

Og nu gider jeg ikke sige det mere Djævel Peace

Samtidigt var der nok en grund til at vi solgte kildentoft Tunge... selvom vi før har lavet en bommert med Zimling Græder

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #11900: 22 Mar 2008, 22:56 »

Morten Olsen udtager Randrup

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81353

MLL
Manager

« Svar #11901: 22 Mar 2008, 22:57 »

Du blev så nr 4 med den nyhed  Cool

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #11902: 22 Mar 2008, 22:59 »

Du blev så nr 4 med den nyhed  Cool

funny funny funny funny funny

Så har vi lige haft en lang diskussion, og så er der gudhjælpe mig en til der poster nyheden crazy Grin Peace

Cool

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #11903: 22 Mar 2008, 22:59 »

Mener ikke Randrup er den rette mand. Han er vel ikke engang fast mand i BIF. Eller hvad ?  Wink

Viva Ronaldo ! §

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #11904: 22 Mar 2008, 23:00 »

Tror nu mere det er fordi Olsen gerne ville prøve ham af når han har chancen i en venskabskamp. Tror ikke det er fordi han er den "rette mand"

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #11905: 22 Mar 2008, 23:00 »

funny funny funny funny funny

Så har vi lige haft en lang diskussion, og så er der gudhjælpe mig en til der poster nyheden crazy Grin Peace

det var så vi kunne få en til lang diskussion i gang  Opstemt

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #11906: 22 Mar 2008, 23:02 »

Hvad ?

Viva Ronaldo ! §

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #11907: 22 Mar 2008, 23:03 »

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #11908: 22 Mar 2008, 23:19 »

Edit: INDLÆG NR. 1000  Opstemt Thumbs Up Peace Cool crazy!!!
Ja. Kildentoft er dobbelt så god som Randrup. Derfor skriver jg ham 2 gange.

Pospech kåret som den bedste tjekke som ikke spiller udenlands før skiftet. Ok kvalitetsstempel. Og hans spil i de første 3 kampe har været af god standard.
Kolja har før været det svageste led på FCM, men har spillet sig gevaldigt op i det sidste år.
Selv om Troest og Kvist er nødløsninger er de stadig bedre højre backs end Randrup.
Der er forresten også Priske, med mindre han er skadet, som skulle udtages før Randrup

Og det er bare højre backs. Det er jo håbløst at f.eks. en mand som Michael Jacobsen ikke er med. Ham er der langt større perspektiv i.

Godt at høre st du ikke er ude i det stads. måske du kunne hjælpe Morten ud af hans problem. Han må da være på et eller andet.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 23:21 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager

« Svar #11909: 22 Mar 2008, 23:27 »

Ja. Kildentoft er dobbelt så god som Randrup. Derfor skriver jg ham 2 gange.

Pospech kåret som den bedste tjekke som ikke spiller udenlands før skiftet. Ok kvalitetsstempel. Og hans spil i de første 3 kampe har været af god standard.
Kolja har før været det svageste led på FCM, men har spillet sig gevaldigt op i det sidste år.
Selv om Troest og Kvist er nødløsninger er de stadig bedre højre backs end Randrup.
Der er forresten også Priske, med mindre han er skadet, som skulle udtages før Randrup

Og det er bare højre backs. Det er jo håbløst at f.eks. en mand som Michael Jacobsen ikke er med. Ham er der langt større perspektiv i.

Godt at høre st du ikke er ude i det stads. måske du kunne hjælpe Morten ud af hans problem. Han må da være på et eller andet.

Skal være den første til at erkende at pospech sikkert er bedre en randrup, og at jeg var meget overrasket over udtagelsen af randrup...

Men af danske back finder vi på nuværende tidspunkt ikke en der spiller så godt... Kolja, troest, kvist, og kildentoft vil være, og er falliterklæringer.. DEM er der ingen fremtid i, for de har efter min mening nået deres pot Smiley

Cool

Sider: 1 ... 792 793 [794] 795 796 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010