home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 769 770 [771] 772 773 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4947540 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #11550: 19 Mar 2008, 13:12 »

Ja Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #11551: 19 Mar 2008, 13:12 »

Ja det mä vi da häbe

Jeg tror vi får et rigtig godt forår. Det ser ihvertfald ud som om spillerne vil fighte til de dør Shockeret

Bave
Gæst

« Svar #11552: 19 Mar 2008, 13:13 »

Sä kan det vaere vi fär nogle kampe i europa

Don AA
Manager

« Svar #11553: 19 Mar 2008, 13:14 »

Det er en regel.. DBU bliver bare ved med at give dispensationer til de forskellige klubber..
Mener det kun er første år man spiller i SAS ligaen man kan få dispensation til at spille uden varme i banen at FCN så ikke kan finde ud af det er jo nærmest en skandale

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

BenMusalho
Gæst

« Svar #11554: 19 Mar 2008, 13:17 »

Det ødelægger det også for alle dem der skal ud og se den. Det er lidt noget lo*t ticked off

Zone 43
Manager

« Svar #11555: 19 Mar 2008, 13:19 »

Dog kan jeg godt forstå reglen med varme i banen - altså for oprykkerne. Det er fint nok, at de ikke behøver have varme i banen. Mange af de klubber som rykker op forsvinder ned igen året efter, ligesom det ser ud til med Lyngby! Derfor kan jeg godt se fornuften der, men der er intet fornuft i at FC Nordsjælland stadig kan slippe omkring det!

Det burde bare være, at kampen blev rykket til modstandernes bane - kan selvfølgelig ikke lade sig gøre med f.eks. Lyngby - FC Nordsjælland opgør, men ellers. Det burde klubberne da kunne mærke. Det skulle vel og mærke være med indtægterne til "udeholdet", altså det hold der så ender med hjemmebane!

Hørt!

I øvrigt har vi en kamp mod Nordsjælland i starten af maj måned, så der er vel en mulighed for at bytte rundt på de to kampe? Så vi har hjemme på søndag og ude i maj..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #11556: 19 Mar 2008, 13:21 »

Hørt!

I øvrigt har vi en kamp mod Nordsjælland i starten af maj måned, så der er vel en mulighed for at bytte rundt på de to kampe? Så vi har hjemme på søndag og ude i maj..

Det ville være meget smart Peace Så kunne vi måske også banke FCN lidt mere på søndag og så få en masse selvtillid til de næste kampe Rullende Øjne crazy Opstemt Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #11557: 19 Mar 2008, 13:21 »

jeg vil da hellere have en god hjemmebanekamp i maj, når vi nærmer os sæsonafslutningen, så nej, synes ikke bare man kan bytte. Desuden vil det sætte Brøndby på en del arbejde at skulle være dem der skal skaffe vagter osv. Samt at der vel skal deles sponsorbilletter ud Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #11558: 19 Mar 2008, 13:26 »

jeg vil da hellere have en god hjemmebanekamp i maj, når vi nærmer os sæsonafslutningen, så nej, synes ikke bare man kan bytte. Desuden vil det sætte Brøndby på en del arbejde at skulle være dem der skal skaffe vagter osv. Samt at der vel skal deles sponsorbilletter ud Wink

Det kan du ha' ret i, men vagter, billetter o.a. kan vel nå at skaffes, hvis de starter nu Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #11559: 19 Mar 2008, 13:27 »

Der er heldigvis ikke så bidende koldt i Jylland, men det er da forfærdeligt at de kampe bliver aflyst - man har jo ikke rigtigt noget at sige til Lyngbykampen, men Nordsjælland .. puuha ...

Forresten er jeg fra Århus, så skal vel ikke snakke for højt Wink

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #11560: 19 Mar 2008, 13:30 »

Nej der er ikk så koldt her i jylland i nu men det kommer nok... MEn det er sku helt til grin med FCN at de ikk har varme i banen  ticked off det går bare ikk

Er fra Randers så jeg kan skrive lidt :-P

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #11561: 19 Mar 2008, 13:32 »

Sorry med to indslag lige i røven på hinanden.... men bedst som jeg srkev den første begyndete det og sne her haha

Brøndby ´96
Arsenal ´96

absalonsen
Gæst

« Svar #11562: 19 Mar 2008, 13:35 »

Det er simpelthen latterligt og fuldstændigt utilgiveligt, at en klub som FCN - der har et så nyt stadion som de har - ikke har varme i banen! Det kan kun gå for langsomt med at få det langt ned.. Der burde simpelthen falde bødestraf for det! Føj.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #11563: 19 Mar 2008, 13:37 »

Det er simpelthen latterligt og fuldstændigt utilgiveligt, at en klub som FCN - der har et så nyt stadion som de har - ikke har varme i banen! Det kan kun gå for langsomt med at få det langt ned.. Der burde simpelthen falde bødestraf for det! Føj.

Ja det er squ for dårligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #11564: 19 Mar 2008, 13:46 »

Hvis den kamp bliver aflyst bliver jeg ganske enkelt nød til at myrde en eller anden fra DBU!!!! ticked off Sur Shockeret

For det er helt og holdent deres skyld.. De styre saftsusme dansk fodbold som en børnehave... Klubberne får dispensationer i hoved ,og røv, fordi DBU ikke kan nosse sig sammen til at være konsekvente!!!!!

Bare se på Frem... Dbu var i mod deres måde at indgå kontrakter med spillere på da Frem var på vej mod en konkurs, og havde fået amatør status ... Alligevel ser DBU kun passivt til da Frem skriver kontrakter med den ene efter den anden, istedet for at gå ind, og slå i bordet... Samtidigt er det da en skandale på højde med Parkens græs, at en proffessionel dansk klub ikke skal have varme i banen...
Måske er der en regel om det, men hvorofor have regler når der alligevel bare bliver udstedt en dispensation...

Hvis det stod til mig skulle den klub der aflyser en kamp for frost i banen have tilkendt et nederlag på 0-3... Så skulle i se hvor travlt klubber som fcn, lyngby, og agf ville få med at få lagt varme i banen  Sur... For det er jo nemt at springe over hvor gæret er lavest, når man alligevel ved, at de voksene( Dbu) bare giver lov til det ticked off ticked off ticked off
« Seneste Redigering: 19 Mar 2008, 13:48 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 769 770 [771] 772 773 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010