home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:02:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
01 Feb 2026, 20:45 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 744 745 [746] 747 748 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5203829 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #11175: 13 Mar 2008, 15:25 »

Ja tak... et STORT et Thumbs Up

Nu skylder han jo ikke dig et påskeæg, men dem, der har taget røven på ham.. Wink

Men jo, et påskeæg ville bestemt ikke skade. :-P

verdenskrig
Manager

« Svar #11176: 13 Mar 2008, 15:28 »

Nu skylder han jo ikke dig et påskeæg, men dem, der har taget røven på ham.. Wink

Men jo, et påskeæg ville bestemt ikke skade. :-P

Haha når ja havde lige glemt hvordan det system hænger sammen Grin Rullende Øjne det er dog også et helt år sidden påske Peace

Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #11177: 13 Mar 2008, 15:44 »

Det er en interessant diskussion. Hans kendskab til mediebranchen er relevant i den henseende, at klubben er genstand for stor opmærksomhed fra pressens side, og det kan desuden være en vigtig ballast i forhold til klubbens branding.

Sekundært så lader det til, at hans ledelsesstil bærer præg af holdmentalitet (se evt. http://www.bifzone.blogspot.com/ hvor der er lidt gamle artikler med ham). Det er umiddelbart positivt efter min mening.

Derudover har han tilsyneladende også en stor fodboldinteresse og har åbenbart været på Islands ungdomslandshold, så helt fodboldanalfabet er han ikke.

Og til sidst kan jeg ikke umiddelbart finde en erstatning med relevant erfaring inden for lige netop fodboldverdenen. Man skal også huske på, at man denne gang har været igennem en egentlig rekrutteringsproces med brug af eksterne konsulenter. Hermann bør derfor være udtryk for noget af det mest kvalificerede klubben har mulighed for at hente.

Jeg er meget enig i mange af de ting du siger - og ja, man kunne måske ikke finde en mere kvalificeret. Men inden jeg klapper i hænderne vil jeg se resultater.

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager

« Svar #11178: 13 Mar 2008, 15:53 »

Jeg er meget enig i mange af de ting du siger - og ja, man kunne måske ikke finde en mere kvalificeret. Men inden jeg klapper i hænderne vil jeg se resultater.
Det er en interessant diskussion. Hans kendskab til mediebranchen er relevant i den henseende, at klubben er genstand for stor opmærksomhed fra pressens side, og det kan desuden være en vigtig ballast i forhold til klubbens branding.

Sekundært så lader det til, at hans ledelsesstil bærer præg af holdmentalitet (se evt. http://www.bifzone.blogspot.com/ hvor der er lidt gamle artikler med ham). Det er umiddelbart positivt efter min mening.

Derudover har han tilsyneladende også en stor fodboldinteresse og har åbenbart været på Islands ungdomslandshold, så helt fodboldanalfabet er han ikke.

Og til sidst kan jeg ikke umiddelbart finde en erstatning med relevant erfaring inden for lige netop fodboldverdenen. Man skal også huske på, at man denne gang har været igennem en egentlig rekrutteringsproces med brug af eksterne konsulenter. Hermann bør derfor være udtryk for noget af det mest kvalificerede klubben har mulighed for at hente.

Enig med jer begge to... Det ville være dumt at drage en konklusion ud fra en direktør vi INTET kender om... Lad os ligesom efter et spillerindkøb vente og se hva han kan præsterer... Det kan være han har det som skal til for at stække bjerregaards magt...
Den kommende tid bliver ihvertfald spændende, med ligastart, pokal semifinale, en god homogen trup, og ny direktør..

Jeg glæder mig Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #11179: 13 Mar 2008, 15:57 »

Enig med jer begge to... Det ville være dumt at drage en konklusion ud fra en direktør vi INTET kender om... Lad os ligesom efter et spillerindkøb vente og se hva han kan præsterer... Det kan være han har det som skal til for at stække bjerregaards magt...
Den kommende tid bliver ihvertfald spændende, med ligastart, pokal semifinale, en god homogen trup, og ny direktør..

Jeg glæder mig Thumbs Up

Jeg synes ikke vi skal vurdere manden efter hans spillerindkøb. Dette er jo i bund og grund lagt i hænderne på AB.
Han kan ikke stække Pers magt, da han jo sidder over ham selv. Men jeg håber da, at han kan være en vigtig influent til at fjerne Anders Bjerregaards magt i Brøndby - for i såfald vil jeg gerne være den første til at klappe i hænderne.

Hermans første opgave må være at indfri forventningerne til næste årsregnskab - og sørge for at vi holder os klar personale-mæssigt til næste sæsons Europa Cup deltagelse.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #11180: 13 Mar 2008, 15:59 »

Helt sikkert. Det er naturligvis op til den sportslige sektor i første omgang. Men jeg er tilfreds med, at man har hevet en helt ny mand ind (til trods for medlemsskabet af Brøndby-support).

Mht. udmeldinger om konkrete tiltag, så har han endnu ikke præsenteret noget, og jeg tvivler også på, at der kommer noget lige med det samme. Han skal nok først have et ordentligt overblik over hele forretningen. Men som dig, så står jeg heller ikke og råber juhu, men venter i stedet og ser tiden an. Og der bliver nok heller ikke nogen stor revolution fra dag 1.

verdenskrig
Manager

« Svar #11181: 13 Mar 2008, 16:02 »

Jeg synes ikke vi skal vurdere manden efter hans spillerindkøb. Dette er jo i bund og grund lagt i hænderne på AB.
Han kan ikke stække Pers magt, da han jo sidder over ham selv. Men jeg håber da, at han kan være en vigtig influent til at fjerne Anders Bjerregaards magt i Brøndby - for i såfald vil jeg gerne være den første til at klappe i hænderne.

Hermans første opgave må være at indfri forventningerne til næste årsregnskab - og sørge for at vi holder os klar personale-mæssigt til næste sæsons Europa Cup deltagelse.
Enig i det hele bortset fra det med fed... Det var ikke det jeg mente...

Det jeg mener at at vi ikke skal vurdere spilleren før han har spillet nogle kampe, og det samme gør sig gældende for HH... Det har intet med ab at gøre... Men det var måske lidt dårligt formuleret af mig  Peace

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #11182: 13 Mar 2008, 21:22 »

Arrrhhhh er lige kommet hjem.. Så slår man op på bolddk.com og hvad ser man? NY DIREKTØR!!! Glæder mig til at se hvad han kan!!

MLL
Manager

« Svar #11183: 13 Mar 2008, 21:26 »

Arrrhhhh er lige kommet hjem.. Så slår man op på bolddk.com og hvad ser man? NY DIREKTØR!!! Glæder mig til at se hvad han kan!!

Det første man gør, er da at slå op på sso eller den hemmelige Wink

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #11184: 13 Mar 2008, 21:28 »

Neeeejjj Bold.dk er en genial side Thumbs Up Det er www.forza.dk også.. Den er jo også en brøndby orienteret( crazy ) side Peace

Zone 43
Manager

« Svar #11185: 13 Mar 2008, 21:33 »

Bedømt udfra, hvad jeg har set og hørt om Hermann, så lyder han som det rette valg. Det bliver spænende at se, hvad han kommer til at udrette i fremtiden Smiley

Arh..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #11186: 13 Mar 2008, 21:34 »

Det første man gør, at slå op på den hemmelige!! Wink Sådan er det.

Så kan man slå hen på Freaks, Bold.dk, SSO, AHO, eller en anden god side:)

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #11187: 14 Mar 2008, 10:18 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80985

Ikke den type jeg havde håbet - mht. mediefremtræden.

Zone 43
Manager

« Svar #11188: 14 Mar 2008, 11:12 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #11189: 14 Mar 2008, 12:43 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80985

Ikke den type jeg havde håbet - mht. mediefremtræden.
Han har spillet i min hjemby, Humlebæk  Cool

Årest lamer 2010

Sider: 1 ... 744 745 [746] 747 748 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010