home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:36 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 17:02:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 736 737 [738] 739 740 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5204364 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #11055: 12 Mar 2008, 16:45 »

jeg håber det bliver wass der får pladsen, jeg kan godt lide hans fremadrettet spil, det synes jeg brøndby mangler lidt en gang i mellem.

BenMusalho
Gæst

« Svar #11056: 12 Mar 2008, 16:46 »

Max er( uden at have set alt for meget til ham) et fantastisk køb, og en spiller der stabilisere vores forsvar meget Smiley
Men at byde på to spillere så sent trækker ikke bare ned... Det er et decideret fyringsgrundlag Sur

OK Thumbs Up Men er stadigvæk glad for at vi ikke fik dem selvom det ville have været super fedt at se Alanzinho trylle på kanten

jeg håber det bliver wass der får pladsen, jeg kan godt lide hans fremadrettet spil, det synes jeg brøndby mangler lidt en gang i mellem.
Synes også at Køhlert skal gå over til Wass istedet for Randrup

verdenskrig
Manager

« Svar #11057: 12 Mar 2008, 16:48 »

OK Thumbs Up Men er stadigvæk glad for at vi ikke fik dem selvom det ville have været super fedt at se Alanzinho trylle på kanten
Synes også at Køhlert skal gå over til Wass istedet for Randrup

Hvorfor er du glad for det Huh

Der er da åbenlyst at vi mangler spillere som kan sætte folk af  Ubeslutsom Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #11058: 12 Mar 2008, 16:49 »

Jeg mener at en højreback ikke ville gøre skade.. På den anden side er det også fedt at Randrup eller Wass får chancen fra start.

Vi har også en Bischoff til den plads, når han ellers er klar. Smiley

Det eneste jeg synes brøndby mangler i øjeblikket, er hurtig angriber der scorer kasse efter kasse, det ville være skønt.

Så må Katongo vise sin målfarlighed, som inden han skiftede Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #11059: 12 Mar 2008, 16:52 »

Ja det håber jeg os han gør, han så faktisk rigtig farlig ud i søndags mod Randers. men når han bare lige får scoret et par mål i træk, bliver han klasse angriber for Bif.

verdenskrig
Manager

« Svar #11060: 12 Mar 2008, 16:56 »

Ja det håber jeg os han gør, han så faktisk rigtig farlig ud i søndags mod Randers. men når han bare lige får scoret et par mål i træk, bliver han klasse angriber for Bif.

Jeg melder mig ihvertfald i det kor der synger om en lovende fremtid mellem Duncan- Katongo Smiley
En fysisk stærk og en bevægelig har gennem mange år altid vist sig at være det bedste...

Men der er mange ting de hver især skal forbedre.. B. la skal Katongo arbejde mere på at løbe i dybden i stedet for at løbe i mod bolden og deltage i opspillet...  Cool

Duncan skal bare få sig noget teknik, for hans fysik kan nærmest ikke være bedre Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #11061: 12 Mar 2008, 16:58 »

Hvorfor er du glad for det Huh

Der er da åbenlyst at vi mangler spillere som kan sætte folk af  Ubeslutsom Peace

Jeg mener at det ville være bedre at rense ud i truppen og så til sommer købe de spillere vi har brug for.. Som der er blevet sagt og skrevet var det som om der manglede hieraki og det ville være svært at få sat ordenligt på plads hvis der blev købt en masse spillere og ikke blev ryddet ordenligt op i truppen.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #11062: 12 Mar 2008, 17:00 »

Det ville virkelig været fedt, hvis Bif fik en så stor profil som elmander var, det var en nydelse at se hans spil

verdenskrig
Manager

« Svar #11063: 12 Mar 2008, 17:02 »

Jeg mener at det ville være bedre at rense ud i truppen og så til sommer købe de spillere vi har brug for.. Som der er blevet sagt og skrevet var det som om der manglede hieraki og det ville være svært at få sat ordenligt på plads hvis der blev købt en masse spillere og ikke blev ryddet ordenligt op i truppen.

Meget uenig...   Peace

Jeg mener tværtimod at vi skulle hente de spillere nu sådan at vi kan bruge foråret på at bygge holdet op... Samtidig med at vi skilder os af med de ubrugelige spillere...  Thumbs Up

Det ville give os langt mere pondus til næste år da vores spillere til den tid ville have opbygget hierakiet, og ville kende til systemet, og til hinanden, sådan at vi ikke igen igen skal spille et hold sammen og derpå tabe terræn i starten af sæsonen, så vi igen skal kæmpe i den nederste halvdel Skuffet

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #11064: 12 Mar 2008, 17:02 »

Det ville virkelig været fedt, hvis Bif fik en så stor profil som elmander var, det var en nydelse at se hans spil

Helt enig men det kræver nok at vi vinder pokalen så vi kan lokke med europæisk bold til næste sæson Wink

Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #11065: 12 Mar 2008, 17:03 »

Det er selvfølgelig rigtig nok

cbollerup
Gæst

« Svar #11066: 12 Mar 2008, 17:03 »

Det ville da være super, desværre hænger "mini-superstjerner" ikke lige på træerne Thumbs Up

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #11067: 12 Mar 2008, 17:04 »

nej det gør de desværre ikke

BenMusalho
Gæst

« Svar #11068: 12 Mar 2008, 17:04 »

verdenskrig
Manager

« Svar #11069: 12 Mar 2008, 17:06 »

Det ville da være super, desværre hænger "mini-superstjerner" ikke lige på træerne Thumbs Up

Nej helt enig, og problemet er at den kære Laudrup tog vores dygtige scout Erik Larsen med sig til Getafe...

Han havde ry for at opspore den slags spillere gennem sit netværk, og det er nok blandt andet her man skal finde en forklaring på vores katastrofale køb gennem det sidste halvandet år Ubeslutsom

Cool

Sider: 1 ... 736 737 [738] 739 740 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010