home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:36 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
03 Feb 2026, 17:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5205434 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9915: 17 Feb 2008, 12:50 »

2 ting...

Syntes det er tankevækkende at vi taber lige så snart vi møder en kompetent modstander Skuffet... Det tætteste vi indtil i dag har været på en kompetent modstander var Lyngby, og der var vi også tæt på et nederlag... Det er jo nu vi skal vise at vi også kan bide skeer med dem som er på samme eller måske enda lidt over vores niveau.. Også selvom det er en træningskamp Cool

For det andet er det da irriterende at vi nu igen igen igen igen skal rende ind i alle de latterlige skader ticked off
Syntes sku næsten aldrig man høre om spillere i fck der bliver skadet på den måde som os... Det kan vel efterhånden heller ikke være helt tilfældigt længere Græder
Det gode var så at skaderne formentlig ikke var af den alvorlige slags Thumbs Up

Nu synes jeg ikke vi skal male fanden på væggen. Drengene spillede en god kamp, forholdene taget i betragtning. Elfsborg var meget mere glad for banen end os, og det var uden tvivl til deres fordel. 1. halveg sidder vi meget tungt på, og kan nemt bryde deres angreb (desuden var det første mål IKKE fortjent) men det er der jo ikke noget der hedder i fodbold. 2. mål kom da Howard lå skadet på midten, og så er det jo ikke nemt at forsvare med kun 3 mand?. Måske havde kampen også været en hel anden hvis Max Power ikke var blevet skadet efter 2 minutter.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Schjeld3
Gæst

« Svar #9916: 17 Feb 2008, 12:54 »

Tror efterhånden der er noget galt med Brøndby, de får og har altid skader, det høre du ikke om i feks. F.C København, eller for den sags skyld AaB, så der må være noget galt med det hold.

minimee1
Juniorspiller
**

« Svar #9917: 17 Feb 2008, 15:28 »

Et eller andet sted er der noget galt, men er det ikke også tilfældighedernes spil. Man er igang med at bygge et "nyt" hold op. Det er selvfølgelig uheldig at spillerne bliver skadet, men når alt kommer til alt, så skal spillerne lære hinanden at kende. Jo de har spillet kampe sammen i efteråret, de har trænet sammen efter nytåret, men med nye folk i truppen, så vil der være nye problemstillinger, samtidig med, at nogle spillere er blevet rykket ned, så skal er være problemer.
Men nu skal man heller ikke tage sorgerne på forskud. Man ved aldrig om de kommer tilbage her i foråret. Der er stadig mange kampe endnu og alt kan ske. FCK kan få mange skader endnu. Gravgård ude i øjeblikket. Det er en start. Hangeland solgt endnu bedre. Hvad bliver det næste ikke. Nordstrand, Junior, Ailton og Albeck brækker benet Grin

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

MLL
Manager

« Svar #9918: 17 Feb 2008, 19:55 »

http://www.streamcode.tv/elfsborg/player.asp?UID=4&SID=4682

For alle os der var skuffet over kvaliteten igår, her er kampen så.

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #9919: 17 Feb 2008, 20:54 »

Nu synes jeg ikke vi skal male fanden på væggen. Drengene spillede en god kamp, forholdene taget i betragtning. Elfsborg var meget mere glad for banen end os, og det var uden tvivl til deres fordel. 1. halveg sidder vi meget tungt på, og kan nemt bryde deres angreb (desuden var det første mål IKKE fortjent) men det er der jo ikke noget der hedder i fodbold. 2. mål kom da Howard lå skadet på midten, og så er det jo ikke nemt at forsvare med kun 3 mand?. Måske havde kampen også været en hel anden hvis Max Power ikke var blevet skadet efter 2 minutter.

Jeg maler skam ikke fanden på væggen... Jeg forholder mig bare til facta... De to gange vi har mødt nogenlunde kompetente modstandere har vi fået 1 point... det skal siges at jeg ikke har set kampen. Så kan selvfølgelig ikke vurdere om det var fortjent eller ej... Selvom det nu ikke er spillet jeg hæfter mig ved... det er vores evne til også at få noget ud af kampe mod gode hold... Det er jo netop nu at de, i venskabskamp eller ej skal vise omverdenen at der virkelig er noget rigtigt i alle de positive ting truppen har gået og sagt gennem den sidste halvanden måneds tid Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #9920: 18 Feb 2008, 12:41 »

GudenEricsson
Gæst

« Svar #9921: 18 Feb 2008, 13:52 »

Good nyhed, da jeg ikke mener Per Nielsen er god nok til Brøndby længere! (Av den gjorde ondt at skrive:() Men sådan er det desværre. Var bange for, at Køhlert ville spille med ham, fordi han er en klubmand, men det gør han heldigvis ikke Smiley

MLL
Manager

« Svar #9922: 18 Feb 2008, 13:55 »

Synes han er en god reserve, og det viste han også i kampen mod Elfsborg!

Tilbage på FmF Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9923: 18 Feb 2008, 14:00 »

Er jeg den eneste der ser en lille offside i mål nummer 1?

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager

« Svar #9924: 18 Feb 2008, 14:11 »

Ny spændende angriber til bif?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79961&fanmail=true

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

BenMusalho
Gæst

« Svar #9925: 18 Feb 2008, 14:27 »

Skulle lige til at lægge linket ticked off Grin Ved kke om det er det vi har mest brug for nu, men det er måske altd godt at have nogle unge til at tage over. Nogen der ved om han er med i fm?

MLL
Manager

« Svar #9926: 18 Feb 2008, 14:43 »

Har var ifølge sso, ret usynlig i kampen mod AB

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #9927: 18 Feb 2008, 14:44 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #9928: 18 Feb 2008, 17:54 »

http://90min.dk/daugaards-tordenstoevle/  Lyder som om stæmningen er helt fantastisk!! Det ser ud til at der er sket noget i vinter pausen!!

Cencur
Manager

« Svar #9929: 18 Feb 2008, 21:01 »

Ikke for at være pessimist, men hvad har ændret sig i vinterferien, udover MaxPower? Jovist, vunde kampe imod nogle lette modstandere, men da vi så møder et hold på nogenlunde samme niveau, taber vi 2-0. Er bange for at det er en skrøbelig facade.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010