Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:04:37
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
I dag
kl. 09:49:23
Broen13
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
01 Feb 2026, 21:59
RasmusA12
Challenges
Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21
valverde4ever
Omklædning...
Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere:
23211
1 Bruger, 664 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
nekilomsne
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
649
650
[
651
]
652
653
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5205871 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #9750:
07 Feb 2008, 09:21 »
Citat af: Zone 43 07 Feb 2008, 09:17
Tja.. Som jeg har forstået det, var det Backmann selv, som takkede nej..
Ja men en af grundende til hans nej, var at vi bød så sent... Så den holder ikke helt... Kun lidt
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
ragin6
Reserveholdsspiller
«
Svar #9751:
07 Feb 2008, 09:37 »
For en gangs skyld vil jeg lige forsvare AB - Som artiklen siger har det decideret ikke noget med at Brøndby lagde buddet for sent. Man har sikkert først lagt buddet efter man fandt ud af at Alanzinho var for dyr i løn eller andet, men grundet Beckmanns tur med ligalandsholdet har han først fået tilbuddet da han kom hjem og det var for kort betænkningstid.
Så tror sgu ikke at AB skal have lorten for denne her
Når BIF marcherer frem, så er vi ikke til at stoppe
Cencur
Manager
«
Svar #9752:
07 Feb 2008, 09:37 »
Nu så jeg ikke kampen igår, og om Beckmann fik debut, men jeg mener at man overhovedet ikke skulle smide penge efter den mand. Som mini90 påpeger, så er det hæl og tå og det mangler vi bestemt ikke! Lad os nu forholde os til de spillere vi har, og jeg er sikker på at de kan spille sig op på et niveau som vi synes er acceptabelt.
- Dejligt at se Ericsson ikke surmuler over reservetjansen, og han skal nok spille sig ind i varmen igen!
- Så fik TR en halvleg igår.. Skønt at se at hans præstationer i efteråret blev betalt tilbage med dette!
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
Evil Empire
Gæst
«
Svar #9753:
07 Feb 2008, 12:29 »
Jeg ser ingen katastofe i, at vi ikke fik Beckmann. Jo, han er talentfuld, men ikke nogen profil - og det er netop profiler, vi mangler på vores mandskab. Hvad skal vi med flere Tobias Mikkelsen-typer, som spiller blændende i den ene kamp, og falder helt ud den næste?
Lad ham nu fortsætte sin gang i Lyngby, og så kan vi tage op til revision, når vi når til sommer, om han er den rigtige mand for Brøndby. Er han det, så må vi byde på ham igen, og se om han er villig til et skifte. Hvis ikke, så overlever vi nok også det.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #9754:
07 Feb 2008, 12:33 »
Jeg havde ellers besluttet at lade den her ligge, men jeg kan jo ikke have følgende citat hængende på mig
Citat af: verdenskrig 05 Feb 2008, 22:03
Undskyld mig men det er da den værste gang vrøvl jeg længe har læst
Jeg vrøvler absolut ikke. Jo måske, hvis man vælge at se bort fra alt der minder om argumentation.
Først angående Bischoff: Det er nemt at sidde og være bagklog. I forbindelse med en spillerhandel, så skal spilleren til et lægetjek. I det lægetjek er jeg overbevist om, at man også tager spillerens skadeshistorik i betragtning, og herefter undersøger spillertyper som Bischoff ekstra grundigt. Lægestaben sagde god for ham. Det kan man da ikke laste Anders Bjerregaard for?
Så er der købet af Berglund. Berglund var ikke godt indkøb, som jeg har redegjort for. Han passede ikke ind i FCK's spillestil, hvilket man sagtens kunne have forventet forinden. Jeg havde ihvertfald set det komme, og jeg mindes også at have læst det andre steder på daværende tidspunkt. Og Berglund fik ikke hamret en del kasser ind. Han scorede 7 ligamål for FCK. Det er da ikke voldsomt imponerende.
Så er der Alanzinho. Du er tilsyneladende begejstret for ham, men vi ved reelt ikke meget om ham. Man sagde nej pga. hans lønkrav. Dels handler det om value for money, og det tror jeg at Anders Bjerregaard er væsentligt bedre til at vurdere end vi to er i det her tilfælde. Dels handler det om signalværdien overfor de andre spillere. Hvis man vælger at sprænge lønrammen fuldstændigt, hvad tror du så resten af holdet siger? Så vil de også have mere.
Herefter nævner du at AB kun er interesseret i at købe andenrangsspillere til en billig penge. Du kører stadig rundt i Hannes og Rector. Som tidligere nævnt, så kom de på Meulensteens opfordring. Og træneren ved da om nogen hvilke spillere han kan bruge til noget. At Meulensteen undervurderede den danske liga, og reelt var dårligt forberedt, mener jeg heller ikke man kan laste AB for. Ikke 100% ihvertfald. Så hentede han Peter Madsen. Han er ihvertfald ikke en billig spiller. Måske mht. transfersummen, men jeg er overbevist om, at han hæver en vild løn. At han så stank på banen, det var ikke forudset af alle. Holmén og Gisla er kommet til. Det er da indtil videre gode køb i min optik. Tobias Mikkelsen ligeså. Og nu har han så hentet Schlebrügge, som også ser fornuftig ud.
Penge styrer fodbolden i det lange løb, og her er godt købmandsskab alfa omega. Køb billigt, sælg dyrt. Hvis man påfører sig selv en alt for stor lønbyrde, så kan man betale prisen i en del år frem
Alt i alt synes jeg at AB har gjort det nogenlunde. Ikke prangende, Der er stadig skønhedsfejl. Skidt forhåndsudmelding inden dette transfervindue. Nøl i forbindelse med buddet på Beckmann. Langsom oprydning i truppen. Men decideret dårligt har det ikke været. Jeg er ikke 100% overbevist om hans evner, men jeg er heller ikke det modsatte. Det vil tiden afgøre.
Du er tydeligvis ikke begejstret for AB. Og fred være med det. Det var da også en håbløs ansættelse, hvis man kigger på signalværdien. Men objektivt set synes det er forkert at udnævne ham til den store synder.
Debatten i tråden har også rundet Køhlert, så der vil jeg også give mit bidrag:
Jeg tror ikke på ham. Manden har mindre udstråling end en tvebakke. Det er muligt, at han er anderledes når han er blandt spillerne, men umiddelbart slår han mig ikke som en person, der er i stand til at inspirere spillerne.
Havde han så bare haft en god taktisk køreplan. Men det føler jeg ikke han har. Vi snakker stadig formationer. Det burde ikke være nødvendigt længere. Men det er det, fordi der ikke har været nogen taktisk kontinuitet overhovedet. Køhlert nyder stor respekt i klubben for sit arbejde med de unge, og det havde også været særdeles brugbart hvis størstedelen af start-11'eren var spillere af egen avl. Men det er de ikke. De er bedøvende ligeglade med de mange års arbejde Køhlert har lagt i BIF's ungdomsafdeling. Jeg mener at man bør sige pænt tak til Køhlert for tro tjeneste efter denne sæson, og så hente en virkelig kapacitet til pladsen.
«
Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 12:44 af -Johnson-
»
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
MLL
Manager
«
Svar #9755:
07 Feb 2008, 12:47 »
40. Morten Cramer
4. Per Nielsen
5. Mark Howard
8. Kim Daugaard
9. Martin Retov
17. Morten Duncan Rasmussen
18. Max von Schlebrügge
22. Morten Rasmussen
26. Mike Jensen
31. David Williams
41. Nicolaj Agger
Daniel Stenderup
Pierre Kanstrup
Mark Leth Pedersen
Jesper Christjansen
Kasper Vilfort
Mod Fremad Amager.
Tilbage på FmF
verdenskrig
Manager
«
Svar #9756:
07 Feb 2008, 12:53 »
Citat af: -Johnson- 07 Feb 2008, 12:33
Jeg havde ellers besluttet at lade den her ligge, men jeg kan jo ikke følgende citat hængende på mig
Jeg vrøvler absolut ikke. Jo måske, hvis man vælge at se bort fra alt der minder om argumentation.
Først angående Bischoff: Det er nemt at sidde og være bagklog. I forbindelse med en spillerhandel, så skal spilleren til et lægetjek. I det lægetjek er jeg overbevist om, at man også tager spillerens skadeshistorik i betragtning, og herefter undersøger spillertyper som Bischoff ekstra grundigt. Lægestaben sagde god for ham. Det kan man da ikke laste Anders Bjerregaard for?
Så er der købet af Berglund. Berglund var ikke godt indkøb, som jeg har redegjort for. Han passede ikke ind i FCK's spillestil, hvilket man sagtens kunne have forventet forinden. Jeg havde ihvertfald set det komme, og jeg mindes også at have læst det andre steder på daværende tidspunkt. Og Berglund fik ikke hamret en del kasser ind. Han scorede 7 ligamål for FCK. Det er da ikke voldsomt imponerende.
Så er der Alanzinho. Du er tilsyneladende begejstret for ham, men vi ved reelt ikke meget om ham. Man sagde nej pga. hans lønkrav. Dels handler det om value for money, og det tror jeg at Anders Bjerregaard er væsentligt bedre til at vurdere end vi to er i det her tilfælde. Dels handler det om signalværdien overfor de andre spillere. Hvis man vælger at sprænge lønrammen fuldstændigt, hvad tror du så resten af holdet siger? Så vil de også have mere.
Herefter nævner du at AB kun er interesseret i at købe andenrangsspillere til en billig penge. Du kører stadig rundt i Hannes og Rector. Som tidligere nævnt, så kom de på Meulensteens opfordring. Og træneren ved da om nogen hvilke spillere han kan bruge til noget. At Meulensteen undervurderede den danske liga, og reelt var dårligt forberedt, mener jeg heller ikke man kan laste AB for. Ikke 100% ihvertfald. Så hentede han Peter Madsen. Han er ihvertfald ikke en billig spiller. Måske mht. transfersummen, men jeg er overbevist om, at han hæver en vild løn. At han så stank på banen, det var ikke forudset af alle. Holmén og Gisla er kommet til. Det er da indtil videre gode køb i min optik. Tobias Mikkelsen ligeså. Og nu har han så hentet Schlebrügge, som også ser fornuftig ud.
Penge styrer fodbolden i det lange løb, og her er godt købmandsskab alfa omega. Køb billigt, sælg dyrt. Hvis man påfører sig selv en alt for stor lønbyrde, så kan man betale prisen i en del år frem
Alt i alt synes jeg at AB har gjort det nogenlunde. Ikke prangende, Der er stadig skønhedsfejl. Skidt forhåndsudmelding inden dette transfervindue. Nøl i forbindelse med buddet på Beckmann. Langsom oprydning i truppen. Men decideret dårligt har det ikke været. Jeg er ikke 100% overbevist om hans evner, men jeg er heller ikke det modsatte. Det vil tiden afgøre.
Du er tydeligvis ikke begejstret for AB. Og fred være med det. Det var da også en håbløs ansættelse, hvis man kigger på signalværdien. Men objektivt set synes det er forkert at udnævne ham til den store synder.
Debatten i tråden har også rundet Køhlert, så der vil jeg også give mit bidrag:
Jeg tror ikke på ham. Manden har mindre udstråling end en tvebakke. Det er muligt, at han er anderledes når han er blandt spillerne, men umiddelbart slår han mig ikke som en person, der er i stand til at inspirere spillerne.
Havde han så bare haft en god taktisk køreplan. Men det føler jeg ikke han har. Vi snakker stadig formationer. Det burde ikke være nødvendigt længere. Men det er det, fordi der ikke har været nogen taktisk kontinuitet overhovedet. Køhlert nyder stor respekt i klubben for sit arbejde med de unge, og det havde også været særdeles brugbart hvis størstedelen af start-11'eren var spillere af egen avl. Men det er de ikke. De er bedøvende ligeglade med de mange års arbejde Køhlert har lagt i BIF's ungdomsafdeling. Jeg mener at man bør sige pænt tak til Køhlert for tro tjeneste efter denne sæson, og så hente en virkelig kapacitet til pladsen.
Bischoff: Jeg er stadig uenig med dig... Ja selvfølgelig sagde lægesektoren god for ham da han ikke var skadet på daværende tidspunkt... det er jo klart nok... Det jeg siger at at man ikke køber en spiller som har haft den skadestatistik som han havde... Hvorfor skulle det pludselig ændre sig...
alanzinho: Nu har jeg set ham spille flere gange i norge, og jeg er 1929282% sikker på at han kunne forstærke os kraftigt. Manden har den teknik som vi så hårdt har brug for i Brøndby. Nogle gange bliver man bare nød til at give stor løn, og store penge for en spiller... For vi kan bare ikke komme tilbage med de nuværende spillere, og vi har simpelthen brug for den slags spillere... Måske koster de " lidt meget" ja... Men det er bare en nødvendighed... Hvis fcm kan hente et talent til 10 mill, kan vi også hente tippeligaens bedste spiller til 10... Alt andet vil jeg kalde tåbeligt.
Berglund: Den bliver vi nok aldrig enige om... Det jeg påpeger er at vi skal hente spillere med den status som Berglund havde.
Ab's andre indkøb: Sigurdsson, og rector var skandale i dansk fodbold. Måske var det meuleensteens anbefaling, men jeg er stadig af den overbevisning at en sportsdirektør skal have 100% kendskab til de spillere han henter... Det kan man vidst ikke påstå at ab havde her vel
det samme med madsen, og bischoff... Køb som Holmen, Gislason, og Toby har været gode men ikke prangende... Nu kan jeg personligt rigtig godt lide Gislason, også fordi han faktisk har givet os det vi har manglet siden wieghorst... Problemet er at ab er for ustabil... der er simpelthen for kort fra det gode til det helt uacceptablet elendige... Du siger selv køb billigt, sælg dyrt.. Ja men så skal man da virkelig også overveje om de spillere man køber har potientiale... vi har på nuværende tidspunkt kun duncan, lorentzen, og wass som jeg tror vi ville kunne skyde afsted for et stort million beløb på et tidspunkt... Ingen af dem er fra abs tid.. Du kan på ingen måde sige at ab har gjort detnogenlunde... Han har efter min mening været uacceptabelt elendig...
"Du er tydeligvis ikke begejstret for AB" of frem efter: Enig
Han er trods alt ikke den eneste som har leveret som en pose nødder
«
Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 13:31 af verdenskrig
»
Zone 43
Manager
«
Svar #9757:
07 Feb 2008, 12:58 »
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=146685
Citat af: MLL 07 Feb 2008, 12:47
26. Mike Jensen
Hvor mange mål mon han scorer i dag?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #9758:
07 Feb 2008, 13:41 »
Citat af: verdenskrig 07 Feb 2008, 12:53
Bischoff: Jeg er stadig uenig med dig... Ja selvfølgelig sagde lægesektoren god for ham da han ikke var skadet på daværende tidspunkt... det er jo klart nok... Det jeg siger at at man ikke køber en spiller som har haft den skadestatistik som han havde... Hvorfor skulle det pludselig ændre sig...
Fordi lægesektoren har vurderet ham, og de har (går jeg ud fra) sagt, at AB ikke skulle være nervøs på det område. Skulle man droppe spillere, som er ofte skadet, så kan vi i samme åndedrag sige farvel til Lorentzen og Dunken.
alanzinho: Nu har jeg set ham spille flere gange i norge, og jeg er 1929282% sikker på at han kunne forstærke os kraftigt. Manden har den teknik som vi så hårdt har brug for i Brøndby. Nogle gange bliver man bare nød til at give stor løn, og store penge for en spiller... For vi kan bare ikke komme tilbage med de nuværende spillere, og vi har simpelthen brug for den slags spillere... Måske koster de " lidt meget" ja... Men det er bare en nødvendighed... Hvis fcm kan hente et talent til 10 mill, kan vi også hente tippeligaens bedste spiller til 10... Alt andet vil jeg kalde tåbeligt.
Som nævnt af andre, så er det ikke prisen, men lønnen det handler om, men skidt med det. Det er ikke så relevant. Jeg tager ikke så meget stilling til om man skulle have hentet ham eller ej, eftersom jeg ikke har set ham i aktion. Så der kan vi naturligvis se lidt forskelligt på tingene. Det jeg er "tilfreds" med er, at man har foretaget vurderingen af hans kvalitet og sammenholdt med hans lønkrav. Det er økonomisk fornuftigt og forsvarligt i mine øjne. At beslutningen måske er forkert kan kun tiden vise, men der kan dit gæt såvel som Anders Bjerregaards være lige gode.
Du ser gerne at vi henter dyre spillere (udfra tanken pris=kvalitet). Det er ikke det primære for mig. Jeg siger blot at spilleren skal være pengene værd, og kunne hæve niveauet i truppen. Og så er jeg ligeglad med om han er gratis eller koster 25 mio.
Ab's andre indkøb: Sigurdsson, og rector var skandale i dansk fodbold. Måske var det meuleensteens anbefaling, men jeg er stadig af den overbevisning at en sportsdirektør skal have 100% kendskab til de spillere han henter...
Sådan tror jeg desværre ikke det fungerer i virkeligheden. Der er sandsynligvis ikke tid nok til at han kan se intensivt på hver enkelt interessant spiller. Man må forlade sig en del på scouts mv. Når en mand, som Meulensteen anbefaler en spiller, så er det nærliggende at tage det for gode varer. Manden har trods alt erfaring fra Uniteds talentudvikling, og han bør vide lidt om hvad der kendetegner et talent. Det gjorde han så bare ikke lige i de tilfælde, hvilket var lidt overraskende. For mig ihvertfald. Jeg var hoppet i med begge ben, nøjagtig som Bjerregaard, hvis jeg havde stået i situationen netop pga. af Meulensteens tidligere job og den "troværdighed" som dette giver.
Disse faktorer medvirker til, at jeg synes at AB har gjort det hæderligt, når man tager resten af hans signings med i betragtning. Men jeg fornemmer, at det ikke er noget vi bliver enige om.
«
Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 13:47 af -Johnson-
»
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #9759:
07 Feb 2008, 13:46 »
Citat af: Zone 43 07 Feb 2008, 12:58
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=146685
Hvor mange mål mon han scorer i dag?
Han har virkelig været godt kørende, og jeg glæder mig til at se om han får chancen når SAS-ligaen starter. Egentlig har jeg aldrig været voldsomt begejstret for ham, da jeg synes der ligger lidt tendenser til primadonnanykker i ham, og han samtidig ikke har vist noget når han fik chancen. Det var/er en rigtig dårlig cocktail. Men det er da klart, at han pludselig ser væsentlig mere interessant ud, når det kører sådan for ham.
absalonsen
Gæst
«
Svar #9760:
07 Feb 2008, 14:33 »
Det er postet før, verdenkrig. Faktisk for kun få timer siden!
verdenskrig
Manager
«
Svar #9761:
07 Feb 2008, 15:26 »
Citat af: Absalonsen 07 Feb 2008, 14:33
Det er postet før, verdenkrig. Faktisk for kun få timer siden!
det er slettet igen
Mlarsen
Landsholdsspiller
«
Svar #9762:
07 Feb 2008, 16:59 »
Nogen med insiderviden om kampens udfald mod Fremad Amager?
Echoes, Silence, Patience and Grace
Zone 43
Manager
«
Svar #9763:
07 Feb 2008, 17:32 »
Citat af: Kongkahlenberg 07 Feb 2008, 16:59
Nogen med insiderviden om kampens udfald mod Fremad Amager?
Ifølge SSO blev den 3-0 til os. Duncan (2) og Max på tavlen
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
MLL
Manager
«
Svar #9764:
07 Feb 2008, 17:32 »
Der står 3-0
1-0 ved Duncan
2-0 ved Max
3-0 ved Duncan
argh Zone hurtigere for en gangs skyld
Tilbage på FmF
Sider:
1
...
649
650
[
651
]
652
653
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »