home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 633 634 [635] 636 637 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5206551 gange)
Don W
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9510: 31 Jan 2008, 23:34 »

De interne problemer har netop været et af kernepunkterne denne gang. Det har man fået ordnet ved, at skille sig af med to degraderet spillere - desværre kom Rytter ikke med ud af døren som det ser ud.

Så vidt jeg ved blev de spillere droppet fordi de ikke ville arbejde for sagen, ikke pga. interne problemer... Jeg ved at der stadig er kliker inde i truppen f.eks *P. Nielsen, Thomas Rasmussen og P. Madsen* og *Duncan og de andre unge* og * Mike Jensen som render rundt i sin egen verden!*  Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #9511: 31 Jan 2008, 23:38 »

Der kan jo ske ting og sager nu som vi fans ikke får oplysninger om. Selvom vi intet hører, er der ingen der siger at BIF ikke forhandler lige nu...

Dog ligger det ikke til at være sagen, og vi må nok indse at der ikke kommer flere indkøb. Uanset om BIF har ryttet rundt i truppen, finder jeg det her uacceptabelt...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #9512: 31 Jan 2008, 23:45 »

Syntes også at det er småsvagt af BIF. De skal helt klart forstærke deres trup. Fint nok de har købt én forsvarsspiller og rykket en officielt op, som rent faktisk allerede spiller for 1. holdet.
Hvorfor ik sælge Peter Madsen og købe en anden? Eller bare i det mindste købe en eller anden form for offensiv kræft?

Gosser
Manager

« Svar #9513: 01 Feb 2008, 00:05 »

Nå, så må vi vidst indse at vi kun fik én (!) spiller..

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #9514: 01 Feb 2008, 00:08 »

...Eller satse på at de præsenterer en ny spiller i morgen. DET SKAL DE!

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #9515: 01 Feb 2008, 08:47 »

Hold da kæft en gang gylle der bliver lukket ud herinde for tiden... Der er da ingen tvivl om, at vi alle er lidt skuffede over, at vi ikke fik den dribler, som Køhlert var ude og sige han ville have. Men der kan sku ske mange ting i løbet af sådan et transfervindue, og hvor mange af jer ved hvad arbejde AB og PB har lagt i dette vindue sammen med TK og de andre i staben? Jeg tvivler sku på, at de bare har siddet og ladet stå til!

• Vi har fået tømt ud i truppen
  • Vi har forstærket vores forsvar
  • Vores træner får forhåbentlig valgt en taktik for fremtiden
  • Mike, Spelmann og Agger viser lovende takter

Det vil sige, at vi for mit vedkommende er kommet fint igennem vinduet, omend jeg savner dribleren.

Fuldstændig enig!

Så vidt jeg ved blev de spillere droppet fordi de ikke ville arbejde for sagen, ikke pga. interne problemer... Jeg ved at der stadig er kliker inde i truppen f.eks *P. Nielsen, Thomas Rasmussen og P. Madsen* og *Duncan og de andre unge* og * Mike Jensen som render rundt i sin egen verden!*  Peace
Hvordan ved du det Huh

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9516: 01 Feb 2008, 08:53 »

Hvordan ved du det Huh

Har været meget snak om at der er klikér i Brøndby og som han siger, handler det om en Kliké af gamle og en anden bestående af de unge.... det med mike har jeg så ikke lige kendskab til hehe Smiley

Men mand hvor er jeg skuffet at vågne op den 1 feb. og så der er sket så lidt på transfermarkedet... . jeg vil ha dribler Nu !!! Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #9517: 01 Feb 2008, 08:55 »

Har været meget snak om at der er klikér i Brøndby og som han siger, handler det om en Kliké af gamle og en anden bestående af de unge.... det med mike har jeg så ikke lige kendskab til hehe Smiley

Jaja, ved godt der har været snak om det med de gamle og de unge, men synes bare det er underligt han ved det.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9518: 01 Feb 2008, 08:57 »

Hvorfor er det underligt han ved det??? Bare fordi han er FC kan han jo godt vide lidt Wink

Cencur
Manager

« Svar #9519: 01 Feb 2008, 08:58 »

Man kan da ihvertfald prise sig lykkelig over at vi ikke lavede nogen panik køb (læs. Hannes, Rector) og når/hvis JPP kommer tilbage, kan han vel drible lidt på kanten Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9520: 01 Feb 2008, 09:00 »

Hehe jahr det kan han jo.... og er da helt sikkert også glad for de ikke handlede i blinde igen ... men en Alanzinho ville jeg nu gerne ha set i den blå-gule trøje Wink

Cencur
Manager

« Svar #9521: 01 Feb 2008, 09:01 »

De kan sagtens stadig nå at præsentere ham Hævet Øjenbryn Men som JS har prøvet at sige hele dagen igår, så er truppen blevet mindre og der er kommet en defensiv forstærkning til. Så må vi håbe det rækker til den 5.plads og pokalfinale som jeg har sat mine penge på!

Don W
Ynglingespiller

« Svar #9522: 01 Feb 2008, 09:12 »

Hvordan ved du det Huh

Kender én af spillerne i truppen og én af mine venner er tit ude og se holdet træne... Så hører man lidt nogle ting...  Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9523: 01 Feb 2008, 09:13 »

Helt sikkert også glad for den er blevet mindre truppen .... men de havde bare lovet lidt mere.... Wink

Cencur
Manager

« Svar #9524: 01 Feb 2008, 09:20 »

De havde faktisk ikke lovet noget, de havde bare satset på 2-3 forstærkninger - Så hellere kun en MaxPower nu, og så to ordenlige indkøb til sommer, istedet for panikkøb.

Sider: 1 ... 633 634 [635] 636 637 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010