home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 634 635 [636] 637 638 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5206417 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9525: 01 Feb 2008, 09:23 »

De havde faktisk ikke lovet noget, de havde bare satset på 2-3 forstærkninger - Så hellere kun en MaxPower nu, og så to ordenlige indkøb til sommer, istedet for panikkøb.

Ja, men det havde jo heller ikke været nødvendigt med et panik-køb - de har da haft tid (og penge) nok til at finde en superspiller!

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9526: 01 Feb 2008, 09:23 »

Enig i de ikke skal lave panik køb... men det mener jeg heller ikke en Alanzinho havde været ... Håber han kommer til sommer om ikke andet... Smiley

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9527: 01 Feb 2008, 09:25 »

Jeg er helt på linie med John Spurs. Det havde været rart med en ekstra forstærkning, men sådan blev det ikke. Jeg er overbevist om, at man har arbejdet hårdt for sagen, men samtidig har man også formået at opføre sig fornuftigt rent økonomisk, og man har ikke kastet penge ud til højre og venstre.

Den her sæson er alligevel mere eller mindre smadret, så det er ikke en katastrofe, hvis vi skal vente til sommer med forstærkninger. Måske kan man endda i løbet af foråret få den nuværende trup op i gear. På papiret synes jeg stadig, at vi har en stærk trup. Selvom de ikke har vist det længe.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9528: 01 Feb 2008, 09:34 »

Jahr sæsonen er smadret ... men når de siger målet er top 4 så er det ikke nok at hente 1 spiller ked af at sige det.... Smiley

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9529: 01 Feb 2008, 09:40 »

Jahr sæsonen er smadret ... men når de siger målet er top 4 så er det ikke nok at hente 1 spiller ked af at sige det.... Smiley

Nej, det er ris til egen røv. Der burde man nok have forholdt sig en anelse mere afdæmpet.

Zone 43
Manager

« Svar #9530: 01 Feb 2008, 09:56 »

Den eneste skuffelse imo, er, at mangler 1-2 nye spillere som f.eks. en Allandinho. Dejligt, at der endelig er smuttet et overskudsspillere, som ikke er tæt på første holdet og ligeledes udlejningen af Lukasz og Kristian til Hvidovre. Smiley

Forhåbenlig kommer der til at ske en del efter sæsonen!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #9531: 01 Feb 2008, 10:25 »

Enig i de ikke skal lave panik køb... men det mener jeg heller ikke en Alanzinho havde været ... Håber han kommer til sommer om ikke andet... Smiley

Efter hvad jeg har hørt, så var man meget tæt på Alanzinho, men han krævede for meget i løn, og man valgte derfor ikke at springe lønbudgettet! - dermed ikk sagt det korrekt, men det er hvad jeg har hørt!

Havde man valgt at springe lønbudgettet, så havde man lige pludselig stået med et panik-køb efter min mening!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Brodtgaard
Manager

« Svar #9532: 01 Feb 2008, 10:30 »

Det kan du ha' ret i JS

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9533: 01 Feb 2008, 11:41 »

Efter hvad jeg har hørt, så var man meget tæt på Alanzinho, men han krævede for meget i løn, og man valgte derfor ikke at springe lønbudgettet! - dermed ikk sagt det korrekt, men det er hvad jeg har hørt!

Havde man valgt at springe lønbudgettet, så havde man lige pludselig stået med et panik-køb efter min mening!

Måske var det netop det der skulle til for at vi igen kunne komme tilbage til toppen af dansk fodbold...  Cool mener ikke en sprigning af lønbudget kan betagnes som et panik køb.... panik køb er en spiller man ikke kan bruge til noget.... som bliver købt bare for at købe ...det ville det her ikke ha været....  Thumbs Up

Cencur
Manager

« Svar #9534: 01 Feb 2008, 12:49 »

Enig med JS i at det ville være dumt at springe lønbudgettet, også pga Allandrengen.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #9535: 01 Feb 2008, 12:56 »

jeg havde nu gerne set de havde ofret lidt af deres millioner på en spiller af Alanzinho' kaliber, uanset hvad han krævede i løn, han kommer trosalt fra en anden skandinavisk klub så det da begrænset hvor meget mere han ville ha i løn, et andet punkt er at BIF nok skal tænke mere over deres mål frem for deres økonomi, personligt sys jeg vi er kommet skidt ud af transfervinduet... (selvom jeg glæder mig til at opleve Max)

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9536: 01 Feb 2008, 13:00 »

et andet punkt er at BIF nok skal tænke mere over deres mål frem for deres økonomi

De to ting hænger uløseligt sammen. Det er altafgørende at have styr på økonomien på den lange bane.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #9537: 01 Feb 2008, 13:03 »

De to ting hænger uløseligt sammen. Det er altafgørende at have styr på økonomien på den lange bane.
men når PB har udtalt at BIF slutter i top 4 i år, så ser jeg det som økonomi frem for mål, er udemærket klar over at det i sidste ende hænger sammen, men sys sku stadig det er for dårligt at vi ikke kan præstere lidt spænding på transfer market

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9538: 01 Feb 2008, 13:16 »

men når PB har udtalt at BIF slutter i top 4 i år, så ser jeg det som økonomi frem for mål

Jeg forstår ikke hvad du mener. Kan du omformulere det?

MLL
Manager

« Svar #9539: 01 Feb 2008, 14:14 »

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 634 635 [636] 637 638 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010