home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 631 632 [633] 634 635 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5206637 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9480: 31 Jan 2008, 20:46 »

Hvis vi tager spiller for spiller, så bør vi have et hold, der i hvert fald kandidere til top 3 efter min mening.

Fakta er jo bare, at holdet gang på gang har vist, at de simpelthen ikke er gode nok.

Kan heller ikke forstå, hvis du er tilfreds med vores handlinger i vinduet. Ja, vi skulle skære ned på truppen, men vi skulle også have forstærket truppen, hvilket man jo ikke rigtigt kan sige, at den er blevet.

Hvis nogen i Brøndby (Bjerregaard, Køhlert eller andre) kommer og siger, at de er tilfredse med "slagets gang" i vinduet, så går jeg med selvmordstanker - for det kan bare ikke være rigtigt!

Skuffelsen er kolossal!

-Benja-
Gæst

« Svar #9481: 31 Jan 2008, 20:49 »

Hvis man vil slutte i top fire og ligger som vi gør, er det ikke godt nok kun og hente en spiller.

verdenskrig
Manager

« Svar #9482: 31 Jan 2008, 20:53 »

Fakta er jo bare, at holdet gang på gang har vist, at de simpelthen ikke er gode nok.

Kan heller ikke forstå, hvis du er tilfreds med vores handlinger i vinduet. Ja, vi skulle skære ned på truppen, men vi skulle også have forstærket truppen, hvilket man jo ikke rigtigt kan sige, at den er blevet.

Hvis nogen i Brøndby (Bjerregaard, Køhlert eller andre) kommer og siger, at de er tilfredse med "slagets gang" i vinduet, så går jeg med selvmordstanker - for det kan bare ikke være rigtigt!

Skuffelsen er kolossal!
Kunne ikke have sagt det bedre selv... Men så kan du godt finde en god måde at begå selvmord på, for det siger de med 120% sikkerhed ticked off For selv et indkøb af Tommy olsen ville blive set som en kæmpe forstærkning af Anders b, og Køllen!!!

Det er jo efterhånden sådan at vi i Brøndby ser det som en triumf at slå Viborg ude... Engang var det et must... Konklusion: Vi kommer ALDRIG til at vinde et mesterskab, med køhlert som træner, eller anders b som sportsdirektør...  Græder

« Seneste Redigering: 31 Jan 2008, 20:58 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #9483: 31 Jan 2008, 21:37 »

Kunne ikke have sagt det bedre selv... Men så kan du godt finde en god måde at begå selvmord på, for det siger de med 120% sikkerhed ticked off For selv et indkøb af Tommy olsen ville blive set som en kæmpe forstærkning af Anders b, og Køllen!!!

Det er jo efterhånden sådan at vi i Brøndby ser det som en triumf at slå Viborg ude... Engang var det et must... Konklusion: Vi kommer ALDRIG til at vinde et mesterskab, med køhlert som træner, eller anders b som sportsdirektør...  Græder

ticked off NEJ, NEJ, NEJ. Den mand har gjort alt for os. Det er simpelthen for dumt at svine ham til!!  ticked off

United-styrer
Gæst

« Svar #9484: 31 Jan 2008, 21:39 »

ticked off NEJ, NEJ, NEJ. Den mand har gjort alt for os. Det er simpelthen for dumt at svine ham til!!  ticked off

Køhlert er en klublegende og vil altid være det. Men han har med al ønskelig tydelighed bevist, at han ikke er manden, der kan føre Brøndby tilbage på sporet. Måske den mest givende begivenhed i dette vindue ville have været en fyreseddel til Køhlert.

absalonsen
Gæst

« Svar #9485: 31 Jan 2008, 21:41 »

Man kan vidst også sige, at Anders Bjerregaard virkeligt har vist, hvad han duet til. Ingenting!!
Fis nu hjem, Bjerregaard, og lad andre - der kan finde ud af det - komme på posten!

Zone 43
Manager

« Svar #9486: 31 Jan 2008, 21:44 »

Konklusion: Vi kommer ALDRIG til at vinde et mesterskab, med køhlert som træner, eller anders b som sportsdirektør...  Græder

TK tror jeg på, når han engang er overbevist om, at vi skal spille 4-4-2, med mindre han kan få sine egne idéer gennemført, så vi får en sæson a la 04/05 - Se, dét var tider! :')

Hvis Anders ikke formår at hente Alanzinho indenfor de næste godt 2 timer og 15 minutter, så er jeg skuffet, da der er blevet lovet 2-4 indkøb. De spillere vi har sagt farvel til, er spillere, som skulle have været væk for længe siden, selvom Rytter stadig mangler Smiley

Kom så Anders, hent Alanzinho til Vestegnen!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9487: 31 Jan 2008, 21:46 »

TK tror jeg på, når han engang er overbevist om, at vi skal spille 4-4-2, med mindre han kan få sine egne idéer gennemført, så vi får en sæson a la 04/05 - Se, dét var tider! :')

Hvis Anders ikke formår at hente Alanzinho indenfor de næste godt 2 timer og 15 minutter, så er jeg skuffet, da der er blevet lovet 2-4 indkøb. De spillere vi har sagt farvel til, er spillere, som skulle have været væk for længe siden, selvom Rytter stadig mangler Smiley

Kom så Anders, hent Alanzinho til Vestegnen!

Endnu engang er jeg 100% enig!

Nu må de fandme få de skejsere op af lommen og lukke på netbank ticked off

Echoes, Silence, Patience and Grace

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9488: 31 Jan 2008, 21:53 »

Helt enig i der skal ske noget .... men lad os nu vente med at brokke os til vinduet er helt overstået.... for alt kan nå at ske selvom der blot er lidt over 2 timer til luk..... nogle mennesker handler jo ind lige inden butikken lukker hehe Wink

Husk på mange store handler er blevet afsluttet i sidste minut i vinduet... Smiley lad os se om de ikke har en overraskelse i ærmet .... ellers strejker vi fra stadion hehe ;=)
« Seneste Redigering: 31 Jan 2008, 22:01 af claus-vest » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #9489: 31 Jan 2008, 22:16 »

Jeg er fuldstændig flintrende ligeglad... Det rager mig kort sagt en høstak... Jo det er da meget sødt.. Men hva kan vi bruge det til nu... Hurra ja han er klubmand... Nå men så  vi jo automatisk mestre...
 Thumbs Up
Vågn nu op... I moderne fodbold er der ikke noget der hedder klubmand eller ej... Levere man ikke ryger man ud af vagten... Køhlert ville genrejse os.. Istedet formåede han at gøre ondt være med sine latterlige indkøb, og sit latterlige system... Sidste sæson da han kom lå vi nr 6, nu har han haft et år til at genrejse os, og nu ligger vi nr 9... 

Så du kan lige tro at han skal svines til... Manden er en stor ulykke i sig selv... Han høre fortiden til ligesom bjerregaard.... Klubmand eller ej ticked off
« Seneste Redigering: 31 Jan 2008, 22:19 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9490: 31 Jan 2008, 22:29 »

Kære Fam. Brøndby! - Denne mand skal hentes til Vestegnen, og det er NU!

SE HAM, HAN VIL SÅ GERNE!

Echoes, Silence, Patience and Grace

BenMusalho
Gæst

« Svar #9491: 31 Jan 2008, 22:30 »

Jeg er fuldstændig flintrende ligeglad... Det rager mig kort sagt en høstak... Jo det er da meget sødt.. Men hva kan vi bruge det til nu... Hurra ja han er klubmand... Nå men så  vi jo automatisk mestre...
 Thumbs Up
Vågn nu op... I moderne fodbold er der ikke noget der hedder klubmand eller ej... Levere man ikke ryger man ud af vagten... Køhlert ville genrejse os.. Istedet formåede han at gøre ondt være med sine latterlige indkøb, og sit latterlige system... Sidste sæson da han kom lå vi nr 6, nu har han haft et år til at genrejse os, og nu ligger vi nr 9... 

Så du kan lige tro at han skal svines til... Manden er en stor ulykke i sig selv... Han høre fortiden til ligesom bjerregaard.... Klubmand eller ej ticked off

Enig i at han ikke er kvalificeret nok som træner, men lad os nu se. Desuden lå vi nr. 7 da han kom til, og endte nr. 6. De har også meldt ud at det er en langvarig proces at få genskabt holdet men at ambitionerne er at komme med i europa i år, og det kan vi sagtens komme.

verdenskrig
Manager

« Svar #9492: 31 Jan 2008, 22:36 »

Enig i at han ikke er kvalificeret nok som træner, men lad os nu se. Desuden lå vi nr. 7 da han kom til, og endte nr. 6. De har også meldt ud at det er en langvarig proces at få genskabt holdet men at ambitionerne er at komme med i europa i år, og det kan vi sagtens komme.

Ja okay det havde jeg lige glemt Wink

Ja måske langvarig... Men det var næppe en del af processen at vores krise skulle fortsætte i et år, og tage til i styrke...  Rullende Øjne

Men er glad for at du heller ikke mener at han er kvalificert nok som træner... På det punkt er vi enige Thumbs Up

Syntes bare det er en forkert holdning at have, at bare fordi han er klubmand, og har gjort så meget "godt" for os, må vi ikke kritisere ham... Hva så med sir alex i man u... Må han heller ikke få kritik hvis united ender som nr 15 Huh

Cool

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #9493: 31 Jan 2008, 22:38 »

Jeg under mig stadig over hvor den famøse Blankocheck er blevet af? Kunne den kun bruges til at hente en svensker, som sad på bænken i Anderlecht og som kunne fås meget billigt? Desuden forstår jeg heller ikk Bjerregaards indkøbspolitk... De eneste spillere han mener kan bruges til noget, er halvgamle svneskere, som ikk kan tage mere end 2, på føderne, med en ballon i snor!

BenMusalho
Gæst

« Svar #9494: 31 Jan 2008, 22:38 »

Ja okay det havde jeg lige glemt Wink

Ja måske langvarig... Men det var næppe en del af processen at vores krise skulle fortsætte i et år, og tage til i styrke...  Rullende Øjne

Men er glad for at du heller ikke mener at han er kvalificert nok som træner... På det punkt er vi enige Thumbs Up

Syntes bare det er en forkert holdning at have, at bare fordi han er klubmand, og har gjort så meget "godt" for os, må vi ikke kritisere ham... Hva så med sir alex i man u... Må han heller ikke få kritik hvis united ender som nr 15 Huh

Jo men og kalde ham for "køllen" når han har gjort så meget for den her klub synes jeg bare ikke er i orden Thumbs Up

Sider: 1 ... 631 632 [633] 634 635 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010