home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 621 622 [623] 624 625 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5206933 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9330: 30 Jan 2008, 13:01 »

Ja i dag.. Kender ham ikke, men tror det er en and Tunge

-Benja-
Gæst

« Svar #9331: 30 Jan 2008, 13:02 »

Plejer Brøndby ikke, og udmelde at de indkalder til pressemøde ?

verdenskrig
Manager

« Svar #9332: 30 Jan 2008, 13:25 »

Ifølge nogle på skakten er jon jönsson blevet set omkring Brøndby !!

Ja og kaka er set på amager...  Rullende Øjne

Jeg må være ærlig at jeg ikke giver en dyt for den slags løse rygter... Det eneste tidspunkt hvor der efter min mening er hold i bare lidt er hvis hjemmesider som bold, ekstrabladet, bt, forza, indkast skriver det... Alt det der med at x er set hos y holder jo ikke 99 ud af 100 gange Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MLL
Manager

« Svar #9333: 30 Jan 2008, 13:28 »

Tror da mere på skakten end indkast :/

Tilbage på FmF Opstemt

Brodtgaard
Manager

« Svar #9334: 30 Jan 2008, 13:30 »

Ja og kaka er set på amager...  Rullende Øjne

Jeg må være ærlig at jeg ikke giver en dyt for den slags løse rygter... Det eneste tidspunkt hvor der efter min mening er hold i bare lidt er hvis hjemmesider som bold, ekstrabladet, bt, forza, indkast skriver det... Alt det der med at x er set hos y holder jo ikke 99 ud af 100 gange Ubeslutsom

Det passede da med Marc Nygaard var set på Essex Park for et par uger siden  Smiley

Men er da enig i at man ikke skal lægge alt for meget i den slags rygter...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MLL
Manager

« Svar #9335: 30 Jan 2008, 13:34 »

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #9336: 30 Jan 2008, 13:36 »

Det passede da med Marc Nygaard var set på Essex Park for et par uger siden  Smiley

Men er da enig i at man ikke skal lægge alt for meget i den slags rygter...

Det var så den ene gang Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #9337: 30 Jan 2008, 13:36 »

Hvis Brøndby køber Jon Jönsson, er det så ham og Howard der skal danne par i midterforsvaret ? Med Max Von på venstre back ?

MLL
Manager

« Svar #9338: 30 Jan 2008, 13:37 »

Det var så den ene gang Grin

Og der var vidst også en med SA

Hvis Brøndby køber Jon Jönsson, er det så ham og Howard der skal danne par i midterforsvaret ? Med Max Von på venstre back ?

Ved ikke hvor meget du skal ligge i disse rygter, men han kan vidst både spiller FH og FC

Tilbage på FmF Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9339: 30 Jan 2008, 13:39 »

Den sad jeg også og tænkte på. Også bliver TR rykket frem?

Umiddelbart ville jeg sige, at MaxPower er købt ind til midten, men netop pga. hans evne til at spille både venstre og central, så kan det vel være aktuelt? Smiley

Og der var vidst også en med SA

Ved ikke hvor meget du skal ligge i disse rygter, men han kan vidst både spiller FH og FC

Han er Jon, ikk'?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

verdenskrig
Manager

« Svar #9340: 30 Jan 2008, 13:41 »

Tillader mig at rette det til " Dårlig nyhed"... dan a har jeg længe givet udtryk for at jeg gerne så tilbage på vestegnen... vi mangler virkelig nogle spillere som kan gejle andre op... Plus en ny højre back.. Dan a er heller ikke helt ung mere, så wass, og randrup ville inden for en kort årrække få en plads der... De kunne som nok begge gå ind på pladsen nu, men de mangler alligevel en del for at have et stabilt niveau...

Korte sagt... Vi mangler nogle der skaber frygt hos modstandern med en aggressiv spillestil... Slut med alt det nipseri som Rytter, og molle har stået for... Nu skal vi have benbrækker stilen tilbage Thumbs Up

Cool

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #9341: 30 Jan 2008, 13:45 »

Synes nu godt At Rytter kan lide at smaske igennem !

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #9342: 30 Jan 2008, 13:47 »

Hvis vi skulle få Jon Jonsson skulle han vel ud på højrebacken, hvis han kan spille den plads? I FM kan han godt nok ikke Tunge Wink

Så helst et midterforsvar med Max og Mark og så gerne Thomas Rasmussen ude på venstrebacken. Rasmussen kunne også godt ryge op på kanten, men han skal i hvert fald blive på banen. Max kunne også spille VB, med Jon Jonsson i midten, som måske ville være den optimale opstilling...
« Seneste Redigering: 30 Jan 2008, 13:48 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

N17
Manager

« Svar #9343: 30 Jan 2008, 13:50 »

Tillader mig at rette det til " Dårlig nyhed"... dan a har jeg længe givet udtryk for at jeg gerne så tilbage på vestegnen... vi mangler virkelig nogle spillere som kan gejle andre op... Plus en ny højre back.. Dan a er heller ikke helt ung mere, så wass, og randrup ville inden for en kort årrække få en plads der... De kunne som nok begge gå ind på pladsen nu, men de mangler alligevel en del for at have et stabilt niveau...

Korte sagt... Vi mangler nogle der skaber frygt hos modstandern med en aggressiv spillestil... Slut med alt det nipseri som Rytter, og molle har stået for... Nu skal vi have benbrækker stilen tilbage Thumbs Up

Hvornår har Dan Anton nogensinde været en gevinst for Brøndby. Han langskud er elendige, og det ændre ikke min mening at han én gang har ramt bolden godt mod Schalke. Han tacklinger er der ingen af, og han er jo mindre en Lars Rasmussen.. Nej han kan sku ikke bruges til noget - overhovedet... Det er en god nyhed, hvis vi ikke henter ham tilbage...

EDIT: Den eneste frygt han skaber, er hos angriberne, at hvis de skulle tabe en hovedstødsduel, så ville de blive til grin

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #9344: 30 Jan 2008, 13:58 »

Der er jeg delvist imod. Danton var en god spiller for nogle år siden, og jeg mener at han dengang var en gevinst for BIF. Dog giver jeg dig ret i at han ikke skal til BIF nu, kan ikke se nogle grund til at hente ham tilbage....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 621 622 [623] 624 625 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010