home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 620 621 [622] 623 624 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5207023 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9315: 30 Jan 2008, 11:23 »

Hvis jeg kender TK ret, spiller vi ikke  4-4-2 :S Desværre Peace

Enig med mini90...  Bare han da ville spille 4-4-2, men det sker nok ikke    Ubeslutsom

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #9316: 30 Jan 2008, 11:29 »

Men er jeg den eneste der synes vi ikke har været gode nok på transfer markedet ?
Det lukker så vidt jeg ved fredag kl.0000, og synes godt vi kunne bruge et til køb ..

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9317: 30 Jan 2008, 11:36 »

Men er jeg den eneste der synes vi ikke har været gode nok på transfer markedet ?
Det lukker så vidt jeg ved fredag kl.0000, og synes godt vi kunne bruge et til køb ..

Der blev lovet 3-4 køb, så vidt jeg huske, og so far, er der kun kommet et, i MaxPower. En anden sidde er, man kan ikke gå ud og købe 3-4 nye spillere midt i en sæson. Det hænger slet ikke sammen. Jeg tror på en Alanzinho og det er så det sidste. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #9318: 30 Jan 2008, 11:39 »

http://www.youtube.com/v/f_Mf_fgTGFk

Han ser spændene ud Alanzinho

GudenEricsson
Gæst

« Svar #9319: 30 Jan 2008, 11:40 »

Man kan da sagtens forvente 3-4 indkøb?! Især når de selv har sagt det.. Er mega skuffet over Anders og Per Bjerregaard!!

verdenskrig
Manager

« Svar #9320: 30 Jan 2008, 11:59 »

Man kan da sagtens forvente 3-4 indkøb?! Især når de selv har sagt det.. Er mega skuffet over Anders og Per Bjerregaard!!

Man skal altså ikke glemme at det er Køhlert som peger på spillerne.. Har en svag mistanke om at han ikke selv ved hvad han vil... Manden er nok den mest ubeslutsomme træner der findes...
 Angående vores køb at alanzinho er det klart ledelsen som leger med ilden... Fandme skuffende at de ikke bare kan byde det der skal til... Klasse koster.. Indse det nu ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9321: 30 Jan 2008, 12:07 »

http://www.youtube.com/v/f_Mf_fgTGFk

Han ser spændene ud Alanzinho

Er blevet linket til før.. Smiley - En helt anden sidde af sagen, nogle der kan huske hvad sangen hedder der kører i baggrunden?

Jeg kan ikke huske jeg har set et hold købe 3-4 spillere ind, halvvejs inde i sæsonen, som alle skal gå ind på førsteholdet og forstærke det væsentligt, mens klubben samtidig skal have skåret ned i A-truppen? Huh

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

N17
Manager

« Svar #9322: 30 Jan 2008, 12:24 »

Jeg kan vitterligt ikke se, hvad vi skal med en masse indkøb - ja et indkøb af Alanzinho vil klart være værd at tage med, men så skal vi efter min mening heller ikke have flere. Vi skal også passe på, at der ikke bliver skabt en hadsk stemning i truppen fordi vi henter 4 nye ind, og samtidig sender 2 ud, når der i forvejen skal skæres ned i førsteholdstruppen. Det hjælper heller ikke noget, at vi bare sender alle overskudsspillerne ned på talentholdet, da vi så ikke får givet talenterne den spilletid, som de uden tvivl har brug for.

Giv mig en kantspiller, og så jeg tilfreds.

Vores trup ser da stor nok ud i forvejen.

Målmænd: Stephan Andersen, Michael Tørnes og Morten Cramer
Tre gode målmænd, men der er ingen tvivl om, at det er Tørnes og Stephan der er de to førstevalg. Cramer er backup resten af sæsonen, og overgår derefter til trænerjobbet.

Venstrebacks: Thomas Rasmussen og Max von Schlebrügge
Thomas er uden tvivl førstevalget på venstrebacken. Han har gjort det super godt efter han fik pladsen, og det er værd at tage med. Derfor behøver vi ikke hente nogen her. Måske er Pearce dog en mulighed, da han kan anskaffes billigt, ellers lad os vente til sommer, og så hente Cagara på en fri transfer. Vi har også Bischoff og Randrup der kan dække af der, hvis det skulle gå helt galt.

Højreback: Daniel Wass, Anders Randrup, Martin Spelmann og Morten "Molle" Rasmussen
Fire unge spillere, som der kan dække pladsen. Wass og Randrup må være førstevalg. Selvom de er unge, så mener jeg ikke, at vi bør købe nyt her, da de skal have spilletid for at blive bedre. Og henter vi en 28-årig back, som skal spille de næste 4-5 år, så mister vi med stor sandsynlighed, i hvert fald, én af de to store talenter. Igen kan Bischoff også dække af her.

Center forsvarer: Max von Schlebrügge, Per Nielsen, Jakob Berthelsen, Mark Howard og Mikkel Bischoff
Fem spillere om to pladser, og efter min mening kan alle fem tage en plads i startopstillingen. Formentlig må det være Max og Mark der danner makkerpar, men med Per og Jakob på bænken, så vi godt dækket ind. Bischoff er en god mand, hvis han kan holde sig skadesfri.

Bonus: Pierre Kanstrup, Thomas Mrva, Thomas Rytter og Trond Andersen
Fire spillere, som i en presset situation ville kunne gå ind og dække godt af!

Midtbane: Martin Retov, Samuel Holmén, Stefan Gislason, Martin Ericsson, Kim Daugaard og Mike Jensen
Seks spillere til tre pladser, hvis Køhlert vælger at holde fast ved 4-3-3. Trekanten på midten kan vendes på flere måder, og derfor bliver det enten to defensive og en offensiv, eller en defensiv og to offensive. Her mener jeg helt klart at vi er dækket godt ind. Desuden, så kan Kasper Lorentzen også tage en plads her, hvis det skulle blive nødvendigt - det samme gælder Peter Madsen.

Kantspillere: Tobias Mikkelsen og Kasper Lorentzen
Her er vi klart tyndest, omend Mike Jensen, Martin Ericsson, Peter Madsen, Chris Katongo og David Williams alle vil kunne gå ind og spille en af kanterne. Men vi er tynde her, derfor vil et indkøb af eks. Alanzinho også gøre godt gavn. Dermed ville Kasper Lorentzen også kunne komme ind på midten, hvor han uden tvivl er bedst. Sålænge Mads Jørgensen er i klubben, så kan han også spille her.

Angribere: Chris Katongo, David Williams, Nicolaj Agger, Morten "Duncan" Rasmussen, Peter Madsen og Peguero Jean Philippe
Vi er stærkt besat på angrebspladsen. Både hvis vi spiller med én angriber, og hvis vi spiller med to!

Skal dog siges, at jeg har hørt lidt om, at to spillere muligvis skulle komme på plads inden transfervinduet lukker. En defensivt, og en offensivt! Men om det går igennem skal jeg ikke kunne sige!
« Seneste Redigering: 30 Jan 2008, 12:29 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager

« Svar #9323: 30 Jan 2008, 12:29 »

Smukt indlæg Spurs! Kan ikke komme med meget kritik over den reflektion du har lavet!

Og helt enig med dig i at det ikke ville være optimalt at købe 3-4 når vi prøver at få førsteholdstruppen mindre. Alanzinho ville være det eneste fornuftige køb i dette transfervindue, og så må vi se hvad foråret byder på Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager

« Svar #9324: 30 Jan 2008, 12:31 »

Efter hvad jeg har hørt, så skulle vi være meget tæt på at hente Jon Jönsson fra Toulouse og Alanzinho fra Stabæk. De skulle gerne lukkes indenfor den nærmeste fremtid! Hæng mig dog ikke op på noget, alt kan jo kikse til sidst Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager

« Svar #9325: 30 Jan 2008, 12:32 »

Hvor har du hørt rygtet med Jon Jönsson? Og hvad kender du/I til manden? Jeg kender ikke engang hans position på banen, men så er det godt at wikipedia.se findes Opstemt

MLL
Manager

« Svar #9326: 30 Jan 2008, 12:37 »

Hvor har du hørt rygtet med Jon Jönsson? Og hvad kender du/I til manden? Jeg kender ikke engang hans position på banen, men så er det godt at wikipedia.se findes Opstemt

Der er blevet snakket en del om det i skakten på sso

Tilbage på FmF Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #9327: 30 Jan 2008, 12:38 »

Der er blevet snakket en del om det i skakten på sso

Okay, har jeg slet ikke lagt mærke til. Må jeg hellere tjekke ud Wink

MLL
Manager

« Svar #9328: 30 Jan 2008, 12:52 »

Ifølge nogle på skakten er jon jönsson blevet set omkring Brøndby !!

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst

« Svar #9329: 30 Jan 2008, 12:58 »

Ifølge nogle på skakten er jon jönsson blevet set omkring Brøndby !!
Idag eller hvad ? Opstemt

Sider: 1 ... 620 621 [622] 623 624 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010